Waar erger je je aan? #16

Hahaha ja dat! En dat doen dus veel meer mensen niet, blijkt :joy:

Dit heb ik soms als ik een hele hectische dag heb op werk of bijvoorbeeld op vakantie als ik 10 dingen in een dag wil zien. Dan is mn hoofd zo bezig met die dingen dat eten niet in mn hoofd past. Helaas maak ik het daarna 3 dubbel goed want dan heb ik mega honger en vreet ik alles wat los en vast zit :frowning: Denk ook dat mensen niet geloven dat ik soms echt vergeet te eten omdat ik dik ben, maar het overkomt me echt best vaak.

1 like

Naast mijn huis is een parkeerplaats, en er zijn zo vaak mensen die dan geparkeerd in hun auto gaan bellen, maar dan wordt een kant van het gesprek via een soort luidspreker keihard naar buiten de auto afgespeeld en dat galmt helemaal over de binnenplaats.
Echt bizar, net alsof je in een megafoon staat te praten en ik denk dat mensen dit zelf niet doorhebben (dus laat dit een waarschuwing zijn als je handsfree belt via het systeem in je auto)

31 likes

Hahaha nee dat hebben ze inderdaad niet door :joy::joy::joy:

1 like

Maar echt bizar toch, het is niet dat je denkt ā€˜je hoort het een beetje’ maar gewoon alsof je een middelgrote feestzaal wilt aanspreken :joy:

7 likes

NS die met sprinter materiaal tussen Leiden en Utrecht blijft rijden :nauseated_face:

6 likes

Ja DIT

3 likes

Ik heb morgen een werk-feestje en iedereen gaat chique en ik heb gewoon NIKS om aan te trekken* want ik ben fucking zwanger en haat m’n lijf

*behalve een grijze joggingsbroek

1 like

Ook niet een bodyfitted jurk? Gewoon zo’n simpele van Only of Vila met zo’n strikje op de buik. Leuke oorbellen erbij. Ik vind dat echt geweldig toen ik ook naar een werkfeest/ pensioen moest en m’n buik kom showen.

Ik heb dat niet :frowning: ja eentje maar die heeft lange mouwen en dat is weer een beetje te warm met de recente temperaturen, en heb geen tijd om er nog voor te winkelen.

2 likes

Iets lenen van iemand? Vriendin of familielid? Bijna elke wijde jurk zou wel kunnen.

Het hoeft niet per se een zwangerschapsjurk te zijn. En als het niet chic lukt dan snappen mensen dat ook echt wel. Je kunt nou eenmaal niet voor elke dresscode iets kopen als zwangere voor die paar maanden

2 likes

oh dit is echt een ergenis van mij. zowat alle zwangerschapskleding heeft een strikje over de buik, verschrikkelijk. maar uberhaupt vind ik het moeilijk om leuke zwangerschapskleding te vinden.

25 likes

Haha ja begrijpelijk het is ook wel cringe eerlijk gezegd, maar vond het toen (wrs door de hormonen) het echt leuk staan. Gaf extra nadruk op de mooie buik.

2 likes

Ik heb heel veel van dit soort wijde dingen, die paste ik allemaal nog prima met buik eronder idd. Maar gisteren zat ineens toch alles te strak bij m’n billen of wijkten de knoopjes bij m’n borsten ofzo… heb nu toch m’n stretchjurkje met lange mouwen uit de kast getrokken, die zit het lekkerst en naja fuck it met die dresscode :disguised_face:

8 likes

haha ja dan snap ik het wel!
het geeft mij echt paas ei vibes

13 likes

Een vriendin die midden in de nacht appte ā€œje raadt NOOIT wie ik net tegenkwamā€

Ze gaf alleen het antwoord niet dus nu ben ik de rest van de ochtend weer bezig met deze cliffhanger.

18 likes

Hahah zooooo irritant

Een vriendin van mij sprak in op whatsapp dat haar vriend een blauw oog heeft, hij werd vorige week door een willekeurig iemand geslagen in de trein. Maar verder geen info??? Ook zo half. En dan vraag ik verder: geen reactie. Het duurt altijd dagen (als het geen weken zijn) voordat ze antwoordt, maar met dit soort shit denk ik helemaal dude je bent cum laude van communicatie afgestudeerd: gedraag je ernaar.

22 likes

Een vriendin appte (of sms?) mij weleens midden in de nacht: ā€œomg omg hij is dood :sob:ā€ dus ik helemaal in paniek, maar ze reageerde ook pas uren later met ā€œMichael Jacksonā€

11 likes

Toen was er nog geen whatsapp idd

2 likes

Haha ja, ik twijfelde. Maar was een smsje dan denk ik.

2 likes