Waar erger je je aan? #15

Dat ik allemaal sexy jurkjes heb staan bestellen (op boohoo nota bene) terwijl ik nooit meer ergens heen ga :joy: maar ja het was super goedkoop dus ik kon het niet laten

2 likes

Vanochtend was ik aan hardlopen. Een auto rijdt me langs, draait raampje open en scheldt me helemaal verrot en rijdt door?!

Waarom zijn mannen zo.

2 likes

Ja, rondje wel ingekort want voelde me echt niet veilig.

1 like

Wtf is er mis met mensen, eerlijk waar . Gaat het een beetje met je?

2 likes

Dit is mij ooit gebeurd en toen riep iemand dikzak :cry: Als je er zo mee zit dat ik dik ben kan je misschien beter je bek houden als ik hardloop. Het heeft me toen niet tegengehouden om te blijven hardlopen, maar nu na corona heb ik al 2 jaar niet gelopen, ben heel erg out of shape, maar oa door deze ervaring durf ik ook niet echt meer te beginnen met hardlopen. Ben namelijk dikker dan ik toen was. Echt mensen hou je muil. Zeker als iemand buiten rent en je zelf met je luie reet in een auto zit.

12 likes

Ik heb ook wel eens ‘zak hooi’ naar een hardloper geroepen

4 likes

Waarom?

2 likes

Ja gewoon! Was een man overigens dus denk dat jullie het dan wel goed vinden

11 likes

Ik vind het best raar om dingen te roepen naar mensen die je niet eens kent. Laat mensen lekker leven. Tenzij iemand je bijna omver loopt of dat soort situaties. Je weet nooit wat voor dag iemand heeft gehad en als je al een kut dag hebt kan zoiets echt pijn doen. En zelfs al gaat het goed met iemand…wat haal jij er uit om iemand naar beneden te halen?

38 likes

Ben je nu serieus?

4 likes

Ja hoezo gewoon. Moet je het wel uitleggen.

1 like

Foto praat makkelijker

2 likes

Ja gewoon met vriendinnen in de auto random dingen naar mensen roepen en daarna door de mc drive een milkshake halen

8 likes

De raarste die ik ooit had was toen ik met mijn vriend op straat stond, en er echt zo’n clownauto met 7 jongens in een fiat panda langs ons reed waarvan er eentje schreeuwde uit het raam:’ WAJOOO ROMANTISCH!!!’. :joy: Maar daar kon ik wel om lachen haha.

11 likes

Ik liep een keer op straat en kreeg vanuit een auto een waterballon in mijn gezicht gesmeten. Moest er wel om lachen eigenlijk. Misschien een aanrader voor een volgende keer @Karl_Lagerfeld

6 likes

Nee joh! :joy:Wow hopelijk was het toen snikheet buiten! Dan zou ik het nog wel fijn vinden misschien zelfs haha.

Ja het was bloedheet. En het meisje van de zonnestudio kwam naar buiten gerend met een handdoek :rofl:

1 like

Hahaha nee dan speel je met iemands haar, dat zou ik dan weer nooit doen

8 likes

Attent

6 likes

Aan het tuig wat sneeuwballen gooit naar voorbijrijdende auto’s in Drachten :point_up_2:t2: