Waar erger je je aan? #15

ik wilde vanmiddag nog even snel waterproof mascara halen bij de etos en nu zie ik dat ik blijkbaar blauwe mascara heb gekocht ipv waterproof :upside_down_face:

waarom wordt dit nog verkocht

5 likes

Voor mensen zoals mijn moeder. En dan is het ook nog geeneens kobalt-kleurig genoeg. Wat een ellende :weary:

1 like

het ziet er dus echt felblauw uit dus ik dacht ff kijken, maar had al mascara op en je ziet er amper wat van. morgen nog eens kijken zonder andere mascara eronder haha

1 like

De arrogantie van sommige klanten. Vandaag wou een vent extra korting terwijl hij al een flinke korting had gekregen op zijn 2e bril. Maar dat vond ie niet genoeg dus ging hij dreigen en ons zielig noemen. Nou sorry vriend, maar met dreigen en een grote mond kom je bij mij nergens dus vriendelijk verteld dat hij maar een andere opticien moet gaan zoeken.

11 likes

Je ziet dat vooral in de zon. Ik droeg vroeger wel eens blauwe mascara.

1 like

Dat Easypark/Parkmobile geld rekent als het (ook volgens de app) tijdens het parkeren gratis parkeren wordt. Het was maar 50 cent ofzo maar ik ben blij dat het maar voor een halfuurtje was, echt kut als je ergens een hele avond staat.

3 likes

O wow nu snap Ik waarom het laatst zo duur was bij mij. Ik dacht dat de tarieven omhoog waren gegaan😅

Ja ze zeggen dat ze het niet doen in hun FAQ maar nu ik terugkijk in de app gebeurt het vaker op dezelfde plek. Zo irritant.

2 likes

Kan me herinneren dat je parkeeractie bij parkmobile aan het einde van de dag stopte. Nu stopt het de dag erna. Dus heb voor 29 uur betaald ipv 5.

Ook wel goed om te weten.

Ik krijg al een tijdje meermaals per dag best harde elektrische/statische schokken en merk dat ik nu gewoon geconditioneerd ben. Elke keer als ik een deurklink aanraak twijfel ik even

7 likes

Dit is zó irritant en herkenbaar. Ik zag het laatst ook heel duidelijk toen het schemerig was en ik het licht nog moest aanzetten, helemaal zo’n blauw lichtdraadje. Kijk echt uit naar de zomer want dan heb ik het niet.

Ik raak niet eens zomaar de deurklink meer aan, eerst heel zachtjes en dan is de schok eraf. Het komt ook altijd door mijn schoeisel in combinatie met de droge lucht. Maar ik wil geen andere slippers voor thuis.

3 likes

Ik heb dit ook, echt vreselijk :sweat: raak nu altijd eerst even de deur aan voordat ik de klink aanraak

8 likes

Haha ik tik eerst ook heel voorzichtig de klink aan voordat ik m vol vastpak

2 likes

Mijn vriend is in bed gaan liggen zonder iets te zeggen, en ik was eigenlijk boos. En nu slaapt hij… Grrrr had ergens wel zin in een potje ruzie…

Edit :ja man blabla

7 likes

Mensen die door een concert heen praten ok, ja, heel irritant

Maar mensen die dan de hele tijd heel hard ‘sssssssssssssht!!!’ gaan roepen, zo mogelijk nog irritanter

1 like

Ik vierde gisteren mijn verjaardag en twee uur voor het feestje als een kwartier voor het feestje krijg ik nog vier (!) afmeldingen schaamteloos binnen (en dan niet met “ik ben ziek” maar echt gewoon domme kut redenen). Ik baal zo dat ik daar dan zó teleurgesteld in ben omdat ik wel altijd mijn best voor mijn vrienden doe en dan weer niet ondankaar wil zijn voor de mensen die wé gekomen zijn. Maar het is zo pijnlijk.

29 likes

Dat is ook gewoon vet lelijk gedrag! Ik zou ook denken: zij wisten heus al wel langer van tevoren dat ze zouden afzeggen, zeg dat dan meteen en doe niet nep tegenover mij. Hoop dat het wel gezellig was met de mensen die er wel waren en zou in die andere pipo’s geen moeite meer stoppen… en nog een late felicitatie :tada:

1 like

Thanks! Je berichtje doet mij goed. Ik voel(de) mij echt een kleuter dat ik mij zó teleurgesteld voel. Ik moet ook nog reageren op de afzeg-appjes en zit daarmee zo in tweestrijd (eer aan jezelf houden of eerlijk aangeven dat je het oprecht vindt dat er vier afzeggingen vlak voor tijd zijn gekomen).

8 likes

Wat stom zeg dat ze dat zo laat zeggen. Logich dat je teleurgesteld bent!

Ik zou in je reactie gewoon eerlijk zijn over wat het met je doet.

Hoop dat het verder nog leuk was.

9 likes

Ja inderdaad. Voor nu heb ik kort gereageerd met “jammer dat je er niet bij was”

2 likes