Voetbal
Bij de capsules en bij drank is het advies ook bij voorkeur tijdens de maaltijd innemen.
Het is voor de grote meerderheid gewoon echt onnodig om dure hoog gedoseerde capsules of drank te nemen. Maar als je je arm wilt kopen moet je dat zeker doen.
@Krabsalade is toch huisarts? Lijkt me dat zij wel met enige autoriteit kan zeggen of huismerktabletten net zo goed werken als duurdere varianten
Het is ook geen probleem. Ik zei het er alleen bij voor mensen die dat hier lezen en misschien niet weten. Anders zou het alsnog zonde zijn van het nemen van zoân pil want dan is hij minder werkzaam.
De vitamine D3 van Hema bevat evenveel vitamine D3 per tablet als bijvoorbeeld die van Vitakruid. Dus hoge doseringen is niet zo bij alle merken.
Dan zeker de goedkoopste nemen!
Dat wist ik niet dat ze huisarts is. Ik zeg ook niet dat ze geen gelijk heeft. Ik wilde alleen een aanvulling geven op mijn eerdere post omdat dit een openbaar forum is en misschien mensen meelezen.
Oh ja, ik zei het ook omdat ik vermoedde dat je het niet wist (en ik schreef het als een vraag omdat ik het ook niet helemaal zeker weet eerlijk gezegd )
Ja! Het is gewoon een multi met foliumzuur. Ik neem ook mân zwangerschapsvitamine nog. Fijne is dat 't ook veilig is tijdens borstvoeding.
Buitenservies Je kunt toch gewoon buiten gaan zitten met je bord, waar je normaal binnen van eet?
En het eeuwige gelul er over.
Haha ja het is ook gewoon echt zoân commerciĂ«le onzin in de meeste gevallen. Er gaat zo veel geld om in die vitamine- en supplementenindustrie. Mensen zouden best wat wantrouwender mogen zijn, maar iedereen is gretig want het is toch ideaal als een pilletje nemen klachten laat verdwijnen en je leven lichter maakt.
(En ik hoef geen voorbeelden bij wie een tekort wel echt een groot probleem was en suppletie alles oploste, ja die zijn er, dat weten medici ook wel, blijft staan: bij 9 op de 10 mensen zegt een minimaal tekort niets, zal het geen klachten geven, kan suppletie geen kwaad, maar zal het geen invloed hebben op bijv vermoeidheid etc⊠Het is iets van deze tijd dat we hopen dat er een quick fix voor een probleem is en die vitamine- en supplementenindustrie speelt daar slim op in.)
Weer opgestaan met bonkende hoofdpijn. Heb van 04.00 tot 7.30 heel vast geslapen en alleen maar gedroomd. O.a. over mijn vader die nu zoân 5 jaar overleden is. In mijn droom was ik op een concert van The Rolling Stones, en zag ik mijn vader en hij riep me en toen was hij weg en werd ik wakker. Mag vandaag tot 20.00 werken dus wordt een lange dag.
Aan een kop op nu.nl waarin het over rietbergen gaat. âVermeend slachtofferâ. Ik vind vermeend een term voor daders, niet voor slachtoffers.
En natuurlijk een disclaimer: ik snap dat het allemaal zorgvuldig bekeken moet worden, maar deze terminologie gaat wat mij betreft echt een stap te ver.
Bij welke studie?
Mijn hersenen werken niet meer hahah. Bij mijn opleiding is het een meesterstuk, ben zo inspiratieloos.
Hahah ja inderdaad. Ik was ooit in Antwerpen gaan kijken voor een master en daar noemde ze het dus de âmasterproefâ. Dat vond ik heel erg klinken alsof je mee doet aan Expeditie Robinson.
Nee is gewoon de pabo, niet chicque
Haha ik ben echt helemaal confused door het Engels en Nederlands door elkaar⊠why? Heeft een of andere manager dit bedacht ofzo. Lijkt wel kantoortaal.
Dat mijn ontbijt bestond uit cappuccino en paaseitjes en ik nu kotsmisselijk ben. Iâm the problem itâs me.
Storing bij de bank net op de dag van mijn salarisbetaling