Mijn kater en schuldgevoel over een situatie waar ik nul schuld in hdb
Huh, ik kijk nu gewoon Gossip Girl op mijn laptop via de website!
Edit: Kun je er via deze link komen? https://www.netflix.com/title/70143811
Mensen die niet begrijpen dat een kleine zaak producten niet voor een lagere prijs kan verkopen zoals een grote webshop, dus je half aanvallend als opzetter beschuldigden of een bitchy opmerking maken maar wel altijd naar je bellen/mailen met problemen (wat weer tijd inneemt voor meerdere mensen om het uit te zoeken of naar te kijken) VOOR NIKS.
Snap dat mensen op hun centen letten maar om gemene sneren te maken terwijl je ons elke dag kan bereiken met hele problemen⦠pff.
De buren achter mij hebben een enorme hond en volgens mij laten ze die best vaak poepen in hun tuin. Allemaal prima maar als ik dus achterin de tuin zit kan ik dan die verse drol ruiken en ik vind het zo misselijkmakend. Volgens mij ruimen ze het wel snel op hoor maar getsie heb totaal geen verstand van honden maar is het niet heel ongebruikelijk om je hond in je tuin te laten kakken?
Barst in mijn splinternieuwe iphone schermš© wat ben ik ook een dom wicht soms
Oei! Laten vallen?
Ik probeer mijn verkoudheid/beginnende griepje te bestrijden met rode wijn want ik heb begin deze week een sollicitatiegesprek . Tot nu toe helpt het niet
Wil echt van mijn amandelen af maar ik heb nog een trauma van de pijn na mijn verstandskiezen
Hij viel uit mijn broekzak toen ik ging zittenš© dus nu een barst, maar kan hem nog wrl gebruiken gelukkig
Ahhh ik wil deze film ook zien!
Oh dat is echt waardeloos
Wel fijn dat je m nog kunt gebruiken maar toch
Het is geen pretje, maar ik ben echt blij dat mijn keelamandelen verwijderd zijn. Ik was toen 20 en heb er echt flink last van gehad na de ingreep, maar het was het zeker waard. Keel blijft wel een zwakke plek, maar geen heftige keelontstekingen met antibiotica meer.
Wat irritant, vind ze wel altijd heel makkelijk met geld teruggeven enzo bij AH.
Zoān weekend dat al je sociale plannen in duigen vallen en niemand reageert op je berichten
Mijn amandelen zijn eruit gegaan toen ik 13 was geloof ik, maar ik ben er zoooo blij mee. Ik had zes keer per jaar bizarre keelontsteking en sinds ze eruit zijn heb ik er denk ik in totaal nog maar twee gehad?
Ik slaap echt klote op het moment. Rare dromen, veel wakker liggen en onrustige momenten. Er is eigenlijk niks aan de hand in mn leven wat dit kan veroorzaken. Ik zou zo graag lekker eens een nacht door willen slapen en uitgerust wakker worden. Maar door het vele wakker liggen loop ik naar mijn idee al 1-0 achter op de dag omdat ik rond 14.00 vaak een enorme inkakker krijg.
Ik wacht al 2 maanden op 270 euro wat ik nog terug krijg van Klarna. Heb al 6x contact opgenomen met de klantenservice en inmiddels ben ik wel doorverwezen naar de financiƫle afdeling maar het duurt al zooooo lang inmiddels
Dat mijn blaasontsteking waar ik antibiotica voor gekregen heb niet overgaat. Nu moet ik de urinekweek afwachten. Ik voel me niet ziek genoeg om ziek te melden, maar echt lekker werken gaat ook niet.
Herfst ruikt soms echt naar natte bladeren met hondenpoep
Gatverdamme. Ik heb een bankje naast mijn huis staan en daar zit nu iemand op. Prima, maar hij is nu rochelgeluiden aan het maken en aan het spugen.
Toevallig nog een emmer met sop liggen?