Ik ben getrouwd maar voel me juist mega ongemakkelijk als ik zeg “mijn man”, voel me dan meteen 50
Ik noem mijn man daarom vaak nog steeds mijn vriend…
Doen mensen dit echt? Wat een bs oja je hebt zelfs verlovingsringen enzo. Ik ben zo a romantisch dat ik me dat gewoon niet kan voorstellen.
Ik ken dit echt alleen van mn nerdy huisgenoten jaren geleden! Die het ook over ‘units’ hadden, en ‘no shit sherlock’ enzo.
Oh en twee woorden negen letters, romeo delta (regel dat)
Foto, praat makkelijker
De kloteschroeven die ik uit mn kozijn probeer te krijgen. Ben er zo klaar mee. Wil het ophangsysteem van mn luxaflex eraf schroeven en aargh. Heb de neiging om er een paar te laten zitten voor wat het is en de luxaflex in mn nieuwe kamer met 2 steunen ipv 3 te monteren.
Volgens de interwebs kan alles tot 119 cm met 2 steunen en deze dingen zijn 120 cm dus ja we gaan er gewoon voor hoor.
Ik was gisteren gaan uit-eten.
Het was zo donker dat ik serieus mijn telefoonzaklamp aan moest doen om te kijken of mijn eten doorbakken was en wat de saus was.
Ze brachten ook nog eens een verkeerde bestelling en de gerechtjes hadden opeens toevoegingen die niet op de kaart stonden zoals rozijnen.
Beetje jammer
Go for it
die ken ik!!!
Hahaha stel je voor dat ik iemands broertje heb nagetekend ofzo hahah
Mijn taalhart huilt.
Dat zijn niet eens negen letters, maar tien. Niet alleen irritant, maar nog dom ook, die huisgenoten.
(Ik ken twee woorden, negen letters als ‘duurt lang’, ook stom trouwens).
Hahahaha ik zie die tekening nog helemaal voor me.
Ze “plof” zijn “plof” de “plof” hele “plof” dag “plof al “plof” aan “plof” het “plof” heien!!!
Ik probeer al sinds maandag mijn zorgverzekeraar te spreken, maar ze reageren niet op de chat, appjes en nu hang ik al een halfuur in de wacht voor de telefonische lijn. Ik wil gewoon even iets oplossen wat in de app niet kan, komop jongens
Dat er nu nog even gebeld word dat mijn vriend vanaaf/vannacht niet nog een nachtdienst hoeft te draaien.
Bye alle-snacks-zijn-voor-Bergson avondje. 🥹 En ik wilde heerlijk een uur in bad chillen. Dat kan nu nog wel, maar alleen zijn kan ook heerlijk zijn.
Ik heb een massage geboekt voor zometeen. Een echte.
Edit: kut! Realiseer me dat mijn Bloomon-bloemen (die ik mezelf eindelijk weer een keer gunde) zo komen…
Ik woon in een flat dus kan ook geen briefje op de deur plakken dat ze ze neer mogen leggen of naar de buren mogen oid. Ik kan beide niet meer verplaatsen. Hopen dat ze net voor ik vertrek komen of als ik weer thuis ben.
Plof moet denk ik het geluid van het heien voorstellen haha