Waar erger je je aan? #15

Blehh wat naar. Er is hier gelukkig ook veel waar we wel gewoon voor in aanmerking komen. Maar een uitdaging is het allemaal wel, vooral in er überhaupt tussen te komen voor een bezichtiging.

Dank je wel!

2 likes

Waarom hebben we anno 2023 wel robots die zelf teksten kunnen schrijven maar kan Word nog steeds niet fixen dat je een heel document vernaggelt als je ergens een spatie teveel getypt hebt.

52 likes

De bioscoopkaartjes zijn zo duur geworden! :sob: . Ik moest zojuist bij Pathé 14 euro per kaartje afrekenen voor een film op zaterdagavond (geen 3D, IMAX of andere gekkigheden). Ik dacht altijd dat ze 10-11 euro waren?? Het is ook gek dat op de website van Pathé ook nergens staat vermeld wanneer je welke prijs betaald voor een bepaalde voorstelling.

(Ik ben er trouwens van op de hoogte dat kaartjes bij andere bioscopen en op andere dagen goedkoper zijn en je ook een voucher voor een doordeweekse voorstelling bij de rentenpuntenwinkel kunt aanschaffen, maar dat was nu geen mogelijkheid. En ik geef dit geld met liefde uit, want het is een verrassing, maar ik vind het gewoon stom dat dit zoveel duurder is geworden dan ik mij herinner.)

2 likes

De minimale foto’s van veel huurwoningen online. Hoe moeilijk is het om wat meer foto’s te maken, zodat ik een beter beeld heb of ik moet reageren.

15 likes

Ja of foto’s van een “vergelijkbare” woning. Ja zal best qua indeling maar weet jij veel hoe die ander van binnen is onderhouden etc

1 like

Misschien heeft chat gpt daar ook een oplossing voor :yum:

2 likes

Takeaway/Deliveroo is echt duur geworden, zelfs met kortingscodes. :smiling_face_with_tear:

2 likes

Volgende keer in Microsoft paint proberen

4 likes

Ik dacht echt dat dit een grapje was. Maar 48 keer. Jemig.

precies dit kwam ik dus net tegen en dan ook nog een foto waar je niets van de woonkamer ziet op een bank na.

3 likes

dat m’n haar zo fucked up raakt van wollen/fleece truien

4 likes

Ga je wel naar de volgende pagina met control+ enter?

3 likes

Welk merk vitamines je koopt maakt niet uit. Ook de Kruidvat en Hema eigen merk-vitamines zijn prima en voldoen. Gewoon naar de dosering kijken en of dat klopt. Vitamine D in 10 en 20 microgram (wat voor de overgrote meerderheid voldoende is) kun je gewoon als vaste tablet kopen en hoeft niet als olie-capsule of als drank ingenomen te worden. Duurder is onzin.

17 likes

Helaas kan dit niet zomaar. Vaak woont de huurder er nog in en worden er dus ivm privacy geen foto’s gemaakt van de binnenkant van de woning. Wel van de buitenkant en vaak is er ook een plattegrond toegevoegd.

1 like

Bij huurwoningen zélden juist? zou fijn zijn idd

3 likes

Bij ons is dat wel een streven idd, dacht dat alle verhuurders dat hadden maar blijkbaar niet? Das wel slecht! Dan zou ik de verhuurder bellen om de plattegrond toe te voegen.

Ja oke als je die vitamine D tabletten dan wel tijdens het eten inneemt. Want vitamine D wordt het best opgenomen door de darm als er ook vet of olie aanwezig is zegt het Voedingscentrum.
Als je vitamine D opgelost in olie in een capsule of vitamine D druppels neemt hoef je dat niet tijdens de maaltijd te doen.

Ik heb twee volle potten Davitamon Zwanger. Maar ik ben niet meer zwanger. :joy: Kan ik het nog gebruiken? Vast wel toch.

2 likes

Ja echt om te janken.

En de frustratie van @CloserToFine en @dodecavia deel ik ook…

4 likes

Maar het is toch geen probleem het tijdens de maaltijd te doen? Zou echt niet 5x zoveel betalen voor een capsule (die overigens vaak ook een onnodig hoge dosering hebben maar dat terzijde) alleen zodat je die niet tijdens het eten hoeft te nemen? Is echt alleen maar voor de marketing

4 likes