Op stukken van de rondweg in mijn stad waar ik vaak rijd mag je 70, maar zo goed als altijd als ik er rijd (en dat is bijna dagelijks) rijden de meeste mensen er 55/60. Het is tweebaans, maar ook links wordt er zo langzaam gereden en ik begrijp echt niet waarom. Moment van de dag maakt ook niet uit, lijkt wel of mensen gewoon in de waan zijn dat het een 50 weg is terwijl er duidelijk borden met 70 staan. Echt zo mega irritant.
Ik heb nu al 2 kledingstukken weg kunnen gooien omdat een parfum er neon gele vlekken in maakt na het wassen en die krijg ik er met geen mogelijkheid uit
De achterburen hebben ruzie gemaakt en de buurman ging in zijn auto zitten om een film te kijken op zijn telefoon. Inmiddels zit hij er anderhalf uur en ik erger me aan mezelf dat ik steeds blijf kijken of hij er nog zit (hij heeft raampjes open en gedraagt zich niet raar verder)
Toen ik op vakantie ging met mijn kind heb ik een taxi genomen vanaf mijn huis naar het vliegveld en zelf een autostoeltje meegenomen (die had ik speciaal gekocht hiervoor, heb zelf geen auto/rijbewijs). Het autostoeltje mocht gewoon gratis mee met het vliegtuig als ruimbagage. Heb het ook gebruikt om op bestemming de taxi naar ons hotel te nemen en op de terugweg ook. Op het vliegveld zoân zilveren karretje gepakt en daar de koffer, kinderwagen en het stoeltje op gedaan.
Edit: had toen ook naar taxiâs gekeken met kinderstoelen, maar die waren echt veel duurder en de reviews waren niet niet heel erg goed. Ik had gewoon op de dag zelf een uber besteld.
Dat ik per se zoân kniestoel wilde voor mijn thuiskantoor. Status dag 2: schenen staan in de fik
Wij hebben onze auto door toen geparkeerd. Was ook nog eens goedkoper dan treintickets. Extra blij mee geweest want ons vliegtuig had op de terugweg vertraging waardoor we de laatste trein zouden missen
Dat er twee chocoladerepen in de kast lagen, ik vind maar 1 van de 2 lekker en mijn man allebei en hij weet dat ik welke ik wel lekker vind. Dus ik had nu zin in een stukje chocola bij mn thee, heeft hij precies die reep ik die ik wel lekker vind opgegeten, grrrrrr
Is het geen optie om je auto te parkeren bij Rotterdam AirPort en vanaf daar te reizen naar het vliegveld waar je heenvlucht vanaf vertrekt?
Of net andersom.
Waarom bestaan pleisters alleen in de varianten âik zit zo muurvast dat ik je halve huid mee los trek en de wond daarvan groter is dan de oorspronkelijke wond die je hadâ en âals je naar me kijkt val ik er al afâ
Wat is hier het ergonomische voordeel van?
Je moet die witte hebben, de sensitieve, die blijven goed plakken maar trekken niet je hele huid eraf
Je zit minder doorgezakt (op je zitbeenknobbels ipv op doorgezakt op je staartbeen), meer open heuphoek waardoor je heupbuigers minder neiging hebben tot verkorten, en je zit er geen uren stil op (hij schommelt en je kan van houding veranderen) wat beter is voor je rug. Het is best een tof ding qua ergonomie, dus ik hoop dat ik er vriendschap mee kan sluiten.
Ja dat zou je denken, maar ook die weten het te doen bij mij al heeft het dan misschien ook met de lijm te maken ofzo
Ben je misschien allergisch voor bepaalde pleisters?
Ja dat is waarschijnlijk de meer logische optie
Die reclames van zen punt nl op de radio.
Ik word daar helemaal niet zen van⊠juist heel geïrriteerd! Laat staan dat ik die site dan nog ga bezoeken.
Jaaaa ik ook, haat die kutgong! En hij komt altijd in tweeën, erna komt altijd die andere irritante reclame geld .nl en dan weer die irritante gong
Ja daar word je toch niet zen van maar pokke agressief toch!?!
Haha had het er vanochtend nog over met mân vriend
Bazige collegaâs die doen alsof de hele toko van hun vader is