Waar erger je je aan? #15

Haha ja idd. Ik zit zelf ook nog in honderden WhatsApp groepen omdat ik daar ook bang voor ben. Het komt ook zo dramatisch over ofzo haha

En @Era tegenwoordig komt er niet meer zo’n algemene melding in de groep! Alleen de beheerder krijgt een melding, maar voor de rest heeft niemand het door dat je uit de groep stapt.

3 likes

hoezo krijg ik ineens shady uitnodigingen voor whatsappgroepen over bitcoins, laat me met rust

1 like

De eerste keer dat m’n nichtje bij mij thuis kwam had ze in no-time iets hards gevonden om mee op de nieuwe tafel te slaan. Heb het meteen uit haar handen getrokken, ik ben niet gevoelig voor tranen haha.

1 like

Tiktokkers met microfoontjes. Staaahppp, je maakt een tiktok geen tv show.

8 likes

Ik vind dat vaak wel grappig :sweat_smile: als ze grappige content maken dan.

5 likes

Ja nee ik zie het dus bij van die fashion video’s en dan moeten ze met één hand het item pakken/laten zien. Echt vreselijk.

Ik lig nu al 3 uur op bed met afkickverschijnselen van medicatie. Ben fukking duizelig, moe en mijn bloeddruk is laag. Send help plz

2 likes

Bel de dokter dan?

3 likes

Is afbouwen in 2 fases. Vorige keer had ik er ook last van. Dit hoort erbij en ze weet ervan :smiling_face_with_tear:

Het is omdat je schrijft send help.

3 likes

Ik las dat eerder als in medeleven eerlijk gezegd. Maar goed komt ook omdat ik weet dat afbouwen/afkicken van medicatie nogal kut kan zijn.

3 likes

Hahaha zou wat zijn als een forummer 112 belt en meldt dat ene Vaiaan hulp nodig heeft.
Nee, zo ver laat ik het niet komen :sweat_smile:

2 likes

Dat de online bibliotheek zo weinig Engelstalige boeken heeft, maar wel bijna tweeduizend van die bouquet reeks boeken :unamused:

6 likes

Oh ja nee dat is stom en slaat nergens op

3 likes

Dat mijn neus volledig dicht zit. :weary:

1 like

Over 10 min al 2 uur aan het wachten op eten van een restaurant :face_exhaling: Telefoon wordt niet opgenomen ughhhh

2 likes

Aan zulke berichtjes via mijn mail. Dit werkt voor mij averechts. Doei Burga.

11 likes

De tering. Zou er de neiging van krijgen om een hele lange mail terug te sturen over ‘mijn dag’ met allemaal kleine zeurdingetjes, en geen woord over Burga. Met hun (ik hoor graag over uw dag!) :face_vomiting:

8 likes

Vooral niks bestellen want als je dat doet krijg je een mail die nóg erger is dan deze.

2 likes