Mijn AH verkoopt al een week geen paasvreten meer en ze vullen blijkbaar ook niet meer aan. Lagen alleen nog een paar zakjes pure paaseitjes bij de kassa. Wat is dit nou weer
Ja bij de Lidl was dus ook het hele paasschap al weg gehaald. Echt vaag.
Ik ga zo nog even bij de AH en de Jumbo kijken want ik wil een paashaas.
Ja hoezo denken ze dat ik die paaseitjes tot pasen kan laten liggen. Wat is dat voor grap? Hier was bij de hema vorige week alles al weg?
Ik was net bij de appie en letterlijk alles was in Paasthema, dus misschien ligt het aan jullie.
Ja hier bij de laidl ook alles weg. Ik dacht nog ff zo’n grote zak paaseitjes te kopen, maar helaas toen hoopte ik nog dat het bij de kassa zou liggen, maar ook niet
Pff armoe
Volgens mij kan mijn AH gewoon geen inkoop doen want in mijn herinnering was dit afgelopen kerst ook al
Ik kom net bij de Albert Heijn op Rotterdam Alexander vandaan, die heeft nog paasspullen! Wel beetje verstopt in het hoekje linksachter bij de yoghurt enzo.
Ik was vandaag bij Hema en daar was ook al alles Koningsdag oranje. Amper Pasen meer en echt zoeken voor paaseitjes.
Ik ging vandaag met m’n man een outfit voor hem kopen voor een bruiloft van vrienden. Man ging afrekenen en ik stond een beetje half achter hem met de kinderwagen.
De caissière was een vrouw van een jaar of 60. Ze vouwde de broek van het pak op de gestreken naad en keek mij aan en zei: het is belangrijk dat u het ophangt met de naad op deze manier gevouwen. En ik keek een beetje verbaasd en zei: ehh waarom kijkt u mij nu aan? En haar antwoord was: ja als het aankomt op strijken zijn het toch altijd de vrouwen die dat doen he! Ik heb maar gereageerd met de opmerking ‘gelukkig leven we in 2023’ maar mijn hemel wat is dat toch met die 55+ vrouwen? Die hebben toch ook gewoon familie of collega’s ofzoiets die van onze leeftijd zijn en die zien de maatschappij toch ook gewoon veranderd zijn t.o.v. de jaren '50 ?!
Zelfs m’n eigen moeder vroeg zich serieus af waarom ik geen boodschappen had gedaan toen ik een weekend weg ging met vrienden want ‘wat moest naam man dan eten dit weekend??’
De paasei ergenissen doen me denken aan mijn bijbaantje bij de supermarkt, waar op 5 december de laatste paar uur voor sluitingstijd altijd gestresste ouders gingen vragen waar de pepernoten liggen. Ja die zijn inmiddels wel uitverkocht
Tsja, je zal maar moeten verwerken dat je al die tijd samen hebt gewoond met een groot kind. Dan kan je maar beter ontkennen en doen alsof het normaal is.
Helemaal niet bij stil gestaan dat alles eerder dicht is vandaag. Super stom want nu moet ik morgen naar twee drukke winkels toe waar ik geen zin in heb en juist wilde voorkomen door in de avond te gaan.
Zou ik ook niet aan gedacht hebben. Het is toch geen officiële vrijedag/feestdag ? Mn leerlingen waren gisteren allemaal aan het klagen dat ze vandaag gewoon naar school moesten. Niets leukers om dan te zeggen:" oh ja? Zijn jullie niet vrij? Ik wel" (vrijdag altijd vrij).
Had niet gedacht dat winkels dan wel weerder dicht zouden gaan eigenlijk.
Ik had laatst een Fransman in de winkel die boos werd dat ik geen Frans sprak. Hij stampte helemaal boos de winkel uit en riep ‘merde, merde’ Engels en Duits lukt me nog wel, maar Frans…
Mijn schoonmoeder bood me aan om te helpen in het huishouden, omdat ik zwanger ben en wat last heb van mijn bekken. Dus ik zeg: nou nee dat hoeft niet hoor, man kan gewoon meer doen. Dat vond ze maar raar, want hij moet toch gewoon werken?? (We werken evenveel)
Ja dit dus, ik moest gewoon werken en had wel ergens zien staan goede vrijdag maar dacht er verder niet over na. Dan maar morgen vroeg op pad.
Dat is op zich toch ook het hele idee?
Kracht en wijsheid meid
Omg werk je in een bakkerij? Toch niet lille bakery?
nee niet lille (i wish maar geen zin om zo ver te fietsen)! de bakker in banegaarden (niet het station hahaha)