Waar erger je je aan? #16

Wat irritant, vind ze wel altijd heel makkelijk met geld teruggeven enzo bij AH.

2 likes

Kan er zo kwaad om worden dat films op tv zo lang duren door al die kutreclame.

16 likes

Zo’n weekend dat al je sociale plannen in duigen vallen en niemand reageert op je berichten :weary:

2 likes

Mijn amandelen zijn eruit gegaan toen ik 13 was geloof ik, maar ik ben er zoooo blij mee. Ik had zes keer per jaar bizarre keelontsteking en sinds ze eruit zijn heb ik er denk ik in totaal nog maar twee gehad?

3 likes

Ik slaap echt klote op het moment. Rare dromen, veel wakker liggen en onrustige momenten. Er is eigenlijk niks aan de hand in mn leven wat dit kan veroorzaken. Ik zou zo graag lekker eens een nacht door willen slapen en uitgerust wakker worden. Maar door het vele wakker liggen loop ik naar mijn idee al 1-0 achter op de dag omdat ik rond 14.00 vaak een enorme inkakker krijg.

1 like

Ik wacht al 2 maanden op 270 euro wat ik nog terug krijg van Klarna. Heb al 6x contact opgenomen met de klantenservice en inmiddels ben ik wel doorverwezen naar de financiƫle afdeling maar het duurt al zooooo lang inmiddels

3 likes

Dat mijn blaasontsteking waar ik antibiotica voor gekregen heb niet overgaat. Nu moet ik de urinekweek afwachten. Ik voel me niet ziek genoeg om ziek te melden, maar echt lekker werken gaat ook niet.

1 like

Herfst ruikt soms echt naar natte bladeren met hondenpoep

14 likes

Gatverdamme. Ik heb een bankje naast mijn huis staan en daar zit nu iemand op. Prima, maar hij is nu rochelgeluiden aan het maken en aan het spugen. :nauseated_face: :nauseated_face:

1 like

Toevallig nog een emmer met sop liggen?

1 like

Om over die man te gooien? haha.

Ik hoop dat het heel hard gaat regenen nu.

7 likes

Ze hebben de doppen van de chocomel pakken veranderd en nu kan het pak niet meer open te krijgen zonder het halve pak over me heen te krijgen.

Heb hier de fijne motoriek gewoon niet voor.

4 likes

Ik zit op een speciale kamer te kolven en hang dan altijd een bordje op met ā€˜Niet storen’, ook al kan de deur ook op slot, maar er zijn altijd mensen die dan toch aan die deur gaan lopen trekken. Ik vind het zo irritant want je zit daar als een melkkoe met je borsten bloot, ik schrik dan toch altijd want stel dat ik hem toch niet op slot heb gedaan. Ik hang dat bordje niet voor niets op :angry:

En degene die aan die deur trekt zal ook wel iemand zijn die kolft dus waarom snapt ze dat gevoel niet?

Misschien roep ik de volgende keer wel ā€˜JE ZIET HET BORDJE TOCH’.

9 likes

Zou ik zeker doen!!

3 likes

Ik erger me aan de herrie die mijn buurman dagelijks een half uur lang maakt met zijn bladblazer…

2 likes

Collega’s die ineens niet meer zelf kunnen nadenken

3 likes

Ging bij m’n ouders eten maar was al moe en chagrijnig dus had echt binnen 2 seconde ruzie met m’n vader. Nu ben ik boos het huis uitgestormd maar in alle haast m’n sleutels vergeten mee te grissen dus kom m’n eigen huis helemaal niet in wat een treurnis :joy::joy::joy::joy: Nu moet ik met hangende pootjes terug want heb teringhonger ook :smiling_face_with_tear:

21 likes

Op mijn vorige week liep mijn manager wel eens rond op blote voeten :nauseated_face:

2 likes

Waarom is dat goor? Moeten ze toch zelf weten.

(Ik ga er even vanuit dat ze wel hun voeten wassen en schone sokken aantrekken.)

3 likes

Hoe snel mijn vuilniszak stinkt! Ik heb hem zaterdag verschoond en nu ruikt hij alweer heel sterk. Ik probeer zo min mogelijk voedsel weg te gooien, maar heb er gekookte kombu in gedaan, denk dat dat de geur veroorzaakt?

2 likes