Waar erger je je aan? #16

Gewoon het betaalbewijs terugsturen (of negeren als je dat aandurft). Die aanmaningen gaan geautomatiseerd eruit dus zolang het in het systeem niet goed staat blijft dit doorgaan. Hun probleem als ze verder niet reageren.

Check wel even goed of je betaling niet gebounced is, heb dit wel eens gehad. Wist zeker dat ik had betaald, maar de betaling was weer teruggestort, stond ik dan met m’n grote mond :sob:

1 like

Dat heb ik net gedaan. Dus hoop dat er een reactie komt. Heb echt geen zin in gedoe. Zorg altijd dat ik netjes alles betaal en dan gaat het door hun gedoe fout.

Betaling is niet gebounced. Dat had ik al meteen gecheckt haha. Ging al aan mezelf twijfelen

Ik had donderdag aardappelen gekocht en wilde daar nu iets mee gaan maken, maar elke aardappel heeft al uitlopers (en het zijn van die kleintjes). Heb ze wel donker, maar misschien net niet koel genoeg bewaard. Zo zonde!

2 likes

Die aardappels kan je toch nog gewoon eten?

27 likes

Kun je die dan niet meer eten? Ik snij dat er gewoon af eerlijk gezegd

12 likes

@PiuPiu Die kan ik inderdaad nog eten en dat ga ik ook zeker doen, maar het zijn kleine aardappelen en er blijft gewoon niet zo veel meer van over :sweat_smile: Daarnaast is de smaak minder en bevat de aardappel nu minder vitamines. Ik hoef ze dus niet helemaal weg te gooien, maar het is nog steeds zonde.

Ben op m’n kop gekakt! Het is helemaal wit geel met stukjes! Godver de gatver. Wie heeft er op mijn hoofd gekakt?

12 likes

Dat mijn haar er alleen goed uit ziet op de dag dat ik het gewassen heb en de rest van de week op niet haar was dagen is het eigenlijk best wel een disaster haha.

2 likes

42 likes

Ja!! Zo liep ik terug naar huis!!

7 likes

Scharrel bleef slapen. Geen oog dichtgedaan, omdat hij ineens als een zaagmachine snurkt :sob:

1 like

Ik had vanochtend dat er een kraai op mijn hoofd landde en toen zich afzette en weer wegvloog. Schrok me de pleuris.

28 likes

Hallo daar ben ik weer! Alle vier m’n DB treinen hadden vandaag weer vertraging dus nu kom ik 2 u later aan dan gepland met 4 overstappen extra :tada:

(als ik überhaupt ergens ga komen that is, maar ik moet nog één trein en dan ben ik overgeleverd aan de NS en daar ben ik zowaar optimistischer over)

7 likes

https://www.instagram.com/p/CzrE-NwCcEH/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Misschien is dit ook wel een T-shirt wat je wil hebben :grimacing:

3 likes

Heb ook echt 3 van de 4x gedoe als ik naar NL of weer terug ga. Maar alsnog beter dan vliegen of (in mijn eentje) met de auto :woman_shrugging:t3:

Hahaha prachtig

@kika ja kan ik me voorstellen hoor, ik vind die vertragingen ook wel te overzien als je niet teveel kritische overstappen hebt! maar anders toch wel stressvol, en ik moest nu van Warschau naar Antwerpen dus dat is in DB termen ook wel erg ambitieus

3 likes

Dat is echt een verzonnen verhaal. En de roltrap is door meerdere mensen uitgevonden.

Bovendien is een roltrap efficiënter als mensen erop stilstaan met 2 naast elkaar.

3 likes

Ik heb een oplaadbare van de action.

1 like

Ik wist niet eens dat ze oplaadbaar bestonden, je leert hier nog eens wat. Ik heb wat bij het blauwe mannetje besteld, gewoon elk weekend opladen en dan moet het goed zijn.

4 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Waar erger je je aan? #16 (Deel 10).