Waar erger je je aan? #16

Dat er geen treinstation in mn dorp is en het OV zo duur is. Het is gewoon bijna 2x zo duur als gewoon met de auto in de binnenstad parkeren en duurt 2x zo lang.

Edit: had toch voor het OV gekozen en nu sta ik ergens en komt de eerstvolgende trein tóch niet. Arggh

1 like

Ik zou met een hele groep naar ADE gaan maar er zijn best wat afzeggingen en nu blijft er echt zo’n awkward clubje over :smiling_face_with_tear: mensen die elkaar wel kennen maar ook weer niet zo goed bevriend zijn enzo.

7 likes

Soms zijn dit de leukste avonden🙈

31 likes

Ja deze kijk had ik even nodig haha. Je hebt helemaal gelijk.

1 like

Ooooh ik kan vooral slecht tegen het klagen maar er niks aan willen doen… Als je niet anders wilt, zelf weten, maar hou op met zeuren dan

1 like

Ik vier volgende week m’n feestje en ik had 8 vriendinnen uitgenodigd en volgens mij heeft de helft nu afgezegd :(. Ik vind feestjes vieren heel moeilijk omdat ik continu bang ben dat er niemand komt, en dat wordt nu weer bevestigd. Zou het liefst alles af willen blazen want voel me er zo eenzaam door.
Ik had ook expres de uitnodiging 2 maanden terug al verzonden.
En ik deed dit ook als een stukje exposure therapie. En had mezelf moed ingepraat met dat iedereen ook naar m’n vrijgezellenfeest en bruiloft was gekomen. Bah voel me er nu zo rot om.
Ik weet ook niet hoe ik op afzeggingen moet reageren.

26 likes

Aan mezelf. Ik ben van de week zo lomp gevallen doordat ik met m’n voet bleef haken en ik viel keihard op m’n hoofd en nu heb ik een hersenschudding. Ik voel me vooral schuldig naar m’n werk, want we hebben al te weinig personeel. :sob:

2 likes

Oh ik snap echt precies wat je bedoelt. En vier dus ook (bijna nooit) mijn verjaardag ofzo omdat ik bang ben dat er niemand komt.
Echt kut dat je nu jezelf over dat idee heen hebt gezet, optijd de uitnodigingen hebt gestuurd en alsnog mensen afzeggen :rage: en het zal vast wel leuk en gezellig worden met de mensen die wel komen, maar het is gewoon niet wat je hoopte

4 likes

Yes! je kan door dat “oortje” zo fijn met 1 hand vasthouden! Maar ook in magnetron wordt de buitenkant niet heet, kun je gewoon vastpakken, ik heb ze ooit eens bij de blokker gekocht en gebruik ze nog regelmatig, ook voor noodles oid, omdat ze gewoon makkelijk vast te houden zijn

2 likes

Ik gebruik dit dus al jaren als een tinted moisturizer. Daar betaalde ik 2 jaar geleden nog 26 euro voor. Nu is het fucking 42 euro. Sorry, maar hoe kun je deze prijsverhoging verantwoorden??

4 likes

Origins VitaZing™ SPF 15 Energy-Boosting Moisturizer Hydraterende Stimulerende Verzorging SPF 15 | notino.nl

x

(geen gratis verzending sorry)

2 likes

Volledige humble brag.

Maar ik ben op dit moment in USA, initieel vanwege een dienstreis maar ik ben prive 3 dagen eerder gegaan. Nu voel ik me op een of andere manier toch wel heel erg alleen/eenzaam. Ik heb hier een huurauto dus ik kan wel veel kanten op e.d. Maar toch, valt me op dit moment erg tegen. Ik zit nu ook in een hotel wat niet heel dicht bij het strand of bezienswaardigheden zit. Kan dus niet even gaan harlopen of wandelen over het strand.
Hoe trots ik ook ben dat ik de vlucht e.d. alleen heb gedaan - vind vliegen niet fantastisch.

Zondag ga ik pas naar het hotel van de conferentie en daar zie ik ook mijn collega;s dan. Ik ga daar maar zo vroeg mogelijk heen, zodat ik vanaf daar wel direct naar het strand kan. Het is nu denk ik even mijn tijd uitzitten tot zondag.

3 likes

Is er niet iets van een mall? Of een leuk koffietentje in de buurt? Iets laagdrempeligs en toch even onder de mensen :slight_smile:

3 likes

Ik ga inderdaad straks even naar een mall toe. Dat had ik sowieso op de planning staan. Maar de avonden zijn ook wel lang, omdat ik ook als vrouw niet al te laat over straat wil.

1 like

Waar in amerika zit je
Misschien heb ik nog wel wat tips die je zou kunnen doen

3 likes

Daar heb ik te weinig verstand van hier in amerika.

@Mette12 ik zit in Los Angeles.

Ik ga zo naar santa monica, dat heb ik de vorige keer niet kunnen zien.

Heb net gelukkig met mijn vriend en mijn moeder gebeld. Scheelt ook weer een beetje.

1 like

Ik snap dit gevoel zo goed! Ik vier ook nooit mn verjaardag hierdoor. Ik denk dat mensen vaak ook niet beseffen hoe belangrijk een verjaardag voor iemand kan zijn. Is toch vaak iets wat makkelijk afgezegd wordt.

7 likes

@Echo heeft vast wel tips! Maar je kan überhaupt echt zoveel soorten eten krijgen in Los Angeles, daar zou ik me al weken mee kunnen vermaken denk ik.

Ik zou echt los gaan op Mexicaans (en dan niet texmex) eten vooral :heart::heart::heart:

11 likes

Parkeergarage Karperton in Alkmaar. Met afstand de ergste garage waar ik ooit geparkeerd heb. Ik was met een klein Fiatje maar dan nog waren de bochten heel erg krap.

Pro’s:

• relatief goedkoop
  • er was nog plaats

Con’s:

• zulke schuine vloeren dat je auto wegglijdt als je de handrem niet gebruikt.
  • vakken erg krap
  • pilaren (met kussens! Veelzeggend) op onlogische plekken, bijna een garantie voor schade
  • enkel beneden een betaalautomaat
  • zowel lift als trappenhuis stonken naar urine
  • veeeeeeel te weinig ruimte om de bocht om te gaan

0/10 Would not recommend.

37 likes

Haha die is ook wel echt berucht, wat een verschrikking. Je kunt beter daar aan de andere kant van het water parkeren, maar wij vergeten dat altijd.

10 likes