Waar erger je je aan? #15

Ik vind het echt heel kwalijk eerlijk gezegd en die laconieke reactie maakt het er niet beter op. Snap dat het mensenwerk is maar eens excuus was op zijn plaats geweest.

5 likes

'cause I’m rich and you’re poor

2 likes

Ja wat een tijden, ik heb meermaals dingen volledig gratis gekregen. In het prille begin was er geen limiet of minimaal bestelbedrag, een beetje zoals bij die Amerikaanse coupons :money_with_wings:

2 likes

Er is zo’n soundbite van twee lachende kinderen die in elke film/serie/game ooit zit en het irriteert me echt. Ik overdrijf niet, het maakt me ZO boos echt zo’n overused kutgeluid en zo geforceerd en nep en ik haat het echt!!! als ik het vertel aan mijn vrienden weet ook niemand waar ik het over heb en dat snap ik niet want het js OVERAL??? ik heb echt geen woorden want elke x dat ik dit hoor kookt mijn bloed gewoon?? net keek ik een serie en ze gebruikten dit TWEE KEER IN 10 SECONDEN??? dit is echt een agressieve post maar k ga niet eens sorry zeggen want dit is gewoon een terechte reactie op die abominatie :sob:

trigger warning: grootste marteling ooit

14 likes

Voordat ik het fragment afspeelde wist ik al welke soundbite je bedoelde! :rofl:

10 likes

Laatste tijd best vaak last van hoofdpijn of migraine. Ben er ondertussen wel een beetje klaar mee. Ik weet dat het van de stress komt omtrent mijn opleiding. Ben blij als de examenperiode eind van de maand voorbij is.

3 likes

Ik ook!!

3 likes

De geur/lucht in ziekenhuizen :nauseated_face:

9 likes

De nieuwe plaat van Guus Meeuwis.
Heeft wel erg veel weg van de sound van The War on Drugs… :thinking:

2 likes

Ja wie weet 🫢
Zou me niet eens verbazen ook

Ik heb 5 dingen besteld bij intratuin en elk item wordt vanuit een andere locatie verstuurd :melting_face:

6 likes

Ik heb ingewikkeld werk te doen en dat doe ik het liefst

1. Alleen
  2. Met iets lekkers binnen handbereik dat ik ongebreideld naar binnen kan schuiven, maar
  3. Mijn kantoorgenoot is de deur nog niet uit (zie punt 1.) en ik schrans niet graag voor publiek.

GA NOU WEG.

13 likes

Ik moest vanochtend om half negen in mijn veel minder fancy badjas de deur opendoen voor de pakketbezorger… Normaal komen ze altijd pas in de middag ergens hier, dus had het echt niet verwacht, en had een klotenacht dus had me nog eens omgedraaid :sob: Ik zag er blijkbaar ook erg slaperig uit, want hij zei ook nog sorry :face_with_peeking_eye:

2 likes

Misschien investeren in een fancy badjas. @Sedana weet vast wel waar je ze kunt vinden.

2 likes

Haha, deze is net nieuw (kerstcadeautje), dus houd het voorlopig toch nog maar even bij deze. Het was ook niet mijn vaste bezorger, dus hopelijk hoef ik deze man nooit meer te zien :sweat_smile:

3 likes

Oh, ik doe ook vaak genoeg in mijn hoodie en joggingbroek open hoor, maar dan ben ik wel gewoon wakker en gedoucht enzo. Zo direct uit bed in mijn badjas gerold eigenlijk nooit.

4 likes

48(!!!) keer. Hou op met me hoor. Voor een woning van 1200 euro per maand die we met zijn tweeƫn willen gaan huren.

14 likes

Vind de manier van berekenen nogal weird, waarom zeggen ze niet gewoon 4x de huur? Uiteindelijk zelfs iets minder met vakantiegeld en evt. dertiende maand/eindejaarsbonus. Is natuurlijk nog steeds een achterlijke hoop geld, maar helaas volgens mij wel vrij standaard.

2 likes

Dat ook nog. En echt? 4x ben ik eigenlijk nog niet echt tegen gekomen en ik ben inmiddels al een tijdje op zoek. 3/3,5 wel veel.

3x zie ik ook wel eens, maar dan netto (nog meer dan 4x bruto dan dus :sob:). Maar mss is het in DE anders :woman_shrugging:t3:
Hoop dat je snel iets kunt vinden wat niet zulke strenge eisen heeft!

2 likes