Ik zou zo’n vent niet vertrouwen met mijn baby!
Dit is in Twente/Achterhoek ook nog (soort van) gebruikelijk (al neemt het enthousiasme volgens mij wel af), dan komt iedereen in de voortuin staan bier drinken terwijl ze de ooievaar neerzetten.
Mijn vader vond het heel heftig, nacht doorgehaald, helemaal beduusd nog zelf, en dan heen en weer rennen tussen moeder in bed met baby boven, koelkast in de garage en het halve dorp in de voortuin.
Dit is bij ons (Gelderland) niet standaard, maar gebeurd wel. Bord in de tuin zetten met paar vrienden en dan komt pa met een kratje naar buiten. Niet altijd dus, gelukkig!
Maar bord in de tuin zetten gebeurd niet overal geloof ik…
Heb je geen ziggo? Dan zou je het nog wel kunnen kijken
Mensen die hun auto zo parkeren. Het vak is niet zo klein en jouw auto niet zo groot dat je de hele stoep in beslag moet nemen.
Voetstappen op de motorkap maken!!
Maar is het echt iets urgents dan? Want ik snap jouw teleurstelling maar als er echt iets aan de hand is snap ik die vriend ook wel.
Ik wil morgen mijn haar los dragen maar het is echt walgelijk vet, wetlook staat me niet en mijn droogshampoo is op. Dus nu moet ik het wel wassen. Echt geen zin in grr
Je kunt ook talkpoeder of maizena gebruiken
Mits je blond bent denk ik?
Ja dan is het wel makkelijker in gebruik. Ik heb met bruin haar ook talkpoeder gebruikt, kun je eventueel mengen met wat cacao maar als je dan door je haar gaat krijg je vieze nagels.
en als je het op doet voor je gaat slapen kan het wel het vet opnemen maar is de ergste witte waas weg
Heb ik allebei ook niet in huis
Heb net nog wel mn gezichtspoeder geprobeerd haha. Tbh als het maar een klein beetje vettig zou zijn zou dat nog best werken denk ik, maar nu is mn haar echt te ver heen
Mijn vriend en ik zijn een weekendje weg naar Amsterdam en ik weet meteen weer waarom we thuis vaak apart slapen: wat maakt die gast een lawaai als ie slaapt met dat gesnurk van hem. Doe sowieso al bijna geen oog dicht omdat het echt warm is op de kamer, maar dat gesnurk naast me helpt ook niet om in slaap te komen.
Het erge is: ik heb oordopjes altijd in. Zonder doe ik helemaal geen oog dicht. En radiatoren staan uit, maar blijft warm. Inmiddels snurkt hij nu niet meer maar heb nu een soort Darth Vader naast me qua geluid.
Oh zo’n koortsslaap is ook altijd vreselijk. Hopelijk knap je snel op!
Ben helemaal lek geprikt door een steekvlieg, in maart
Mensen die je ophypen en daarna hun afspraken niet nakomen. Zowel vrienden als collegas, dat we helemaal plannen gaan maken om een weekendje naar een huisje te gaan en iedereen jjaaaa moeten we doen. En dan ga ik dat weekend vrij houden, zoeken naar huisjes in Nederland, en als ik erop terugkom dan dat ze niet meer zo enthousiast zijn en eigenlijk toch niet willen/kunnen.
Mensen die van een hard gekookt ei houden. Waarom zou je zo zijn? Krijg daar van die nederlandse slaatje gevoelens bij.
Zo herkenbaar ik heb aankomende week een etentje met collega’s zoveel zin in, nu komen de eerste afzeggingen al binnen maakt mij echt kwaad. Kan uiteraard iets tussen komen uitzonderingen heb je altijd maar dit zijn vooral collega’s die gewoon uit gemak afzeggen denk ik.
Ja echt, vooral het geen zin hebben kan ik niet tegen. Vind het een hele egocentrische reden, het lijkt ook veel makkelijker te gaan.
Ja en terwijl er wel allemaal moeite in wordt gestopt om alles te regelen. Het zijn vaak ook altijd dezelfde mensen die afzeggen, zo egoistisch vind ik dat.