Waar erger je je aan? #16

Afspreken met iemand via marktplaats. Diegene komt een bank brengen en heb stress over of dat ding in huis past en ben daarnaast net ongesteld geworden dus halleluja een bank 2 verdiepingen naar boven tillen met menstruatiekramp :smiling_face_with_tear: waarom wilde ik dit ook alweer

1 like

Grappig, ik woon in Rotterdam en zelfs in onze buitenwijk kom ik die krengen steeds vaker tegen.

Gisteren zag in een vrouw met een kind (zonder helm) achterop en een fietskar erachter. En die ging behoorlijk hard

1 like

Oh misschien ligt het aan de wijk. Ik woon randje centrum/Noord. Hier zijn het vooral nog stadsfietsen, bakfietsen en elektrische (Felyx of check) scooters.

Omg een fietskar erachter :scream: dat klinkt helemaal levensgevaarlijk.

1 like

50??? Doodeng zeg vooral met kinderen inderdaad.

2 likes

Ja die fietsen mogen inmiddels niet meer verkocht worden, maar je kan een fiets die niet zo hard gaat wel laten opvoeren. Je hoefde dan ook niet te trappen, maar dan zat er gewoon een gashendel aan.

2 likes

Deze film is op de app van Netflix wel te vinden maar niet op de webversie, en dan zie je zo’n dingetje dat het in de top10 staat dus ik denk, oké chill dan is het makkelijk te vinden maar ik kan nergens de top 10 lijst vinden.
Wat is dat nou voor stommigheid, het leven is zo zwaar

2 likes

volgens mij kan het werken als je hem op de app aanzet want dan staat hij bij verder kijken

1 like

Nee helaas. Huhhhhh waaaauw ik dacht, oké dan begin ik gewoon met gossip girl opnieuw, maar die staat er op de webversie ook niet op :sob:

1 like

Junkies in het hondenpark, keiharde muziek aan, geen shirts aan (en vieze buik), stinkend met rook overal.

1 like

Mijn kater en schuldgevoel over een situatie waar ik nul schuld in hdb

4 likes

Huh, ik kijk nu gewoon Gossip Girl op mijn laptop via de website!

Edit: Kun je er via deze link komen? https://www.netflix.com/title/70143811

1 like

Mensen die niet begrijpen dat een kleine zaak producten niet voor een lagere prijs kan verkopen zoals een grote webshop, dus je half aanvallend als opzetter beschuldigden of een bitchy opmerking maken maar wel altijd naar je bellen/mailen met problemen (wat weer tijd inneemt voor meerdere mensen om het uit te zoeken of naar te kijken) VOOR NIKS.

Snap dat mensen op hun centen letten maar om gemene sneren te maken terwijl je ons elke dag kan bereiken met hele problemen… pff.

3 likes

De buren achter mij hebben een enorme hond en volgens mij laten ze die best vaak poepen in hun tuin. Allemaal prima maar als ik dus achterin de tuin zit kan ik dan die verse drol ruiken en ik vind het zo misselijkmakend. Volgens mij ruimen ze het wel snel op hoor maar getsie :face_vomiting: heb totaal geen verstand van honden maar is het niet heel ongebruikelijk om je hond in je tuin te laten kakken?

1 like

Barst in mijn splinternieuwe iphone scherm😩 wat ben ik ook een dom wicht soms

4 likes

Oei! Laten vallen?

3 likes

Ik probeer mijn verkoudheid/beginnende griepje te bestrijden met rode wijn want ik heb begin deze week een sollicitatiegesprek :+1:t3:. Tot nu toe helpt het niet

Wil echt van mijn amandelen af maar ik heb nog een trauma van de pijn na mijn verstandskiezen

3 likes

Hij viel uit mijn broekzak toen ik ging zitten😩 dus nu een barst, maar kan hem nog wrl gebruiken gelukkig

4 likes

Ahhh ik wil deze film ook zien!

2 likes

Oh dat is echt waardeloos :neutral_face:

Wel fijn dat je m nog kunt gebruiken maar toch

1 like

Het is geen pretje, maar ik ben echt blij dat mijn keelamandelen verwijderd zijn. Ik was toen 20 en heb er echt flink last van gehad na de ingreep, maar het was het zeker waard. Keel blijft wel een zwakke plek, maar geen heftige keelontstekingen met antibiotica meer.

8 likes