Ik heb dit als set gekocht, maar de print is anders. Whyyyyy? Snap dat er verschil in kleur is door het verschil in materialen maar houd het printje gewoon gelijk!!
Wat zijn het?
Haha ik moet hier zo hard om lachen en ook de beschrijving van de nerd huisgenoten die het over âunitsâ hebben.
Ik was gister voor het eerst (en het laatst) in een boulderhal en het was echt één grote samenkomst van mensen waarvan ik me voorstel dat ze zo zijn.
Zo blij dat ik door al die vrouwendag posts heen ben.
âHappy Vrouwendag! Hier zie je vandaag eenmalig een oude, dikke, gehandicapte of niet de meest conventioneel knappe vrouw die we geen cent betaald hebben om model voor deze foto te staan, want ze moet blij zijn dat ze eindelijk eens de kans krijgt om model te zijn. Morgen plaatsen we weer een foto van een model (het liefst een nepo baby) die te veel betaald krijgt. The future is female!â
Zo nep allemaal die posts
Trui en (sport)broek
In mijn omgeving zijn dat de types die ook wielrennen en een tacx hebben staan. Beetje type Jan de vriend van Leonie ter Veld
En vaak korte broeken. Ze zijn wel heel sterk! Maar oververtegenwoordigd om me heen.
Nou het heien âplofâ âklengâ âDonkâ etc. Was vandaag toch wel een stuk heftiger! En ons huis trilde ontzettend. Ramen rammelen in de sponning. Dus de aannemer gebeld. Die kwam smiddags lang.
Ik werk bij een bouwkundig Constructiebureau dus genoeg tips van collegaâs gekregen en welke vragen ik moest stellen.
Ze hebben wat verteld en gaan nog ergens een meter plaatsen. Veel gaan ze er nu niets aan doen.
MaarâŠâŠ melding is gemaakt mocht mijn raam uiteindelijk barsten.
Ik heb mân haar laten kleuren bij de kapper omdat drogistverf mân grijze haren niet meer denkt. En ik vroeg of ze het met de steiltang wilde doen zodat ik met leuk haar de deur uit zou gaan.
Bij het afrekenen moest ik 120 euro betalen. Ik dacht is een fout maar moest snel mijn dochter uit school halen. Ik heb net gebeld, kost steilen 48,50 En ze hadden een gare steampod, de aller eerste versie.
Ik zei je kunt voortaan het beste vooraf aan de klant vertellen wat de prijs is. Ik doe dat thuis in 20 minuten 2 keer per week. Maar dacht dus laat ik het hier een keer laten doen, dan ben ik meteen klaar. Jongens wat een geld Echt spijt.
Ja ik vind het echt zoveel geld. Ik heb trouwens nog nooit gezien dat het bij de prijs zat inbegrepen en natuurlijk wil ik ervoor betalen. Maar als ik wist dat het zĂłveel was was ik met mân gekke poedelkapsel (steile plukken en krullend door elkaar) naar huis gegaan en had het zelf gedaan.
Wow en waarom was het stijlen uiteindelijk zo duur? Hadden ze dat nog gezegd?
Nee, dat was âgewoonâ wat het kost. Het was zelfs een paar euro duurder dan het kleuren zelf
Niet netjes van ze dat ze dat niet vooraf hebben aangegeven
Wat bizar! Vind het echt een hoog bedrag voor steilen. Toen ik mijn haar liet krullen en opsteken voor een bruiloft was ik maar een tientje meer kwijt. En sowieso niet netjes dat ze dat niet vantevoren aangeven inderdaad!
Hoop dat het wel helemaal naar je zin zat, ookal is het de prijs zeker niet waard!
Ik kan het zelf net zo goed of beter! Maar goed, kan er nu niks meer aan veranderen en het is iig niet verknipt zoals de keer hiervoor
(Dat was bij een andere kapper)
Zoooo dat is fors duur! Jeetje.
Ik was laatst bij de kappersopleiding, en daar kon je voor âŹ12,50 je haar wassen, knippen Ă©n ze wilden het ook stylen (als je dat zelf wilde). Meisje naast me had een feest en wilde het compleet in de krul hebben, en dat vonden de kappers alleen maar heel erg leuk om te doen.
Nu is dat wel ook de opleiding maar goed. Vond het wel echt een aanrader voor als je misschien krap bij kas zit ofzo.
Maar goed, bijna âŹ50 voor steilen, huilen dit
Ik heb ook een beetje de ervaring dat als de kapper je haar verpest ze het ineens âgratisâ gaan krullen of stylen om het te verbergen. En als je zelf vraagt of ze het willen stylen ze ineens de hoofdprijs rekenen.
Bij mijn kapper doe ze het stylen van je haar gratis als ze je daarna onherkenbaar op insta mag zetten. Prima deal als je het mij vraagt
Ik wil graag severance kijken op apple tv, maar ik weet mijn wachtwoord niet meer en om die te herstellen heb ik een iOS apparaat nodig. Het enige apparaat in huis is de ipad van mn vriend, waar ik uiteraard ook de code van vergeten ben⊠Het was een soort logische flow, maar ja hoe ook alweer?
Omg dat doet me denken aan Giel Beelen met zân Kukuru. Heyyy zit ik in het goede topic.