haha ja dan snap ik het wel!
het geeft mij echt paas ei vibes
Een vriendin die midden in de nacht appte âje raadt NOOIT wie ik net tegenkwamâ
Ze gaf alleen het antwoord niet dus nu ben ik de rest van de ochtend weer bezig met deze cliffhanger.
Hahah zooooo irritant
Een vriendin van mij sprak in op whatsapp dat haar vriend een blauw oog heeft, hij werd vorige week door een willekeurig iemand geslagen in de trein. Maar verder geen info??? Ook zo half. En dan vraag ik verder: geen reactie. Het duurt altijd dagen (als het geen weken zijn) voordat ze antwoordt, maar met dit soort shit denk ik helemaal dude je bent cum laude van communicatie afgestudeerd: gedraag je ernaar.
Een vriendin appte (of sms?) mij weleens midden in de nacht: âomg omg hij is dood â dus ik helemaal in paniek, maar ze reageerde ook pas uren later met âMichael Jacksonâ
Toen was er nog geen whatsapp idd
Haha ja, ik twijfelde. Maar was een smsje dan denk ik.
Ik zit echt al 20 minuten bij de tandarts te wachten en vraagt de assistent: âheb je een afspraak?â
Nee zit hier voor mijn plezier
hahah ik kan hier ook zoooo slecht tegen, het maakt dan iets in mij los dat ik denk: ik hoef het al niet eens meer te weten. Echt van die bommen die dan gedropt worden, hallo details graag???
Oh ja net als met je raad nooit wat ik voor iets leuks heb meegemaakt. Meestal is het dan super teleurstellend wat het dan was want je hebt zelf al van alles lopen verzinnen en dat was dan veel leuker.
Lipbalsem opgedaan net voor dat ik ging fietsen. Dat had ik niet moeten doen, want daardoor plakte er allerlei kleine vliegjes aan mijn onderlip
Nee het was een jongen waar ik 10 jaar geleden eens mee gezoend heb zo niet boeiend ik dacht een exscharrel ofzo.
Wat jammer dat die moderne smartphones geen wekker of agenda functie hebben
Dat ik in stresssituaties direct weer terug val in het nagelbijten. Ik was daar net een beetje vanaf en nu loop ik straks weer met die gore stompjes aan mân vingers.
Klant: Mag ik iets vragen?
Medewerker: Jahoor
Klant: Milkshakes
Oh dit soort klanten waren mijn grootste ergernis toen ik nog in een winkel werkte. Mijn antwoord was ook standaard âWat is de vraag?â Vonden ze nooit leuk.
Hahaha ik vind dit echt heel grappig, wou dat ik het lef had om dat op nieuwe plekken te doen
Zeg dat het een urban jungle is en reken 10 euro entree
Al de HELE dag hoor ik ergens in de straat het geluid van een betonvloer die eruit gejakkerd wordt ofzo, ik word niet goed.
De vrouw van mijn vader die me appt om te zeggen hoe knap ze het vindt dat mijn vriend al een week gestopt is met roken Belangrijke context: ik ben bijna 31 weken zwanger en hij roept al vanaf de positieve test dat hij gaat stoppen. Superfijn natuurlijk dat het nu ook daadwerkelijk zo ver is en hem kennende houdt hij het ook gewoon vol, maar waar zijn alle appjes over hoe knap het is dat ik al 31 weken zijn baby draag?