Ze hebben de doppen van de chocomel pakken veranderd en nu kan het pak niet meer open te krijgen zonder het halve pak over me heen te krijgen.
Heb hier de fijne motoriek gewoon niet voor.
Ze hebben de doppen van de chocomel pakken veranderd en nu kan het pak niet meer open te krijgen zonder het halve pak over me heen te krijgen.
Heb hier de fijne motoriek gewoon niet voor.
Ik zit op een speciale kamer te kolven en hang dan altijd een bordje op met âNiet storenâ, ook al kan de deur ook op slot, maar er zijn altijd mensen die dan toch aan die deur gaan lopen trekken. Ik vind het zo irritant want je zit daar als een melkkoe met je borsten bloot, ik schrik dan toch altijd want stel dat ik hem toch niet op slot heb gedaan. Ik hang dat bordje niet voor niets op
En degene die aan die deur trekt zal ook wel iemand zijn die kolft dus waarom snapt ze dat gevoel niet?
Misschien roep ik de volgende keer wel âJE ZIET HET BORDJE TOCHâ.
Zou ik zeker doen!!
Ik erger me aan de herrie die mijn buurman dagelijks een half uur lang maakt met zijn bladblazerâŠ
Collegaâs die ineens niet meer zelf kunnen nadenken
Ging bij mân ouders eten maar was al moe en chagrijnig dus had echt binnen 2 seconde ruzie met mân vader. Nu ben ik boos het huis uitgestormd maar in alle haast mân sleutels vergeten mee te grissen dus kom mân eigen huis helemaal niet in wat een treurnis Nu moet ik met hangende pootjes terug want heb teringhonger ook
Op mijn vorige week liep mijn manager wel eens rond op blote voeten
Waarom is dat goor? Moeten ze toch zelf weten.
(Ik ga er even vanuit dat ze wel hun voeten wassen en schone sokken aantrekken.)
Hoe snel mijn vuilniszak stinkt! Ik heb hem zaterdag verschoond en nu ruikt hij alweer heel sterk. Ik probeer zo min mogelijk voedsel weg te gooien, maar heb er gekookte kombu in gedaan, denk dat dat de geur veroorzaakt?
Wat voor werk doe jij dan?
Ik kwam er nog niet zo heel lang geleden achter dat een paar collegaâs een soort âvuilniszakjeâ in een lade in hun diepvries hebben voor zoân soort dingetjes. Dus etensresten of restjes groenafval doen ze dan in een apart zakje in hun vriezer, en dat gooien ze dan weg op de dag dat hun vuilnisbak wordt opgehaald. Best slim, want zo gaat het niet rotten en zit je niet met stank. MaarjaâŠje moet er wel weer plek voor hebben in je vriezer.
Oh wat een goed idee! Nu zit mijn vriezer propvol, maar dat lost het wel op ja!
Mijn vorige baas liep ook vaak rond op blote voeten
Hij droeg ook alleen teenslippers. En toen had hij een keer via via geregeld dat ik ergens een appartement kon bezichtigen en hij kwam toen ook om mij voor te stellen en toen was hij zijn slippers vergeten dus hij liep dat appartement in op blote voeten.
Dat alles voor de feestdagen al in augustes begint. Al het snoepgoed ligt al in de winkels de kerst versiering word al verkocht. De advent kalenders worden al unboxed. En dan is het straks december over 2 maanden en dan ben ik het helemaal spuugzat en dan moeten we nog.
Dus iemand raakt met zijn voeten ⊠een vloer?
Ik verbaas me zo vaak op dit forum. Lijkt me vermoeiend om zo veel dingen vies te vinden.
Ik weet 100% zeker dat mijn voeten veeeel schoner zijn dan de gemiddelde vloer.
Ik heb nergens vies gezegd!! Ik vind dat helemaal niet vies hoe kom je hier bij
Ik vind het alleen in deze situaties gewoon grappig. Op kantoor is iedereen is netjes gekleed en we hadden een kantoor/magazijn gedeelte met grote machines dat is dan toch niet normaal om op blote voeten te lopen.
En jij zou niet opkijken als iemand bij een bezichtiging vanaf de straat komt aanlopen op blote voeten?
Wtf is er met die muggen op dit moment?! Ze zijn super snel en vet agressief?! Echt opvallend gewoon, er vloog net gewoon een in mn oor te zoemen. Normaal vliegen ze ook niet zo snel maar dezen zijn echt mega snel. Kut muggen
ik word al naar van deze emoji
Ja vreselijk hé op dit moment. Word er helemaal gek van op de fiets, zo vies.