Waar erger je je aan? #16

Een buurvrouw vroeg of ik nog babyspullen had die ze mocht krijgen/overnemen (dat werd me niet helemaal duidelijk) en ze stelde daarbij dan ook maar meteen de vraag of we geen tweede willen, om het het helemaal irritant te maken.

En daarna vroeg ze naar mijn mooie kinderwagen? Vond echt een beetje brutaal eigenlijk; maar uiteraard heb ik haar allemaal spullen beloofd :face_with_spiral_eyes::skull: waarom ben ik zo conflict vermijdend op de verkeerde momenten.

13 likes

Ik vind haar filmpjes over het algemeen ongezond en niet voedzaam. Daar gaat het ook wel eens over in de comments. Volgens mij heeft ze ook kinderen die veel sporten, dus dan heb je wel goede maaltijden nodig lijkt me

3 likes

Muji sokken zijn kwalitatief inderdaad geweldig! Let wel op de maat want ze vallen in mijn ervaring heel klein.

2 likes

Vriendinnen die compleet van de radar gaan vanaf het moment dat ze een relatie hebben. Intussen is het een half jaar aan, ga nu maar weer eens gewoon communiceren please. Gewoon zo irritant, hoe moeilijk is het te antwoorden op mijn appjes hoe het gaat? Is dat nou al teveel moeite? Tssssk

23 likes

Dit soort mensen kun je voor je eigen gemoedstoestand beter als kennissen beschouwen dan als vrienden.
Niets verwachten, laat ze maar naar jou toe komen en anders their loss

10 likes

Ja zou ik ook denken, maar met een goede vriendschap van 16 jaar voelt dat ook raar… Ik ben benieuwd wanneer ze weer in gaat checken.

3 likes

Juist dan. Hoe graag wil je bevriend zijn met iemand waar je 16 jaar mee bevriend bent die je voor de eerste de beste sukkel die ze een half jaar kent laat zitten.
Sorry, als dit niet je stijl is, ik ben vrij radicaal in dit soort dingen :joy:

12 likes

Ik heb een ‘eco’ droger die zelf stopt als hij vind dat de was droog is, ook al zou het programma langer duren. Maar zijn definitie van droog is anders dan die van mij :upside_down_face:

Ik wil geen klamme handoekeeeeee.

13 likes

Dagdagelijks

6 likes

Ik krijg altijd zo’n rood hoofd tijdens intensieve gesprekken/vergaderingen. Niet blozen per se maar gewoon een verhit hoofd. Ik kijk net in de spiegel en moet echt lachen om mezelf. Ook als ik hard aan het werk ben krijg ik dat :crazy_face: Echt zo’n stom iets waar je niets aan kan doen om te verbergen

26 likes

Ik ben iets te enthousiast begonnen met meerdere nieuwe skin care producten en heb nu een allergische reactie. Ik heb totaal geen gevoelige huid en reageer normaal echt niet op producten. Doordat het zoveel tegelijk was weet ik nu natuurlijk ook niet waardoor het komt =’) Mn hele gezicht is schraal, rood en pijnlijk als ik lach. Het is ook onder mn oog en naast mijn neus lichtelijk opgezwollen.
Ik erger me dus aan mijn gezicht.

7 likes

Zit er geen stand op waarmee je handmatig minuten kunt instellen?

2 likes

Jawel! Maar alsnog stopt ‘ie als het volgens hem droog is :relieved:

1 like

En een optie om de droogtegraad in te stellen? Misschien staat deze nog niet op de hoogste (aka droogste) optie ingesteld en dat wil nog wel eens verschil maken.

3 likes

Oh ja gets zo een had ik ook en dan draaide het kreng geen nieuw programma want ‘de was is droog’

3 likes

Zo herkenbaar. Hoor t graag als je een oplossing hebt.

1 like

Heb ik :smiling_face_with_tear: karma denk ik, omdat een droger natuurlijk nooit een duurzame/ecologische aankoop is.

1 like

Ja dit heb ik ook. Mensen denken soms dan ook dat ik het dan niet onder controle heb. Zou wat meer rust willen uitstralen soms!

Dat ik deze schoenen leuk vind. Alsof de eerste ronde in 2010 niet erg genoeg was.

Hou me tegen

6 likes

Ik heb zin in snacks en ongezond eten maar geen geld. Na werk wilde ik graag sporten maar lig al 1,5 uur in bed en ik denk dat ik er ook niet meer uitkom.

4 likes