Als je t helemaal goed wil doen moet je ‘hshoema’ zeggen. Of hcouma
Betekent schande
Als je t helemaal goed wil doen moet je ‘hshoema’ zeggen. Of hcouma
Betekent schande
Ik kan niet zo goed tegen mensen die gaan opsommen wat er precies allemaal door de salade zit, maar dat is mijn ergernis (snap dat je 1 of 2 hoofd ingrediënten noemt voor het idee). Maar zo; sla komkommer tomaat ui haha
Aan mn fucking hoest. Ik hou geen keel meer over zo.
Ik moet continue plassen.
Heb 3 kopjes thee op afgelopen 4 uur. Nu ik zo opgeschreven lees is het ongeveer 1 kopje per uur en verklaard wel wat maar alsnog irritant als ik net ben geweest 5 min later weer moet.
M’n elektrische fiets is voor de 10000e keer kapot en ik ben afhankelijk van mijn fiets want zonder kan ik mijn werk minder goed doen. Kom ik te laat enzo.
Vandaag lukt het wel met ov maar morgen moet ik naar een dorp waar geen bus rijdt en kan ik dus niet gaan.
Kut fiets
Keihard krijsen
Wel synchroon delen als je een iPhone hebt, en ligt eraan of je gebruikte app het doet.
Ah misschien moet je dan nog een paar random extra apple kabels kopen in de apple store.
Ah maar heb je een Apple TV waarop je dingen wil streamen of heb je alleen een chromecast en gebruik je de Apple TV app?
Ik dacht dat je t eerste bedoelde, maar anders weet ik het ook niet idd.
Maar dat is toch logisch? Die apple gozers willen alleen dat je alles van apple zelf hebt.
Zelf heb ik (nouja ik, ik maak er gebruik van) apple tv. Ook heb ik nog een tv met zo’n chromecast, no way dat ik daarmee kan casten via Ipad of Iphone. Ik kijk sowieso meestal via mn ipad apple tv dus voor mij geen probleem. Maar als je het alleen via je Iphone ofzo kan kijken zal ik het nooit aanraden!
Edit: lees net je post. Ja je kan volgens echt alleen apple tv kijken op apple tv. Heel sneu ja. Zo zijn ze altijd toch al geweest.
Ik verbaasde me gisteren helemaal dat bij Apple Music je helemaal niet via verschillende apparaten kan bedienen. Dus als je afspeelt vanaf je Mac kan je niet een nummer in de wachtrij zetten vanaf je tel, want je tel weet niet wat je aan het afspelen bent vanaf een ander apparaat.
Ik kan zelfs kopiëren en plakken vanaf verschillende apparaten, maar dit gaat dan weer te ver?
Dat kan gewoon hoor, doe ik dagelijks.
Naja lukt niet maar zoals ik al zei ik kijk zelf eigenlijk alleen apple + op mn ipad. Ben niet zo’n televisie kijker. De tv met chromecast daar lukte het niet iig.
Ik mn kleren voor morgen al klaargelegd had, maar het shirtje apart, zodat ik die nog even kon strijken. Nu kon ik dat shirt niet meer vinden en vroeg dus aan mn man of hij m gezien had. Heeft ie m in de was gegooid, en dan niet gewoon bovenop, maar echt tussen de vuile was. Dat is mn 1e ergernis.
En mn 2e daaropvolgende ergernis is dat ik nu niet kan schakelen om te bedenken wat ik dan aan wil, want alles is stom, behalve wat ik al bedacht had.
Ben jij… een masochist?
Ja echt kut, het is veel zoeter geworden.
Ja het is echt weer even wennen. En het was al niet zo lekker
Ja zo jammer!
De oude formule wordt regelmatig aangeboden op marktplaats als je interesse hebt
Wat?? Serieus?