Waar erger je je aan? #16

Hahaha wel met m’n cito score plz!
Op die manier snap ik het wel. Van mij hoeft niet iedereen die aan een Ex on the Beach oid heeft meegedaan erop. Tuurlijk heb je altijd een paar uitschieters die populairder zijn

@Negativ het is niet zo serieus

1 like

Er is tegenwoordig heel veel keus in modellen hoor. Er zit genoeg tussen wat gewoon leuk is of neutraal of bij mijn kledingstijl past. Barefoot schoenen is echt niet alleen teenschoenen, haha.

En ja, ik vind dat mooier dan die schoenen met dikke zolen bijvoorbeeld dat vind ik veel lelijker

7 likes

Niemand liet me invoegen op de snelweg :triumph: ik reed gewoon netjes zoals het hoort, maar gewoon echt niemand liet me ertussen? Doe even normaal.

3 likes

Waarom is het voor oliebollenkramen zo’n onoverkomelijk iets als mensen willen pinnen? Ik stond gisteren bij een kraam en ik zag een mevrouw pinnen en de jongen voor mij wilde ook pinnen, zegt die verkoper “nou voor deze eeeeeene keer mag je dan pinnen hoor; maar volgende keer kontant!!1!1!!”

Waarom zo moeilijk? Waarom móet dat cash?
Misschien is er iets wat ik niet weet waardoor t logisch is maar ik vind het strontvervelend iig

5 likes

En t zal misschien ook te maken hebben met kosten om te pinnen voor zo’n laag bedrag? Volgens rabobank kost een pintransactie tussen de €0,05 en €0,25 en op een oliebol van €1,20 tikt dat wel aan

Bij mij in de buurt rekent een kraam 50 cent extra als je pint. Gelukkig hebben ze veel concurrentie bij mij in de buurt. Een paar meter verderop heb je een andere kraam die geen pin toeslagen heeft

Dat mag toch niet meer?

1 like

Deden ze nu ook idd, 0,20 cent extra, dus dat is t probleem niet denk ik. Zal verder wel een belastingtechnisch motief zijn dan idd

4 likes

Bij onze kraam stond een bordje dat ze contant geld willen om niet meer afhankelijk te zijn van banken :crazy_face:

4 likes

Wit was oliebollen.

3 likes

Is goed. Maar dan verwacht ik wel dat de eigenaar van de kraam geen bankrekening heeft en al zijn/haar geld bewaart in een schoenendoos onder het bed.

1 like

Dat het dit weekend mooi weer zou worden rn er nu ineens 16 graden :cloud: staat

2 likes

:rofl: sorry maar dit moet echt aan elkaar

19 likes

Nouen (hehehe)

6 likes

Is dat nog steeds zo? Komt dat niet uit de banken in het weekend geen overboekingen deden

2 likes

Met ‘poedersuiker’

6 likes

Ik heb een soort sabbatical genomen van een paar maanden en wacht nu op de uitslag van een sollicitatieprocedure die ik heb doorlopen maar ik verveel me inmiddels zo erg. Het liefst begin ik maandag met werken. Kan niks meer verzinnen om mezelf te vermaken.

1 like

Twee weken als bed gefungeerd voor m’n zieke dochter met luchtweginfectie, met mijn gezondheid niks aan de hand. 1,5 week gewerkt sindsdien en 1 (!) keer met een collega die ziek naar werk was gekomen en ja hoor, we vallen 1 voor 1 op het werk allemaal om. Koorts, keelpijn, hoofdpijn, neus dicht, alles helemaal kut.

2 likes

Ik haat die stomme kippenvleugels aan de onderkant van mn arm. Heb helemaal leuk een spierbal gecreeërd maar door die zwabberende vetzak onder aan mn arm valt die minder op.

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het TMI topic #3