gadver k was vergeten dat zij bestaat
Op etsy kunnen mensen een review achter laten met foto, maar die zijn bijna allemaal zo onduidelijk. Plaats dan niets
Dat ik alle alv stukken heb gekregen bij de overdracht, behalve de notulen van een blijkbaar super juicy alv met verhitte discussies.
Aan mijn spalkje die gewoon WEER los is gegaan dit weekend, ik word zo agressief van dat ding, sinds mijn beugel eruit is gegaan 12 jaar geleden heb ik het echt al 20x moeten laten plakken. Beste scam ooit vd ortho
Dat een wegwerpcamera ā¬20,- kost? Als ik hem ook nog wil ontwikkelen kan ik zeker mijn nier afstaan
Ik had dit ook ooit met een spalkje (steeds lijmen). Uiteindelijk heb ik een nieuwe laten plaatsen (door een orthodontist, geen tandarts) en nooit meer gedoe meer gehad. En dan heb ik het echt al over 15+ jaar.
De technieken verbeteren ook over de tijd, en als de huidige spalk niet meer ideaal āpastā waardoor er op bepaalde bondings veel druk staat, zal dat sneller een zwakke plek zijn.
Mijn oksels staan in de fik dankzij Odorex Extra Dry
Even doorbijten maar het helpt als een tiet
Ja omg zeker nu er nog drie tussenstops bij komen (iig in het weekend). Echt onnodig boos word ik hiervan hahaha
Zo walgelijk
I knowww maar dit is wel het ergste ooit haha, helemaal rood en dik en branderig, benieuwd hoe āt morgen is maar denk niet dat ik nog een keer ga spuiten
Mn oma heeft elke nacht een soort bouwlamp aan. En daardoor is mijn kamer ook verlicht. En je kan dr vanalles van zeggen , maar luisteren is hier een onbekend begrip.
Aan de recruiter die me via LinkedIn benaderd en afsluit met ālachende groetjesā
hier zou ik echt bang van worden
lachende groetjes
Tomato girl, strawberry girl en al die andere stomme trends die niet eens vernieuwend zijn
Strawberry girl ken ik maar wat is Tomato girl? Alles in het rood?
Ik heb in 5 minuten 16 muggenbulten gekregen, wat heb ik in godsnaam misdaan
Heb je toevallig alcohol gedronken? Ik heb me laten vertellen dat muggen je dan extra lekker vinden ruiken
Nee, ik drink niet!