Zover het hier natuur is, is verdorie al te druk hier. Wat een stom plan
Ja precies. Snap ook echt het idee van die huisjes niet want er is hier niet echt veel toeristisch te doen, maar het is ook niet alsof je midden in de natuur zit en dan niemand tegen gaat komen qua mensen. Dus ik zou niet weten wie er op die huisjes zit te wachten.
Oh dat zou ik oprecht wel willen doen! Alleen een gebruikte waterfles opsturen voel ik me niet zo relaxed bij lol. Die sportbidons vind ik lelijk haha. Daar heb ik er ook veel van in huis maar koop ik nooit(zijn niet van mij). Ik koop die waterflessen omdat ik het leuke kleurtjes enzo vind hebben en dan denk. Yeeep, deze heb ik echt nodig, en dan verzin ik zelf wel een reden waarom. Maar als het puur om praktisch gaat vind ik die 750ml fliptop waterbottle het fijnst.
Ja er is een petitie opgezet en die werd al gedeeld op social media door lokale partijen uit de gemeenteraad. En gelukkig al veel mensen die hem ondertekend hebben!
Nope een still uit de film The Unbearable Weight of Massive Talent op Prime, is een heel erg over the top comedy over nicholas cage, wel een aanrader
@FredPaillet hij heet Pedro en is overal idd, the last of us, mandelorian en vast nog meer
Oh brrrrr ben zo klaar met Pedro!
Ik heb hooikoorts waardoor mijn keel pijnlijk en opgezwollen aanvoelt. Hierdoor twijfel ik de hele tijd of ik stiekem niet verkouden ben of een keelontsteking heb
ik ken hem alleen maar van die - voor mij - veel te gruwelijke scene in game of thrones waar zn ogen uit zn hoofd geduwd worden x_x
Iedereen is helemaal fan. Maar ik vind het zon hobbit.
Uiteindelijk kregen wij altijd van de opvang een overzicht met wat en waar we alles in moesten vullen. Echt top!
Er is zoân tiktok waar hij zegt dat iemand vond dat hij leek op: âOrlando Bloom if he was hit in the face with a shovel.â
Omg daddy
En dit is waarom ik dacht dat die foto niet echt kon zijn
Ik gebruik de kinderopvangtoeslagapp en die vind ik eigenlijk wel makkelijk en duidelijk werken, heb je die al geprobeerd?
Jaaa⊠kinderopvangtoeslag is drama. Ik kreeg afgelopen maand ineens een hoger bedrag? En nergens is dat bedrag terug te vinden. En ik heb inmiddels de nodige ervaring met de KOT (privé en werkgerelateerd).
Maar dat bedrag is niet terug te vinden, ook niet in maandbedragen overzicht. Voor aankomende maand is het weer het âoudeâ bedrag.
Aan alle ouders die allerlei random petities tegen de lentekriebels gaan delen in klassenapps. Kinderen moeten âonschuldig kunnen blijvenâ. Nee zeg, stel je voor dat ze weerbaar worden en hun grenzen leren aangeven.
Mijn wasmachine die 4 jaar oud is en zojuist het leven heeft gegeven
Ik ben nu 4 dagen ziek en erger me aan heel veel momenteel, vooral aan mezelf.
En dat ik net een mail krijg van een middelbare school ergens aan de andere kant van Nederland met het verzoek of ik uit kan leggen waarom Jayson niet bij huiswerkklas was en hij zijn plenda (?) zo vaak vergeet. Sorry, Jayson, youâre on your own