Waar erger je je aan? #15

Klinkt wel echt als een recept voor ellende

13 likes
21 likes

Jaa dat soieso. Was sws niks van plan hoor want heb geen zin in drama (waar ik zelf in zit dan) maar beetje flirten kan geen kwaad haha.

2 likes

Niet pissen waar je eet. En niet seksen waar je werkt

10 likes

Dankjewel! :heart:
Dat denk ik ook inderdaad, ik kreeg wel een bloemetje toen ik vorig jaar bevallen was etc.

2 likes

Dat wanneer ik naar het buitenland ga ik altijd een verklaring mee moet nemen voor mn medicatie en ik vergeet dat elke keer te regelen.
Nu ga ik dit weekend naar Schotland en voorheen was het dan een Schengenverklaring en dat was genoeg, maar door Brexit is dit veranderd en moet ik een of andere instantie daar gaan bellen.

Gedoe elke keer (want ook zo een verklaring is gedoe, met stempels, handtekeningen etc)

2 likes

Oh, hoop niet dat ze een nest gaan maken, dan kom je er nooit meer vanaf. Wij hadden dat vroeger, mijn broertje was toen nog heel klein, dus die kon niet meer naar buiten, want je wil echt niet het risico lopen dat hij iets van die vliegende ratten oppikt. Wij hebben toen alles weg moeten halen en een net moeten spannen, want ze bleven maar terugkomen, hele balkon constant onder de duivenstront :nauseated_face:

3 likes

Ik hoop kennissen.

6 likes

Ik had van een vriendin een massage van 90 min gekregen. Verheugde me er helemaal op. Was wel een holistische massage, maar ik verwachtte dat dat een gewone massage was met wat meer aandacht voor wat ze in je lichaam tegenkomt en/of emoties.

Maar het was eerst een gesprek. Toen moest ik een bodyscan (ontspanningsoefening) doen en de massage bleek te bestaan uit op punten in mijn lijf drukken en dan vragen als: ā€˜hoe voelt dat, wat doet dat met je en wat zegt dat je’ beantwoorden. Het voelde alsof ik in een fucking quiz zat. En ik heb alleen maar op mijn rug gelegen.

Ik had me zo verheugd op 90 min aangeraakt worden. Stevig. Maar neen. Binnenkort maar weer naar de Aziatische massagesalon.

19 likes

Niet perse een ergenis, maar meer iets wat ik niet snap: als mensen zich met veel bombarie gaan verloven, maar jaren daarna nog geen trouwplannen hebben (want vaak: het is wel heel duur voor 1 dag).

Het voelt zo ouderwets alsof verloven opzich alweer een nieuwe status is die bereikt moet worden.

15 likes

Doorgaans besef je na de verloving hoe achterlijk duur trouwen is en stel je het weer wat jaren uit omdat het ook weer geen haast/noodzaak heeft. Vond het zelf trouwens mega leuk en waardevol om gevraagd te worden, kan het aanraden

11 likes

Ik denk dat sommige mensen het juist leuk vinden om zich lang te verheugen op die trouwdag. Daar kan ik me wel in inleven, de trouwdag duurt inderdaad maar 1 dag en is zo voorbij, dus beter haal je ook wat plezier uit de voorbereiding.

Zelf wou ik mij overigens niet verloven omdat ik al die tradities rond trouwen zo patriarchaal vind… Bij het verloven ook weer, dat de vrouw een ring krijgt en de man niet, en dat je daar als vrouw dan weer extatisch op moet reageren… Niks voor mij maar ieder z’n ding.

8 likes

En is die online opzegging niet goed geregistreerd?

1 like

Ik vind het alleen een beetje interessantdoenerij om dan vanaf dat moment steeds in letterlijk iedere zin met heel veel nadruk je partner ā€œmijn verlóófde :drooling_face:ā€ te gaan noemen :joy:

4 likes

Ik ben getrouwd maar voel me juist mega ongemakkelijk als ik zeg ā€œmijn manā€, voel me dan meteen 50 :confounded:

18 likes

Ik noem mijn man daarom vaak nog steeds mijn vriend…

Doen mensen dit echt? Wat een bs :joy: oja je hebt zelfs verlovingsringen enzo. Ik ben zo a romantisch dat ik me dat gewoon niet kan voorstellen.

Ik ken dit echt alleen van mn nerdy huisgenoten jaren geleden! Die het ook over ā€˜units’ hadden, en ā€˜no shit sherlock’ enzo.

Oh en twee woorden negen letters, romeo delta (regel dat)

6 likes

Foto, praat makkelijker

3 likes

De kloteschroeven die ik uit mn kozijn probeer te krijgen. Ben er zo klaar mee. Wil het ophangsysteem van mn luxaflex eraf schroeven en aargh. Heb de neiging om er een paar te laten zitten voor wat het is en de luxaflex in mn nieuwe kamer met 2 steunen ipv 3 te monteren.

Volgens de interwebs kan alles tot 119 cm met 2 steunen en deze dingen zijn 120 cm dus ja we gaan er gewoon voor hoor.

2 likes