Waar erger je je aan? #15

Wat kut! Hopelijk ben je bijgekomen. Maar het ligt sowieso niet aan jou.
Mannen in auto’s zijn zo raar bij hardlopers. Heb weleens gehad dat eentje vlak voor me stopte, zijn arm uit het raam stak en me bij mijn pols pakte. Dude! Tyf op!
Of eentje die me om 6 uur 's ochtends drie kwartier lang op een fietspad bleef volgen.

1 like

Toevallig had ik het er vrijdag met collega’s over. Soms moet je ook dingen doen voor je vrienden/familie, ook als je er even geen zin in hebt (vind ik dan). Tuurlijk moet globaal gezien je eigen leven en voorkeuren voorop staan, maar soms moet je ook zin maken om naar een feestje te gaan. Als je zelf een feestje geeft, vind je het ook niet leuk dat mensen afzeggen met stomme redenen. Waarom dan wel bij anderen zo doen? Ik vind het wel steeds meer worden dat mensen op elk moment van de dag maar voor zichzelf kiezen onder het mom van selfcare etc. (bijv. ook met kort voor tijd afzeggen voor normale afspraken). En ja disclaimer: als het echt even niet lekker gaat op wat voor vlak dan ook, dan is het prima dat je afzegt. Ik snap dus je frustratie en irritatie enorm!

28 likes

Ik begrijp je helemaal! Het is voor mijn gevoel ook zo makkelijk/laagdrempelig om via een stom appje af te zeggen dat je als afzegger niet eens door hebt dat het echt kut is voor de jarige

3 likes

We hebben onze gordijnen laten stomen (ik was mijn gordijnen dus nooit), 220 euro voor betaald. Flink bedrag maar nieuwe gordijnen zou veel duurder worden dus oke. Hangen we ze net op, zitten er gigantische vlekken in?? Toen we ze gingen halen zei die man, er zit nog 1 vlekje in dat we er niet uit kregen. Volgens mij moet deze meneer een nieuwe bril want dit is echt niet normaal. Morgen terug en kijken wat hij zegt. Als we nu die 220 euro hebben uitgegeven en nieuwe gordijnen moeten kopen ga ik even een potje huilen

Website filters die niet werken, kies je een bepaalde maat en dan is al het leuks was ik aanklik helemaal niet beschikbaar in die maat.

10 likes

een rijke exchange student die leuk komt vertellen zojuist wierrook van Aesop (a la 40 euro) gekocht te hebben omdat ze van andere soorten hoofdpijn krijgt maar wel te arm is om 2 euro in te leggen voor potgrond

“sorry kan ik me echt niet veroorloven nu, moet eerst een bijbaan hebben!”

6 likes

Ik dacht heel even dat ik op de hme insta was beland.

14 likes

Hebben die ook wierrook? Ik was deze winter in de winkel in Keulen en ik wilde even snel wat kopen maar dat ging niet :joy: het duurde allemaal zo lang en alles werd ingepakt en weet ik t wat allemaal. Maar de producten zijn wel erg fijn

2 likes

Haha nu zie ik die scène van love actually voor met met alan rickman en Rowan Atkinson bij dat warenhuis.

13 likes

Die ken ik niet maar ik kan me er wel wat bij inbeelden :joy:

4 likes

Wakker worden van lekkage in/aan de dakappel :smiling_face_with_tear: volgens mij kwam ik er redelijk op tijd achter en stond er verder niks onder ofzo dus dat valt mee. Heb nu een teil neergezet maar zie alweer helemaal op tegen mensen over de vloer hebben die dit moeten gaan fixen

2 likes

Dat ik morgen weer moet werken. Echt geen zin :tired_face: eerste dag na een vakantie is altijd zo vervelend

3 likes

Ik heb de hele tijd dat skippedi bop bop bop deuntje in mn hoofd.

14 likes

Mijn vriend was chagrijnig vanmorgen en blijkbaar heb ik het overgenomen.

2 likes

Aan mijzelf

Ik ben gestresst om een deadline, ben totaal niet productief en ik eet niet goed

2 likes

Haha nee het is niet die (al had liever wel die versie van scatman)
Maar deze : Klik op eigen risico

3 likes

Ik geloof dat ik contacteczeem krijg van mijn geweldige diptyque handzeep :broken_heart:

1 like

Tering wat een irritant deuntje zeg hahaha

1 like

Ooh lekkage is zo naar! Bij ons was het vorige week ook raak. De schade viel gelukkig enigszins mee. Hopelijk bij jou ook!

1 like

:apple:
:house:

de dakappel

sorry kon het niet laten, wel heel vervelend voor je

23 likes