Idd.
We hebben laatst op het werk een nieuwe gekregen en binnen 6 weken was die al stuk.
En het gevaarlijkste van alles, hij bleef aandrijven zonder dat ik trapte.
Stond voor het stoplicht en die fiets wilde me zo de weg op rijden. Voorband was ook aan het slippen en alles. Doodeng die fiets.
Het is vrijdagavond 9 uur en de Basic-Fit lijkt nog steeds een facking dierentuin qua drukte. Wat doet iedereen hier? Had zo gehoopt dat het rustig zou zijn.
En de service is ook helemaal ruk.
Ik kreeg bij mijn oude kapper van te voren een tablet voor mijn neus met alle prijzen opgesomd, best fijn maar dan voelt ânee sorry te duurâ ook kut want je zit er al en staat voor de halve ochtend gepland.
De meeste kappers hebben toch gewoon een prijslijst online staan?
Bij verven vraag ik altijd een prijsopgave van tevoren, bij de rest kun je redelijk wijs worden uit de prijslijst. Nee zeggen tegen maskers, âiets in je haarâ of dergelijke dingen scheelt ook op de rekening
Salon B doet het standaard. Eerst consult aan een tafel of bank terwijl je je drinken hebt gekregen, dan lopen ze even naar de computer om te berekenen en komen ze terug met het bedrag en ga je naar de werkplek.
Ik vind het heel prettig altijd.
Ik probeer al weken airpods max te ontfutselen bij mn vriend maar het lukt maar niet echt vervelend
Misschien een tas vragen en die zelf inruilen en van het geld airpods kopen?
N.a.v. deze post heb ik net even gekeken maar het staat niet eens op de site. En het is een keten dus wel bijzonder.
Vraag aub je geld deels terug
Aan mezelf en mijn nalatigheid dat ik erachter kom dat mijn auto ventilator stuk is en dan wacht met bellen en ik nu maandag pas terecht kan(ja dat is snel, maar er ging een traject aan vooraf) en net weer met beslagen ruiten moest rijden die niet 100% ontdooien en dan steeds tussendoor met een handdoek moet wrijven
echt gevaarlijk
En dat ik weer contact zou opnemen met de DA als mijn kat meer zou spugen en dat ook heb uitgesteld, terwijl ik weet dat het spugen niet minder wordt en mijn kat nu net 2 keer spuugt en nu voel ik me ook schuldig dat ik maandag pas kan bellen
Ik weet niet of het zin heeft maar ik heb wel besloten dat ik maandag even naar het hoofdkantoor ga bellen.
Ahh ja goed idee om te doen
Ik heb in het verleden wel eens gehad dat ze dan heel casual zei van: zal ik je haar nog even föhnen? En dat ik er dan bij de kassa pas achter kwam dat het best wat extra kostte. Nu vraag ik het standaard: kost dat dan extra? Maar voelt wel skeer/ongemakkelijk. Heb dan liever dat ze zouden zeggen: voor een tientje kan ik je haar ook nog mooi in model föhnen, wil je dat?
Ja tuurlijk en nu doe ik het ook, maar alsnog vind ik transparantie chiller. En de eerste keer wist ik dus oprecht niet dat het extra zou kosten.
De boeren komen door mân woonplaats richting Den Haag en ze toeteren continu.
Wat vroeg ook
Ik vraag ook altijd bij een nieuwe kapperszaak wat iets kost. Of eigenlijk vraag ik âWat vragen jullie daarvoor?â Vinden ze eigenlijk allemaal heel normaal. Mijn kapper waar ik nu altijd kom wil mijn haar altijd krullen voor fotoâs op insta. Prima, hoef ik het zelf niet te doen.
Maak het je zelf niet zo moeilijk joh. Waarom is het schraal om zoets te vragen. Je neemt idd een dienst/service af, wat is daar anders aan dan alle andere diensten/services die je afneemt.
Ik zou het mezelf niet allemaal onnodig moeilijk en ongemakkelijk maken en tot verassingen komen te staan. Mensen begrijpen toch heus wel dat het uitmaakt of iets âŹ10 of âŹ60 kost.