Waar erger je je aan? #16

Ben ik daarom lek gestoken tijdens mijn weekendje weg? :sob::joy:
Zit er echt helemaal onder, niet te doen.

2 likes

Had me dit eerder verteld…

3 likes

Een vriendin van mij heeft nu sinds een week een relatie (hele leuke, lieve man en ben helemaal blij voor haar), maar ze heeft het nu al continu over ā€œwijā€ en ā€œonsā€ :nauseated_face:. Hopelijk is dit gewoon die enorme verliefdheidsfase haha

7 likes

Niet per se een ergernis maar vooral verbazing (en lichte ergernis want niet duurzaam), maar volwassen Amerikanen die er helemaal okƩ mee zijn om van wegwerpborden te eten. Ik snap het echt niet.

Ik heb het een tijdje gedaan omdat onze keuken werd verbouwd en de enige plek om de afwas te doen de badkuip was, maar ik vond het zó kut. Een echt bord eet toch duizend keer lekkerder.

9 likes

En dan gaat het nog verder en rekenen ze de dag dat ze elkaar hebben ontmoet als start van de relatie, de cheaters

3 likes

Ohhh zulke mensen neem ik zo niet serieus :joy: Juist omdat de meeste relaties toch vaak stuk lopen op ten duur vind ik het stom als mensen vanaf het begin al helemaal in de wij fase zitten. Dan denk ik altijd heel onaardig ā€˜Over een x aantal jaar is die wij sws waarschijnlijk weer jij :roll_eyes:’

Tot zo ver mijn kijk op rela’s. Soms ben ik een beetje the grinch maar dan in de liefde

2 likes

Aan nieuwe bewoners van mijn huis. Moest 3 dagen wachten op reactie of ik mijn behang + geverfde muren zo kon achter laten. Vanochtend ā€˜muren hoef je niet te verven, behang moet eraf’. Nu net ā€˜oja plannen zijn veranderd, muren willen we wit en behang mag blijven’.

Zucht kan ik vanavond nog laat nog gaan witten ook. Morgenavond geen tijd want laatste spullen inpakken. Achja

3 likes

Wat dacht je van, succes ermee en doe het lekker zelf?
Zij willen het toch? Moeten ze zelf maar de moeite doen.

4 likes

Haha ja zo gaat dat niet in huurhuizen he :stuck_out_tongue: in principe moet je het wit opleveren vaak, tenzij de nieuwe bewoner het prima vindt dat de muur een kleur heefy

36 likes

Ik moet het officieel in oude staat achterlaten, dus alles wit. Toen zei mijn makelaar ā€˜als nieuwe bewoners alles ok vinden, kan je alles zo laten want al genoeg aan je hoofd’. Helemaal prima, alleen had het fijn gevonden als ik dit eerder had geweten. Wacht 3 dagen op antwoord, is irritant. Anders had ik het kunnen verdelen, nu krijgen ze 1 laag witsel over een lila en groene muuršŸ˜‚

6 likes

Ik voel je pijn, ik ga binnenkort ook verhuizen en moet het sowieso leeg en wit opleveren. Heb alle kamers geverfd waaronder lila en groen, roze, paars en turquoise. Verhuizen vind ik verder prima maar hier heb ik zooo weinig zin in.

4 likes

Haha ja vreselijk en ik vind het echt niet erg (nouja heb er geen zin in) om het te doen want dat kan nou eenmaal de consequentie zijn. Maar laat een ander niet zo lang op antwoord wachten. Neem aan dat nieuwe bewoners toch een mooie witte muur willen ipv een laag erover gekwakt. Blijkbaar niet

7 likes

Ik vind het uberhaupt zon onzinding om in zelfde staat op te leveren. Meeste mensen gaan er daarna toch weer overheen met verf.

12 likes

Bij mijn woningbouw hoeft dat inderdaad niet. Maar snap beide wel tbh, zou er zelf niet echt op zitten te wachten als je een lelijke zwarte muur oid treft.

4 likes

Het was mij ook niet gelukt om alles te witten op tijd, het resultaat was nog erger dan met de gekleurde muren

7 likes

Ja in ons nieuwe huurhuis heeft iemand ook lekker met een dikke kwast zitten latexen over de deursponningen. Thanks but no thanks :sob:

3 likes

Mensen die bellen met gillende kinderen op de achtergrond. Ik werd net gebeld door een klant en haar kind was zoooo hard en hoog aan het gillen op de achtergrond. Ik had mijn oortjes in en hoorde het zo tering hard :sob:
Ik heb nu nog steeds een piep in mijn oor :sob:

Die vrouw zei ook helemaal niks tegen haar kind, liep niet even weg, gewoon door praten. Op een gegeven moment zei ik zelf maar goh er is wel veel ruis op de achtergrond, maar ook dat negeerde ze :sweat_smile: Ze hoort het denk ik niet meer.

2 likes

Ik heb ineens leipe jeuk in m’n nek, nu heb ook van die kleine bultjes uitslag. Lijkt wel op een allergische reactie op parfum oid. Maar draag geuren die ik al maanden/jaren gebruik en draag ook geen sieraden of iets anders wat de jeuk kan veroorzaken.

Door de eikenprocessierups misschien?

Hmm nee dat denk ik niet, volgens mij is die jeuk weer een stuk hardnekkiger. Ik dacht misschien stress maar weet niet in hoeverre stress jeuk kan veroorzaken.

2 likes