Nou dit ja. Er zit zo’n groot verschil tussen (half)zacht gekookt ei en hard gekookt ei. Echt een halve trauma aan overgehouden aan de blauwe/groene keiharde eieren bij het goedkope Ikea ontbijt
Dit doet me gelijk denken aan het paasontbijt vroeger op de basisschool
Super makkelijke gezonde maaltijd die je mee kan nemen en binnen 5 seconde op hebt. Ik eet iedere ochtend 3 eieren op mn werk
Aah jaa zo vies! Een hardgekookt ei wat dan de avond van te voren was gemaakt. Helemaal blauw/groen. Doet me denken aan die keer dat ik bij de supermarkt altijd stiekem van die zakjes suiker bij het koffieapparaat wegnam en het dan ‘op at’ In die periode kreeg ik dus ook op school zo’n vies ei en zat er een zakje ‘suiker’ bij, dacht ik. Met veel moeite had ik dat ei weggewerkt en keek al helemaal uit naar dat zakje suiker. Goot zo dat ding leeg in mijn mond, was het natuurlijk zout
Ja, 7 minuten is de truc.
Gekookte eitjes zijn echt mijn favo pre-workout snack of als ik 's ochtends terrorvroeg moet werken maar nog niet volledig wil ontbijten. Goedkoop, vullend en goede voedingstoffen.
Snap echt niet hoe je je kan ergeren aan eetgewoonten van anderen. Ze smeren het toch niet in je gezicht?
Ik weet niet wat jij goedkoop vindt, maar ik vind €4 best wat geld, of heb jij ergens een goedkoop adresje?
Of in salades en belegde broodjes bij de ah to go etc. Ik begrijp dat je daar niet een zacht gekookt ei op kan doen. Maar het is zo smakeloos, droog en helemaal kut. Laat het dan gewoon weg.
Ja dit is medium toch? Ik heb ze liever ietsssss zachter maar dit is ook wel lekker.
Ik heb de luxe van bij een eierboer in de buurt te wonen. 2 euro voor 10.
En de hele dag te koop via zo’n automaat als bij de snackbar haha.
Fascinerend
Schilderen zij alle eieren voor ze gebruikt worden?
Ik denk eerder voor 10? Ik vind eieren echt schrikbarend duur, maar ook zooo lekker.
Nee die kun je het hele jaar door kopen in de supermarkt
Huh echt? Maar wat is het doel? Staat het leuker in de koelkast?
Edit: je koopt ze dus beschilderd en gekookt? Is dat wel lekker als je ze dan weer moet opwarmen? Is dat wel echt vers dan?
Nee dat is niet lekkerder, wel makkelijker en je eet het gewoon koud.
En helemaal niet vers en altijd heel lang goed 🫥
En ik weet niet waarom ze gekleurd moeten zijn want gekookte eieren zonder gekleurde schaal verkopen ze niet
Hahaha pas maar op want toen ik ooit postte dat ik dit at werd ik helemaal kapot gemaakt
Ja omdat het lui zou zijn geloof ik
Echt de grootste onzin ooit gezien in de supermarkt is hardgekookte alvast gepelde eieren in een plastic bakje. Extreem overdreven milieuschade voor het gemak van de verwende mens, bah
Dit was de reactie dus eigenlijk viel het wel mee maar ik was jong en onzeker hahaha
Ohw shit! Ik voel me wel schuldig door het 1 ster keurmerk maar biologisch maken ze ze niet
Ik koop 20 eieren voor 3/4 euro bij een kippen boer.