Waar erger je je aan? #15

Ik kan het zelf net zo goed of beter! Maar goed, kan er nu niks meer aan veranderen en het is iig niet verknipt zoals de keer hiervoor :smiling_face_with_tear:

(Dat was bij een andere kapper)

2 likes

Zoooo dat is fors duur! Jeetje.

Ik was laatst bij de kappersopleiding, en daar kon je voor €12,50 je haar wassen, knippen Ć©n ze wilden het ook stylen (als je dat zelf wilde). Meisje naast me had een feest en wilde het compleet in de krul hebben, en dat vonden de kappers alleen maar heel erg leuk om te doen.

Nu is dat wel ook de opleiding maar goed. Vond het wel echt een aanrader voor als je misschien krap bij kas zit ofzo.

Maar goed, bijna €50 voor steilen, huilen dit

7 likes

Ik heb ook een beetje de ervaring dat als de kapper je haar verpest ze het ineens ā€œgratisā€ gaan krullen of stylen om het te verbergen. En als je zelf vraagt of ze het willen stylen ze ineens de hoofdprijs rekenen.

2 likes

Bij mijn kapper doe ze het stylen van je haar gratis als ze je daarna onherkenbaar op insta mag zetten. Prima deal als je het mij vraagt :tipping_hand_woman:t3:

16 likes

Ik wil graag severance kijken op apple tv, maar ik weet mijn wachtwoord niet meer en om die te herstellen heb ik een iOS apparaat nodig. Het enige apparaat in huis is de ipad van mn vriend, waar ik uiteraard ook de code van vergeten ben… Het was een soort logische flow, maar ja hoe ook alweer?

2 likes

Omg dat doet me denken aan Giel Beelen met z’n Kukuru. Heyyy zit ik in het goede topic.

4 likes

Ja gvd nu heb ik dat beeld weer in m’n hoofd van dat die live op de radio een bj kreeg :sob: dit forum heeft voor veel nare associaties gezorgd

1 like

Sorry. Ik begrijp ook niet waarom ik dat fragment ooit uit nieuwsgierigheid heb opgezocht.

Ik ook niet dus eigenlijk is dit ook deels een ergernis op mezelf haha

3 likes

Ik heb het live gehoord :sleepy:

2 likes

You know youre a 90s kid when…

4 likes

Ugh het is nog net geen ā€˜iedereen weet nog waar ie was toen…’ moment.
Vraag me wel af hoe hij hierop terugkijkt nu hij Spiritueel is.

2 likes

Ai, kracht en wijsheid. :hot_face:

4 likes

Ik vind mensen die voorstellen dat de bussen maar moeten staken door geen geld te vragen zo stom.
Alsof ook maar de helft vd aandacht erheen ging als alle bussen gewoon reden maar dan gratis, en staken is toch juist je werk neerleggen. Niet alsnog je werk doen.
Ben all voor gratis ov, en ik zie ook echt de moeilijkheden vd stakingen (bejaarde vrouw vertelde dat ze die dag al 6 x naar de bushalte was gelopen om te zien of de volgende bus dan wel reed) maar gratis ov ipv staken is niet de oplossing.

3 likes

Jeetje wat een kutochtend. Ik haat alles aan vandaag. Als iemand me op mn werk lastig gaat vallen, ga ik gillen

1 like

Dus je vagina heeft nu last van second hand smoking

15 likes

Sneeuw, wtf

11 likes

En niet zo’n beetje ook hier… net vandaag is m’n nieuwe tuinset binnen gekomen, zag mezelf al helemaal zitten met die chillbank, parasol, wijntje, benen in de zon, maar heb dat beeld wel even bijgesteld

10 likes

Dat mijn betaalgemak van 23 euro per maand aanvraag is afgewezen bij Stella bikes :rage:

1 like

Ik heb gehoord dat het heel slecht gaat met Stella, dat ze zware verliezen hebben en op randje van faillissement staan. Misschien daarom?

2 likes