Ja gvd nu heb ik dat beeld weer in m’n hoofd van dat die live op de radio een bj kreeg dit forum heeft voor veel nare associaties gezorgd
Sorry. Ik begrijp ook niet waarom ik dat fragment ooit uit nieuwsgierigheid heb opgezocht.
Ik ook niet dus eigenlijk is dit ook deels een ergernis op mezelf haha
Ik heb het live gehoord
You know youre a 90s kid when…
Ugh het is nog net geen ‘iedereen weet nog waar ie was toen…’ moment.
Vraag me wel af hoe hij hierop terugkijkt nu hij Spiritueel is.
Ai, kracht en wijsheid.
Ik vind mensen die voorstellen dat de bussen maar moeten staken door geen geld te vragen zo stom.
Alsof ook maar de helft vd aandacht erheen ging als alle bussen gewoon reden maar dan gratis, en staken is toch juist je werk neerleggen. Niet alsnog je werk doen.
Ben all voor gratis ov, en ik zie ook echt de moeilijkheden vd stakingen (bejaarde vrouw vertelde dat ze die dag al 6 x naar de bushalte was gelopen om te zien of de volgende bus dan wel reed) maar gratis ov ipv staken is niet de oplossing.
Jeetje wat een kutochtend. Ik haat alles aan vandaag. Als iemand me op mn werk lastig gaat vallen, ga ik gillen
Dus je vagina heeft nu last van second hand smoking
Sneeuw, wtf
En niet zo’n beetje ook hier… net vandaag is m’n nieuwe tuinset binnen gekomen, zag mezelf al helemaal zitten met die chillbank, parasol, wijntje, benen in de zon, maar heb dat beeld wel even bijgesteld
Dat mijn betaalgemak van 23 euro per maand aanvraag is afgewezen bij Stella bikes
Ik heb gehoord dat het heel slecht gaat met Stella, dat ze zware verliezen hebben en op randje van faillissement staan. Misschien daarom?
Aha, dat wist ik helemaal niet. Dat zou dan wel een logische reden zijn!
Fuck echt? Zou dat veel gevolgen hebben? Ik heb een stella fiets
Hahaha, nee zoveel drama met die fietsen!
Zou er privé echt nooit voor kiezen
Mijn bron is niet 100% betrouwbaar maar een vriend die bij een fietsenzaak werkt vertelde het.
Ik heb wel navraag gedaan waarom, dus ik ben benieuwd waar ze mee gaan komen.