![]()
![]()
Ik heb dit bijna altijd als ik pizza eetš
Collega mailt intern altijd met āhallootjesā bohhh echt mijn haren gaan dan echt rechtop staan ![]()
I feel your pain, maar ik vind het erger om mega formeel ābeste collegaāsā te krijgen, zeker van collegaās die bij het koffiezetapparaat hun hele weekendse escapades uit de doeken doen
Hahahahaha ja dat dacht ik al ![]()
Hahaha wel met mān cito score plz!
Op die manier snap ik het wel. Van mij hoeft niet iedereen die aan een Ex on the Beach oid heeft meegedaan erop. Tuurlijk heb je altijd een paar uitschieters die populairder zijn
@Negativ het is niet zo serieus
Er is tegenwoordig heel veel keus in modellen hoor. Er zit genoeg tussen wat gewoon leuk is of neutraal of bij mijn kledingstijl past. Barefoot schoenen is echt niet alleen teenschoenen, haha.
En ja, ik vind dat mooier dan die schoenen met dikke zolen bijvoorbeeld dat vind ik veel lelijker
Niemand liet me invoegen op de snelweg
ik reed gewoon netjes zoals het hoort, maar gewoon echt niemand liet me ertussen? Doe even normaal.
Waarom is het voor oliebollenkramen zoān onoverkomelijk iets als mensen willen pinnen? Ik stond gisteren bij een kraam en ik zag een mevrouw pinnen en de jongen voor mij wilde ook pinnen, zegt die verkoper ānou voor deze eeeeeene keer mag je dan pinnen hoor; maar volgende keer kontant!!1!1!!ā
Waarom zo moeilijk? Waarom móet dat cash?
Misschien is er iets wat ik niet weet waardoor t logisch is maar ik vind het strontvervelend iig
En t zal misschien ook te maken hebben met kosten om te pinnen voor zoān laag bedrag? Volgens rabobank kost een pintransactie tussen de ā¬0,05 en ā¬0,25 en op een oliebol van ā¬1,20 tikt dat wel aan
Bij mij in de buurt rekent een kraam 50 cent extra als je pint. Gelukkig hebben ze veel concurrentie bij mij in de buurt. Een paar meter verderop heb je een andere kraam die geen pin toeslagen heeft
Dat mag toch niet meer?
Deden ze nu ook idd, 0,20 cent extra, dus dat is t probleem niet denk ik. Zal verder wel een belastingtechnisch motief zijn dan idd
Bij onze kraam stond een bordje dat ze contant geld willen om niet meer afhankelijk te zijn van banken ![]()
Wit was oliebollen.
Is goed. Maar dan verwacht ik wel dat de eigenaar van de kraam geen bankrekening heeft en al zijn/haar geld bewaart in een schoenendoos onder het bed.
Dat het dit weekend mooi weer zou worden rn er nu ineens 16 graden
staat
sorry maar dit moet echt aan elkaar
Nouen (hehehe)
Is dat nog steeds zo? Komt dat niet uit de banken in het weekend geen overboekingen deden