Waar erger je je aan? #16

Warm weer = de zweetvoeten van andere mensen ruiken. Was je voeten svp of doe verse sokken aan maar haal die voeten bij mij weg :skull:

2 likes

Zo echt hoor! Ik moest vandaag in het ziekenhuis zijn en de arts had zo’n soort klompen aan haar blote voeten. De hele kamer meurde naar zweetvoet :nauseated_face:.

ik heb daardoor eens naar een klant op mijn werk gestuurd ‘welke minderjarige wilt u hebben?’ en snap nog steeds niet waarom ik nooit gearresteerd ben

20 likes

Hahahahahah

6 likes

En wat had je echt willen aanbieden? :joy:

2 likes

Ik had vandaag ook een pijnlijke autocorrect. Ik zou vandaag met mijn vriend naar Lille gaan (elektrische auto) en wou op de terugweg ook langs een HypermarchĂ© (Auchan). Alleen ipv ‘Heeft Auchan ook laders’ maakte mijn telefoon er ‘Heeft Auschwitz’ ook laders’ ? ervan :sob:. Echt hoe dan.

14 likes

een kinderjurkje hahahaha

1 like

Ik kan hier in de supermarkten alleen sudoku’s vinden, moet er eens achteraan inderdaad

1 like

Ik lag al een aantal nachten heerlijk op mn luchtbed maar ben nu wakker geworden van rugpijn en alles. Balen.

Muggen.
Lig alweer een half uur wakker van de jeuk en het zoemen. Maar vooral dat als ik het licht aan doe ze nergens te bekennen zijn en zodra ik dan maar weer ga liggen
 zzzzoeemmmm :fu:

Om 6u ‘s ochtends Annemaria koekoek spelen met muggen

4 likes

Mn vriendin heeft een nieuwe baby die Luuk heet. Ik heb pas 1 keer m’n autocorrect niet op tijd onderschept en hem Lul genoemd.

38 likes

Ik bleef met mijn short achter iets haken (de forumtrend short van Hollister) en nu zit er een dikke scheur in :unamused:

1 like

Jaa zo vaak echt dat er dan ook iemand staat met een hele vuilniszak (of meerdere) vol blikjes :tired_face::tired_face:

1 like

Aan mannen die nooit lachen op foto’s? Ik zie het ook veel op dating apps. Why???

2 likes

Vinden ze stoer

3 likes

Twee kleine maar de afgelopen dagen enorm hinderlijke irritaties

• Mensen die dingen zeggen als ‘oh ja ik ben daar toen met m’n ex op vakantie geweest’. Behalve als je Ă©cht met je ex was, bedoel je waarschijnlijk gewoon je toenmalige partner

• Mensen die als er even een stilte valt ofzo in een groep bijvoorbeeld op kantoor denken dat ze dat moet gaan benoemen. ‘Zo en toen was het stil ha ha ! !’ Oke super dat had idd niemand door tnx

:woman_in_lotus_position:t3:

9 likes

Mensen die vergeten te eten heb ik ook nooit begrepen. Ik kan dan geen stap zetten hoor?

16 likes

Misschien snap ik het niet hoor, maar wat is het verschil tussen ex en toenmalige partner?

7 likes

Ik moest ook even denken toen ik het las maar ik denk dat de insteek is dat toen je er was je niet met je ex was (want het was toen niet je ex maar je partner)

5 likes

Ooohhhh zo haha niet bij stil gestaan

2 likes