Waar erger je je aan? #16

Het is hetzelfde dat mensen nog steeds hardcore fans van Marilyn Manson of Johnny Depp kunnen zijn. Walgelijk! :nauseated_face:

5 likes

Ja dit zijn geweldig. Toen we nog niet samenwoonden deed mijn vriend initieel een beetje lacherig over dit bakje (geen idéé meer waarom), om er later zelf ook 2 aan te schaffen.

Zijn ook ideaal voor eten op de bank. Door hoe ze gemaakt zijn kun je ze gemakkelijker met 1 hand vasthouden zonder dat het bakje scheef hangt.

3 likes

Mijn broertje appte deze week dat hij gruwelijk pijn aan zijn gebit had en niet kon eten. Klinkt als een aansteller maar dit is de persoon die ooit bloed op moest hoesten voordat ‘ie dacht: oh misschien ff langs de huisarts?!

Anyway nu moest hij vandaag naar de tandarts en neemt hij nu niet op. En ik maak me al de hele week zorgen. En ik wist dus niet waarom ik telkens zo’n onbestemd gevoel had maar dat was dit dus. Beter zit hij nu friet met snacks ofzo te eten.

12 likes

En ik kan dit dus niet delen met mijn vriend want die moet volgende maand naar de tandarts en die is al doodsbang :+1:t4: Je hebt echt niks aan mannen.

6 likes

Hoofdparaplu opvouwbaar – Zonbescherming - Zonneklep - Festival – WK voetbal 2022 -... | bol.com Sla je slag

2 likes

Gelijk besteld!

4 likes

Heb je inmiddels al wat van hem gehoord?

1 like

Ja uiteindelijk viel het dus allemaal wel mee. Maar bleek het vooral lastig omdat ‘ie een nieuwe meid heeft waar hij wel mee wil kunnen zoenen. Ja oké vriend, mij dus nie meer belle :joy:

24 likes

Oh jongens ik ben zo stront verkouden dat ik er gewoon tegenop zie om te gaan slapen :sneezing_face:

3 likes

Ja met een lepel erin dus :slightly_frowning_face:

4 likes

Ik heb hier hetzelfde probleem
Niet aleen met soep trouwens, maar bij andere restjes is altijd een deel snikheet dus dan denk ik dat het goed is en dan neem ik een hap en is jet nog koud

4 likes

Ik durf dat echt niet haha, ik geloof wel dat het werkt maar het gaat zo tegen mijn principes in.

2 likes

mn halve insta volglijst was ook bij chris brown laatst :clown_face::clown_face::clown_face::clown_face:

4 likes

Oh ja, toen heb ik ook een paar mensen ontvolgd

3 likes

Haha ja snap ik wel, maar het kan wel gewoon! Alleen opletten dat je voldoende vloeistof hebt en dat je lepel niet te groot is. Zonder vloeistof is het wel echt een slecht idee :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik warm het altijd op in een pan. Nooit dit probleem eigenlijk.

5 likes

Maar is het dan niet waar dat je geen metaal in de magnetron moet doen? Ik kan me nog herinneren dat ik een keer flinke vonken heb gezien toen ik iets met aluminiumfolie in de magnetron deed…

2 likes

Redelijk specifiek dus, een lepel in vloeistof.

8 likes

Oh heb al zovaak een kom met lepel in de magnetron gedaan. Wist niet dat dat een ding was. De soep wordt iig bloedheet.

2 likes

Ik ben een keer een vork vergeten en die geven echt zieke bliksemflitsen

9 likes