Hahaha!! Ik heb geen spoelmiddel meegekregen, maar had nog chloorhexedine liggen dus heb daar wel een paar dagen mee gespoeld. Maar daar veranderde mn smaak heel erg door dus wel weer mee gestopt. Nu spuit ik met zon kaakspuit gewoon het gat uit (
). Morgen voel je je sowieso een stuk beter!!
Dat huilen niet lukt terwijl ik me wel verdrietig voel.
Dat ik vroeg naar bed ging, omdat ik moe ben en dat slapen nu niet lukt ![]()
![]()
Ah herken het gevoel. Ik zet in zo’n geval altijd een bepaald liedje op wat me dan over de drempel helpt.
Ik ben iets kwijt wat ik al heel lang in huis heb, heb het nu nodig en nu is het nowhere to be found echt godsklere irritant
Ik was vrijdag bij een concert in een klein zaaltje. Ik stond al bijna helemaal vooraan maar ik heb het alleen door telefoonschermpjes kunnen volgen want letterlijk de hele eerste rij boomers stond constant met hun mobieltjes te filmen
Dat ik mijzelf niet kan weerhouden om de hele dag te doemscrollen
Mis opeens old school Instagram, gewoon door niet-geknutselde foto’s scrollen met lilleke filters van mensen die je kent/volgt. 🥹 Word echt moe van al die Reels, m’n spanningsboog is te kort voor die domme filmpjes. Geef gewoon leuke foto’s ![]()
Wij maar ook onze buren hebben best een riante achtertuin, ware het niet dat de buurvrouw haar gehele achtertuin heeft voorzien van kunstgras.
Kunnen de twee honden daar voortaan terecht om hun behoefte te doen daar ze niet worden uitgelaten 🫣😣
Zo veel heb ik (nog) niet met ze te maken. Ben benieuwd ![]()
Ik kijk een american football wedstrijd want wil t graag beter begrepen maar omg de wedstrijd is een half uur geleden begonnen en dit is al de 4e x reclame??? Ik haat reclame
weer 2 weken aan het werk in de kinderopvang na 6 weken oudste BSO kinderen + 3 weken vakantie: snotverkouden.
Zoiets zou eigenlijk bij voorbaat al verboden moeten worden. Ik vraag me ook af waarom mensen concerten filmen, de kwaliteit is altijd ruk en wat ga je daarna met zo’n filmpje doen.
Enige positieve aan een telefoon is dat het geen ipad is die in de lucht worden gehouden ![]()
Vind dat de kwaliteit altijd ruk is tegenwoordig eigenlijk echt niet meer van toepassing, als je een beetje nieuwe ok telefoon hebt? Die filmen echt dikke prima kwaliteit
Desalniettemin wel helemaal eens dat het bloedirritant is om door schermpjes van anderen naar een concert te moeten kijken, was laatst bij ABBA Voyage waar fotograferen/filmen verboden is en het is zó’n verademing.
@Glitterpen @iloveblush ja dit moet echt verboden worden
. Ik ben 1.58 dus kijk al regelmatig alleen maar tegen ruggen aan. Ook zo’n ding, vet lange mensen die dan voor je gaan steen. Maarja goed
Ik ben jaren terug, toen er nog American football was in Nederland, vaak naar de wedstrijden the Amsterdam admirals geweest en die wedstrijden werden live uitgezonden in Amerika.
Tussendoor zijn er echt gewoon reclamestops! Dan loopt er een mannetje met knalroze handschoenen het veld op. Pauze!!
Ik voelde me net echt zo’n striptekenfiguur. Liet een bakje tomaten uit m’n handen vallen, toen struikelde ik erover en trapte ze kapot
verschrikkelijk
Het geluid is geraden en het was het antwoord dat ik dacht, alleen werd ik maar niet gebeld 🫠
Sorry het is vast tragisch, maar ik moet hier echt om lachen. Wat betekent dit???
Aan oude mannetjes die mijn muziek kennelijk goed vinden en me gaan benaderen of ik samen voor de lol met ze muziek wil maken. En een mailtje is kennelijk niet genoeg, moet ook nog een whatsappje achteraan
stalker. Leave me alone dude ![]()