Waar erger je je aan? #15

Ik verbaasde me gisteren helemaal dat bij Apple Music je helemaal niet via verschillende apparaten kan bedienen. Dus als je afspeelt vanaf je Mac kan je niet een nummer in de wachtrij zetten vanaf je tel, want je tel weet niet wat je aan het afspelen bent vanaf een ander apparaat.

Ik kan zelfs kopiëren en plakken vanaf verschillende apparaten, maar dit gaat dan weer te ver?

1 like

Dat kan gewoon hoor, doe ik dagelijks.

7 likes

Naja lukt niet maar zoals ik al zei ik kijk zelf eigenlijk alleen apple + op mn ipad. Ben niet zo’n televisie kijker. De tv met chromecast daar lukte het niet iig.

1 like

Ik mn kleren voor morgen al klaargelegd had, maar het shirtje apart, zodat ik die nog even kon strijken. Nu kon ik dat shirt niet meer vinden en vroeg dus aan mn man of hij m gezien had. Heeft ie m in de was gegooid, en dan niet gewoon bovenop, maar echt tussen de vuile was. Dat is mn 1e ergernis.

En mn 2e daaropvolgende ergernis is dat ik nu niet kan schakelen om te bedenken wat ik dan aan wil, want alles is stom, behalve wat ik al bedacht had.

4 likes

Ben jij… een masochist?

11 likes

Ja echt kut, het is veel zoeter geworden.

4 likes

Ja het is echt weer even wennen. En het was al niet zo lekker

2 likes

Ja zo jammer!

De oude formule wordt regelmatig aangeboden op marktplaats als je interesse hebt :joy:

2 likes

Wat?? Serieus?

2 likes

Haha jup

14 likes

Wtf, het is 23:55 en ik hoor gewoon iemand boren, grrrrr

Hier kwam ik een tijd geleden ook achter, echt jammer. Blijkbaar zaten er in de oude formule echte plantenextracten en dat is nu vervangen met (vieze) aroma. :smiling_face_with_tear:

1 like

Aan mezelf en de hoeveelheid waterflessen die ik aanschaf. Wtf ik lijk wel verslaafd. Eerst kocht ik mooie chilly flessen. Daar heb ik er nu 6 van. Zo onnodig! Vervolgens wat van action, wat meuk is. Wat van primark, die verrassend goed zijn. En dan Hema, sportwinkels etc. etc. Het slaat echt nergens op, het is zo random.

7 likes

Hoeveel waterflessen heb je dan nu?

5 likes

Oh dat weet ik niet eens uit mn hoofd :grimacing: ik heb ook van die glazen waterflessen enzo. Ik denk dat ik op zo’n 35 uit kom. :face_in_clouds:

10 likes

Ik vind het zoooo irritant dat die ene acteur steeds op tiktok voorbij komt. Naam weet ik (gelukkig) niet. Interviews, memes, alles.

Het gaat om deze pipo:

Echt bok the fuck op uit mn algoritme!

17 likes

Dit is een AI foto toch? Ziet er zo nep uit!

2 likes

Weet ik niet. Maar die dude bestaat wel.

Dadalorian

8 likes

Dat ze ineens vakantiehuisjes willen gaan bouwen in de natuur hier. Waar slaat dat op. Laat lekker die natuur met rust daar of zet er op z’n minst sociale huurwoningen neer.

7 likes