Waar erger je je aan? #16

Ah ja irritant he! Ik ben dan gewoon heel invested in wat ik aan het doen ben en blijkbaar heeft mijn hoofd daar extra bloed voor nodig haha

Ik vind dit echt lijken op van die schoenen met plateau voor mensen met ongelijke benen.

Helpt dit?

12 likes

Odido.
Gelukkig kan ik mijn abbonement nu opzeggen maar ik was dat een maand geleden helemaal niet van plan, alles liep smooth toen het nog T-Mobile was.
Ik ben echt normaal niet zo’n klager over dit soort dingen maar hoe tragisch slecht deze dienst nu is gaat echt alle grenzen voorbij. Waardeloos bereik, data die opeens in no-time op is en GEEN COMMUNICATIE met de klantenservice. Gewoon niks…ja 2 weken later een berichtje via FB “Stuur je geboortedatum dan helpen we je verder”.
Iemand een suggestie voor een goeie provider want ik wil vanavond nog overstappen.

6 likes

Koop dan

@Hejira nee kut okido neemt de wereld over

4 likes

ben heel tevreden met een sim-only abonnement van simyo. betaal sinds inflatiecorrectie 17 euro voor 20gb internet en onbeperkt bellen en heb altijd bereik etc (volgens mij netwerk van kpn)

1 like

Lastig. Als je haar nog een keer ziet misschien gewoon zeggen: “Je kan de kinderwagen overnemen voor x. Heb je nog interesse?”
Want die ga je niet gratis weggeven hoor! Anders kun je er goed aan verdienen op marktplaats. En misschien wil je 'm wel bewaren, dat weet ik ook niet.
Maar je mag op je strepen staan, je buurvrouw hoeft niet van alles gratis te krijgen simpelweg omdat ze je buurvrouw is.

15 likes

Niet doen.

Ik zou voor een paar schoenen gaan die beter opgewassen zijn tegen regenachtig weer en ook ‘hip’ :crazy_face:

https://www.crocs.com/p/crocs-classic-cowboy-boot/208695.html.

@Karl_Lagerfeld Wat is er mis mee om gewoon te zeggen dat je onverrompeld was met die vraag en besloten hebt om het niet te doen. Jouw spullen dus jouw keuze.

4 likes

Er is ook wel wat veranderd. Een vriend van ons die IT nerd is zei dat het verkeer nu ipv via Nederland via Duitsland verloopt, en die infrastructuur is van veel mindere kwaliteit. Vandaar dat bereik ook minder is. Dus op papier is je abo idd niet veranderd, maarja de kwaliteit van de verbinding is gewoon minder.

6 likes

Maar ook mijn bundel was al heel snel op terwijl ik eeuwen kon Tiktoken (bij wijze van spreken) en dan nog data overhad voorheen. En toen kocht ik gister een dagbundel en kon ik er geen gebruik van maken omdat ik gewoon 0 bereik had.
Dat er problemen zijn kan ik begrijpen tijdens zo’n transformatie, maar die klantenservice is waar ik t meeste moeite mee heb, gewoon onmogelijk iemand te bereiken.

3 likes

Haha mn zalando is nu zweeds :face_holding_back_tears:

1 like

Waterbesparende douchekoppen. Zit nu in een vakantiehuisje en waar normaal douchen een fijne afsluiter van de dag is, is het nu een deceptie onder een laf stroompje.

En dat een collega ‘hoger in de hierarchie’ mij impliciet heeft laten weten dat hij vind dat ik morgenavond bij een online overleg moet zijn. Ik heb gezegd dat ik op vakantie ben en nog niet weet of ik zal aansluiten, maar voel me ondertussen wel al daartoe gedwongen :expressionless:

Sureee

2 likes

Niet doen hoor, vakantie is vakantie! Lullig dat hij dat verwacht en op die manier uit

33 likes

Ik ken je natuurlijk niet en weet niet wat voor werk je doet.
Maar wat ik de laatste jaren heb geleerd, na aan de slag te zijn gegaan bij een nieuwe werkplek. (Een die wel respect heeft voor mij als persoon en mijn privéleven). Hoe erg de oude werkplek over mijn grenzen ging. Dat is iets waar ik nu op terug kijk en denk: vakantie is vakantie, privétijd is privétijd. (De appjes over diensten ruilen of invallen bij ziekte daargelaten.

8 likes

Ja en? :joy:
Not a crime.

2 likes

Haha nee joh, ik ben ook veelgebruiker :sweat_smile: maar vond de ‘bij wijze van spreke’ wel grappig

5 likes

Ja ach, soms moet je tegen jezelf liegen om t leven vol te houden :joy:

7 likes

Dat de magnetron de soepkom opwarmt en niet de soep. Ik verbrand m’n vinger aan de kom en de soep is gewoon nog koud.

6 likes

Heb je er een lepel in gedaan?

2 likes

Dat er in de winkels alleen maar te hete truien of te sexy topjes hangen. Ik wil gewoon iets leuks voor naar kantoor maar dan nuet synthetisch…

5 likes