Nee helemaal niet. Dus zondag een beetje als een zombie doorgebracht en lekker vroeg naar bed gegaan uiteindelijk.
En hoe oud je ook bent, het is en blijft altijd fijn als je moeder je komt vertroetelen helemaal wanneer je ziek bent.
Nee helemaal niet. Dus zondag een beetje als een zombie doorgebracht en lekker vroeg naar bed gegaan uiteindelijk.
En hoe oud je ook bent, het is en blijft altijd fijn als je moeder je komt vertroetelen helemaal wanneer je ziek bent.
En het ook nog eens Bloody Mary noemen
Wow, wie heeft bedacht dat dit een goed idee was, haha?
120 euro voor een slappe blouse met slecht machine geborduurde namen. Gekkigheid.
Zeker door een vent bedacht
Ik ben echt nog nooit zo gestalkt als nu door de fucking volkskrant, het is echt NIET NORMAAL hoe agressief deze benadering is, ik word drie keer gebeld in een tijdsbestek van vijf minuten en dat gebeurt gewoon meerdere keren per week. Ik moet gewoon dat nummer blokkeren om er van af te komen
Hier hetzelfde. Heb ook het nummer geblokkeerd.
Had je ook een dat actie abonnement voor € 4,- afgesloten?
Ja die houden wel van bellen. Ik ken ze… blokkeren is de enige optie.
Maar de krant daadwerkelijk bezorgen als je een abonnement hebt, ho maar
Aargh ik heb in mijn startpagina van Chrome allemaal artikelen die ik waarschijnlijk interessant vind. Heel vaak met titels als dit:
Modeliefhebbers opgelet: deze schoenen van Mango vliegen de winkels uit
Helemaal getriggerd want ik moet er snel bij zijn (!!!) klik ik er dan op en dan is het echt standaard dit
Mein Gott echt waarom
Er heeft iemand aan mijn tablet gezeten en nu is de styluspen pleite. Heel fijn.
Hahahaha nou die kan je niet laten staan toch?? Hop in de winkelmand ermee
Ik ben tegen een betonnen big aan gereden met mn auto en mn bumper is losgekomen aan een kant haaaaat het
Het 6 uur journaal dat opent met de klimaatcrisis en eindigt met dat Nederlandse wijnboeren het vorig jaar zo goed hebben gedaan vanwege de hete zomer
Groepslessen.
Zeker waarbij de groep eigenlijk te groot is, degene waar de enige feedback die je krijgt als je het zwaar vind: eigen tempo aanhouden.
Dat wil zeggen lekker uit de maat, nooit de oefeningen fijn afmaken en voor lul staan.
Je wordt ook nooit gecorrigeerd op houding of de basis, ik voel me altijd zo’n kneus zonder conditie.
Kan ik net zo goed voor een scherm gaan staan of thuis sporten, als er geen tips gegeven worden.
Altijd te hoge verwachtingen van. Fijner als iemand gewoon door de groep loopt en persoonlijke tips geeft.
Wtf in welke supermarkt
Normale of biologische?
Zit er goud in
Dat ik de hele tijd automatische pop-ups en meldingen krijg van Twitter van mensen die ik niet (wil) volg(en)
De gruwelijke grammaticale fout
Die tomatensaus (ketchup?) op de feta
De strekking van dit bericht, dit is toch te waanzinnig voor woorden (dat mensen het haar kwalijk nemen dat ze eens vega eet???)
Ja kerrolain is normaler dan een heel groot deel van haar achterban.
Wollah schande.