Waar erger je je aan? #15

Omg werk je in een bakkerij? Toch niet lille bakery?

3 likes

nee niet lille (i wish maar geen zin om zo ver te fietsen)! de bakker in banegaarden :steam_locomotive: (niet het station hahaha)

7 likes

Ja maar vader is al druk met werken of een beetje klussen in en rond het huis!

4 likes

Hetzelfde hier! Mijn moeder was de eerste vrouw in haar werkveld destijds, de eerste die fulltime bleef werken na het huwelijk, de eerste die bleef werken met kinderen, ik vond haar best een voorvechter van feminisme.
Maar nu ik een kind heb heeft ze het over ā€˜fijn dat partner jou zo helpt in huis/met kind’ :sweat:
Ik blijf maar herhalen ā€˜nee partner heeft ook 50% van een huis(houden)/kind, dus die moet ook 50% van het werk daaraan doen’, en nu zegt ze steeds dat ze het eigenlijk vroeger slecht geregeld had thuis, want mijn vader deed zeker niet zijn portie van het werk in huis/met ons.
En langzaamaan vertelt ze ook steeds vaker dat ze het er met jonge collega’s over heeft, dat ze het werk naast het betaalde werk ook eerlijk moeten verdelen :sweat_smile:

13 likes

Dat er drie lagen wit op de muur moeten voor de donkere kleur die ervoor zat niet meer zichtbaar is.

1 like

Ja het waren toen toch andere tijden. Mijn vader dacht vroeger serieus dat hij had gekookt als hij een braadworst in de pan drie keer had omgedraaid met een vork ofzo :sweat_smile: En mijn moeder deed verder eigenlijk alles wel omtrent het huishouden. Ik vind mijn moeder best wel een feministisch mens, maar toch heeft ze ook zo wel geleefd binnen haar eigen huwelijk.

4 likes

Dat ik een nee-nee sticker heb hangen bij de deurbel en dat er dan alsnog zo’n kutverkoper van glasvezel ofzo aan de deur langskomt. Hij heette ook echt Ruurd

9 likes

Dat ik sinds ik mijn koffiezetapparaat heb nooit heb weten te onthouden hoe het ontkalken precies gaat (ook al is dat doodsimpel), en ik elke keer weer hetzelfde youtubefilmpje moet kijken hoe het ook alweer ging.

12 likes

Aan de buschauffeur die almaar aan het fluiten is, en dat dusdanig hard dat het de muziek in m’n oortjes overstemd :unamused:

3 likes

Die berg afwas.

Moet eerlijk bekennen dat mn man het meestal doet maar nu ik.

Er bestaat ook iemand die Ruut met een t heet.

3 likes

Zielie

3 likes

Ik krijg die melding tegenwoordig niet meer als iemand uit een groepsapp stapt, zie het pas als ik kijk naar de deelnemers en er iemand ontbreekt

3 likes

Gewoon doen, als mensen dat raar vinden dan sporen ze zelf niet

9 likes

Aan zwangerschapsbroeken🤬

1 like

Waarom?

Fucking hooikoorts op de dag dat ik geen pilletjes kon halen.

1 like

:sob::sob::sob: Dit is echt een nachtmerrie

4 likes

Ik moet zo naar m’n schoonouders met twee kinderen. Maar die houden van netjes en rust en de kinderen mogen daar echt niks. Ze zijn 2 en 3 dus ik weet nu al dat ik weer lekker op m’n tenen ga lopen.

5 likes

Nee we gaan daar eten​:joy:. Mijn man is ook mee dus we kunnen samen dit leed dragen. Al hoewel ik in serieuze twijfel ben om de zwangerschapskaart te spelen hahaha :see_no_evil:

2 likes