Ja gewoon! Was een man overigens dus denk dat jullie het dan wel goed vinden
Ik vind het best raar om dingen te roepen naar mensen die je niet eens kent. Laat mensen lekker leven. Tenzij iemand je bijna omver loopt of dat soort situaties. Je weet nooit wat voor dag iemand heeft gehad en als je al een kut dag hebt kan zoiets echt pijn doen. En zelfs al gaat het goed met iemand…wat haal jij er uit om iemand naar beneden te halen?
Ben je nu serieus?
Ja hoezo gewoon. Moet je het wel uitleggen.
Foto praat makkelijker
Ja gewoon met vriendinnen in de auto random dingen naar mensen roepen en daarna door de mc drive een milkshake halen
De raarste die ik ooit had was toen ik met mijn vriend op straat stond, en er echt zo’n clownauto met 7 jongens in een fiat panda langs ons reed waarvan er eentje schreeuwde uit het raam:’ WAJOOO ROMANTISCH!!!’. Maar daar kon ik wel om lachen haha.
Nee joh! Wow hopelijk was het toen snikheet buiten! Dan zou ik het nog wel fijn vinden misschien zelfs haha.
Hahaha nee dan speel je met iemands haar, dat zou ik dan weer nooit doen
Attent
Aan het tuig wat sneeuwballen gooit naar voorbijrijdende auto’s in Drachten
Je bent net zo een pestkop als de man die iets heeft geroepen. Als het je bedoeling was om grappig te zijn dan zak je echt door de mand. Houd in het vervolg je rotopmerkingen voor je, zou jij het leuk vinden als iemand een rotopmerking naar je schreeuwt als jij hardloopt??
Omg mensen ik was 19. Inmiddels roep ik geen dingen meer naar mensen
Gelukkig
Weirdo.
Haha ik dacht dat dit een tomatenverhaal was
Zolang ze je geen zak hooi noemen is het niet erg.
Wat heftig, gedeeld in Den Haag
Het kan toch flink gevaarlijk zijn, ik schrok me gisteren rot toen ik op de snelweg een sneeuwbal op de vooruit kreeg. Auto achter me begon ook helemaal te slingeren en zat tot ik kon parkeren met mn hart in mn keel
Heel weinig en dat weet je