Ik at een (erg lekker) krokant broodje en nu heb ik een klein wondje in m’n gehemelte. En dat voelt zo irritant
Houwe zo. Dan kan je van iedereen en z’n moeder een pagina maken. Ik zie dan voor me dat iededereen dan gaat z’n pagina vullen gaat met hun Citoscore, donaties aan goede doelen etc.
Haha ja maar dat is toch niet boeiend? Dan klik je lekker niet oo die wikipedia, alsof je er last van hebt. Hoe bedoel je moeilijk doen
wil er wel een voor jou maken
nee maar is echt te opvallend!! bijvoorbeeld in huidig seizoen van dancing with the stars US hebben ze allemaal hun eigen wikipedia pagina, behale degenen (3) die voornamelijk bekend zijn van reality (terwijl ze waarschijnlijk even al dan niet bekender zijn dan andere deelnemers)
is gewoon elitair gedoe hahah
Ik heb dit bijna altijd als ik pizza eet😭
Collega mailt intern altijd met “hallootjes” bohhh echt mijn haren gaan dan echt rechtop staan
I feel your pain, maar ik vind het erger om mega formeel ‘beste collega’s’ te krijgen, zeker van collega’s die bij het koffiezetapparaat hun hele weekendse escapades uit de doeken doen
Hahahahaha ja dat dacht ik al
Hahaha wel met m’n cito score plz!
Op die manier snap ik het wel. Van mij hoeft niet iedereen die aan een Ex on the Beach oid heeft meegedaan erop. Tuurlijk heb je altijd een paar uitschieters die populairder zijn
@Negativ het is niet zo serieus
Er is tegenwoordig heel veel keus in modellen hoor. Er zit genoeg tussen wat gewoon leuk is of neutraal of bij mijn kledingstijl past. Barefoot schoenen is echt niet alleen teenschoenen, haha.
En ja, ik vind dat mooier dan die schoenen met dikke zolen bijvoorbeeld dat vind ik veel lelijker
Niemand liet me invoegen op de snelweg ik reed gewoon netjes zoals het hoort, maar gewoon echt niemand liet me ertussen? Doe even normaal.
Waarom is het voor oliebollenkramen zo’n onoverkomelijk iets als mensen willen pinnen? Ik stond gisteren bij een kraam en ik zag een mevrouw pinnen en de jongen voor mij wilde ook pinnen, zegt die verkoper “nou voor deze eeeeeene keer mag je dan pinnen hoor; maar volgende keer kontant!!1!1!!”
Waarom zo moeilijk? Waarom móet dat cash?
Misschien is er iets wat ik niet weet waardoor t logisch is maar ik vind het strontvervelend iig
En t zal misschien ook te maken hebben met kosten om te pinnen voor zo’n laag bedrag? Volgens rabobank kost een pintransactie tussen de €0,05 en €0,25 en op een oliebol van €1,20 tikt dat wel aan
Bij mij in de buurt rekent een kraam 50 cent extra als je pint. Gelukkig hebben ze veel concurrentie bij mij in de buurt. Een paar meter verderop heb je een andere kraam die geen pin toeslagen heeft
Dat mag toch niet meer?
Deden ze nu ook idd, 0,20 cent extra, dus dat is t probleem niet denk ik. Zal verder wel een belastingtechnisch motief zijn dan idd
Bij onze kraam stond een bordje dat ze contant geld willen om niet meer afhankelijk te zijn van banken
Wit was oliebollen.
Is goed. Maar dan verwacht ik wel dat de eigenaar van de kraam geen bankrekening heeft en al zijn/haar geld bewaart in een schoenendoos onder het bed.