Ja het vieze zit hem niet in de blote voeten op de vloer, maar die voeten te moeten aanzien. Echt ga weg met je blote tenen en eeltige kakken. Slippers en open sandalen op het werk vind ik ook goor.
Sokken minder, maar je kan dan alsnog tenen zien wiebelen
Ik wil dit. Waarom ik naar kantoor gaan haat: normale schoenen aan moeten die nooit lekker zitten. Barefoot gevallen lijken dus heel vaak op sloffen of ze zijn heel lelijk en zie mezelf daar ook niet mee op kantoor zitten, maar het lijkt me zooo chill. Jaloers als mensen gewoon schijt hebben.
Je betaald met ubereats wel 2x zoveel en mensen worden daar meer uitgebuit dan bij thuisbezorgd
Zou echt heel graag willen wisselen van schoenen naar bijvoorbeeld pantoffels op werk.
In de herfst/winter heb je schoenen aan omdat het buiten koud of nat is. Zeker dan is het contrast van bijvoorbeeld fietsen/ov naar je werk vs een bloedheet kantoor vrij groot en wil je niet die schoenen/laarzen die je voeten buiten warm houden aan voor de komende 8 uur.
Wij hadden dat allemaal op kantoor bij een oud baantje jaren terug. Ontstond eens toen het zĂł hard stormde dat iedereen het dat weekend gelegde nieuwe tapijt drijfnat en modderig stond te maken (nieuwbouw pand dus allemaal zand nog er omheen), dus toen deed iedereen zân schoenen uit bij de deur. Toen heeft de vrouw van de eigenaar iedereens schoenen bekeken welke maten we hadden en is ze mooie Toms pantoffels voor ons gaan kopen zodat we die dag geen koude voeten hadden. Het was echt heel schattig. Dus daarna besloten we die allemaal elke dag maar aan te doen en heeft ze een heel schoenenkastje voor ons gemaakt bij de deur haha.
In de zomer droegen we ze niet, maar zodra het een beetje koud werd trok iedereen ze weer tevoorschijn. Het was echt mega chill werken.
Ah lief dat je dat vraagt! Na even hardop schelden toch maar met hangende pootjes teruggegaan om sleutel te halen. Mân moeder deed gelukkig open. Daarna heerlijk eten gehaald en in alle rust thuis gegeten
de traditie van studenten om tijdens Leids Ontzet zich te kleden als âarrenâ (arbeiders). lekker een lagere socio-economische klasse dan die van jezelf cosplayen, heel normaalđđŒ
Dan heb ik geen smaak
Een andere smaak
Ik heb dat vaak met dingen dat mensen dan zeggen hoe kun je dat nou kopen, nou het bestaat dus er bestaat in elk geval nog iemand die het mooi vindt!
De clusterfuck die NS heet. Was vandaag met de Thalys naar België (lekker internationaal) maar toen reed de trein terug opeens niet meer via Schiphol. En nu ik op Rotterdam sta rijdt er geen trein naar Schiphol, dan zou ik via Leiden gaan maar nu is er nog een storing waardoor ik niet verder kom dan Schiedam en ook via Amsterdam Centraal kom ik niet verder want er is ook storing tussen Amsterdam en Haarlem. Oftewel, zie maar hoe je thuis komt? Ik heb ook nog eens geen jas aan.
Kan je naar Amsterdam Zuid? Vanaf daar gaan de meeste treinen wel langs Schiphol.
Volgens mij gaat er geen rechtstreekse trein naar Zuid vanaf Râdam Centraal. Maar ik zit nu in een rijdende trein richting Leiden waarvan niet is omgeroepen dat ie niet voorbij Schiedam rijdt dus dan ben ik in ieder geval weer een stapje dichterbij
Nouja, sommige dingen zijn ook gewoon praktisch toch.
Zeker! Maar het gaat wel vaak over opvallende spullen toevallig
Een volwassen vrouw die vroeg of mijn collega een âoepsieâ had gedaan, oftewel een fout had gemaakt.Nadat bleek dat mijn collega geen fout had gemaakt, zei ze dat ze dan zelf een oepsie had gedaan.
Het woord " oepsie"in een werksetting en die context, nee gewoon niet doen.
Klinkt alsof ze in haar broek gepoept heeft
reality tv bekenden hebben zelden een wikipedia pagina! sowieso dat wikipedia en hun vrijwilligers zich daar te goed voor voelen hahaha
maar nu ben ik afhankelijk van die vage B-wikipedias die vooral van die âje hebt een iPhone gewonnenâ reclames hebben
Ik zou echt denken dat ze een scheet bedoelt
Doet me denken aan een keer dat mijn vriend en ik een aanvraag moesten doen bij de gemeente. Die medewerker heeft drie keer âokidoki!â gezegd in het gesprek.
Vind dat ook niet echt een woord voor in een professionele setting, maar wel minder erg dan âeen oepsieâ.
Ik erger me aan mezelf want ik had in mijn hoofd dat je niet zomaar een visum kon aanvragen bij een land maar dat altijd via derden moest. Vraagt mijn man me waarom ik heb betaald om een visum aan te vragen, gingen we samen kijken op de website van dat land, kun je het gewoon daar aanvragen.
Ik ben normaal nooit zo en heb het wel door als het eigenlijk een scam is, maar dit doe ik dus echt al jaren zo?? Het is niet veel geld, 15 euro ofzo, maar ik moest drie keer een visum aanvragen en ik vond het best duur eigenlijk.
Ik snap echt de logica in mijn hoofd niet.