Waar erger je je aan? #16

De discussie wordt voortgezet vanaf Waar erger je je aan? #15 - #5249 door Lula.

Eerdere discussies:

12 likes

Ja mensen die overal matchazooi eten en drinken, terwijl je dat in elk kutdorp in Nederland ook kan krijgen.

Vind dat altijd zo basic haha, maar het is ook een stomme ergernis van me want waarom zou het mij boeien.

15 likes

Die van mij ook, haha. Snap nog steeds niet waarom ze het zo erg vond, haha

5 likes

Ben blij dat ik niet de enige ben die zich hieraan ergert/zou ergeren. Want inderdaad, het maakt voor mij natuurlijk geen enkel verschil. Maar toch erger ik me er dood aan elke keer dat ik weer een story met avocadotoast voorbij zie komen :sweat_smile:

5 likes

Nog nooit matcha gehad. Want ik erger me zo erg aan mensen die daar lyrisch over zijn dat ik het niet eens wil proberen.

8 likes

Same, heerlijk. Rijst voor ontbijt, lunch en avondeten elke dag!

1 like

Heb het laatst voor het eerst geprobeerd uit nieuwsgierigheid en zou het zo houden, vond het helemaal niks.

Na een paar weken elke dag rijst voor ontbijt, lunch en diner had ik ook zin in toast met een gebakken ei of een burger trouwens, dat snap ik nog wel. Maar ze is er nog geen week en ik heb nog geen Indonesisch eten gezien. Het meest exotische dat voorbij kwam was een kokosnoot :roll_eyes:

1 like

Ik volgde ook zo’n influencer en die reist de hele wereld over en maakt daar reels van. Waar ze ook is, die reels lijken allemaal alsof ze op exact dezelfde locatie is. Een croissant met cappuccino, bloemen, inderdaad matcha

Kijk maar

Amsterdam

Japan

Praag

10 likes

Nou ja valt toch mee? Ja Nederland en Praag lijken een beetje op elkaar qua wat zij eet, maar een bord andijviestamppot en een boterham met hagelslag zijn ook niet Instaproof. Tenzij ze funnies hebben.
En niet zo gek dat je in Japan matcha drinkt. Dat is net als zeggen dat wij Nederlanders teveel Chocomel oid drinken

1 like

Ik deel je ergernis. Ik vind dat ook zo irri bij aimee van dr pijl die gaan zowat elk jasr naar bali. En die vriend eet voor mn gevoel niks anders dan burgers en pizza.

5 likes

Huh dit zeg ik toch helemaal niet
Ik bedoel dus dat ze overal dezelfde :sparkles: eenheidsworst aethetic :sparkles: opzoekt
Die beker matcha zit in de reel van Japan maar ook Amsterdam

12 likes

:upside_down_face:

15 likes

Dat ik graag in een fysieke winkel een witte linnen blouse wilde scoren, maar ik in deze bloedhitte niet geslaagd ben :hot_face: Daar gaat m’n outfit idee voor naar kantoor met weeeeer dit warme weer komende week.

3 likes

De aardbeien die ik gekocht heb, smaken helemaal niet lekker :sob:

2 likes

Ik had vandaag een scene in de bus geschopt :fearful:

Ik zat in een 4zits vanwege mijn been (beknelde bovenbeen zenuw) en het was echt best wel druk, maar er waren geen ouderen dus ik vond het prima en kon daar dus prima zitten. Niet lang daarna kwam er een vrouw met 7 kinderen binnen en eentje daarvan liep blijkbaar op krukken (wat ik niet zag) dus ik zat gewoon een beetje voor me uit te kijken en toen na een halve minuut zag ik ineens dat jochie staan. De bus ging keihard en we zaten midden in een bocht, dus ik zat even een moment te zoeken om op te staan. Gaat die moeder ineens tegen mij tekeer dat ik moet opstaan en dergelijke. Echt bitch houd je bek? Je ziet me toch opstaan? Dus ik ben terug gaan bitchen op harde toon en ik kreeg ook nog gelijk van 2 oude dames :joy: Echt verschrikkelijk, wat een bloedwijf. Zo onaardig en onterecht. Daarna ging ze ook nog tegen me aan duwen enzo :sob: Heb echt onaardige shit geroepen toen

5 likes

Geen Uniqlo of H&M in de buurt?

1 like

Ja, een H&M! Maar die hadden letterlijk maar 1 model en niet mijn maat…

Uniqlo helaas nergens in de buurt, misschien daar toch maar eentje bestellen.

2 likes

Hahaha ik moest ook meteen aan hun denken.

1 like

Er konden nog drie bij je zitten toch of zat je toevallig op de buitenste stoel en had je een tas naast je aan raamkant? (Haha mijn ergernis :stuck_out_tongue:)

Maar volgende keer zou ik eerlijk gezegd wel wat meer om je heen kijken om dit soort onnodige situaties te voorkomen als je zegt dat het zo druk was en mensen dus moesten staan, dan al helemaal als je op een vierpersoons plek zit. rekening houden met elkaar. Had dus eigenlijk dan al geregeld kunnen worden voordat de bus überhaupt reed. mensen, vooral die mindervalide zijn, die dus een plek vinden of dat anderen daar maar voor zorgen. Vind dat altijd een beetje irritant en aso? aan mensen die totaal niet om zich heen kijken terwijl het heel druk is in het ov.

7 likes

Nee er zaten andere mensen in de andere stoelen en ik zat met mijn rug naar de deur! Rondkijken deed ik om de zoveel tijd maar dit alles gebeurde in een tijd van 30 seconden en ik was al actie aan het ondernemen dus als je dat ziet gebeuren hoef je toch niet te gaan ouwehoeren :joy: En al helemaal niet in een bocht joh, ff rustig. Maar ik was er niet gaan zitten als ik die beknelde been zenuw niet had gehad. Doet echt vreselijk pijn, dus vind dat ik dan best even mag zitten

4 likes