Waar erger je je aan? #16

Wat een prachtige review. Klopt, rotgarage. Parkeergarage de Grote Kerk wordt altijd vergeten, maar is een hele chille garage vind ik. Wel iets duurder dan de rest, maar ook wel handigste plek in de stad.

6 likes

Die onthoud ik voor de volgende keer, want deze hel wil ik mezelf nooit meer aandoen. Toen ik er eenmaal in stond snapte ik waarom er nog zoveel plaatsen vrij waren.

3 likes

Wat stom :frowning: ik zou echt tegen ze zeggen dat je je gekwetst voelt door hun afzeggingen en dat dit juist iets belangrijks voor je is.

Wel echt wachten tot het stoplicht zegt dat je mag, anders krijg je tegenliggers en moet je achteruit hellingproef omhoog :grimacing:
En niet de straat doorrijden voorbij de garage langs de camera’s, want dan heb je automatisch een boete.

2 likes

Ik heb in la meerdere dingen gedaan waaronder

• gamble house. Erg mooi gebouwd, maar moet wel maar net je intresse liggen
  • door beverly hills gaan. Is kort en ik ben te blut om iets te kopen helaas. :sleepy:Wel leuk om eens gezien te hebben
  • de la brea tarpits vond ik persoonlijk heel interessant en bijzonder. Er is ook best veel te zien
  • en het allerleukste voor een dagje is wel warner bros studie tour vond ik. Vooral leuk om de echte sets te zien
5 likes

Hahaha dat klinkt ook niet heel geweldig :sweat_smile:
Ik had het liefst in Schelphoek geparkeerd maar die was helaas vol.

Als kind kwam ik vroeger vaak met mijn ouders in de Karperton, bij de betaalautomaten was wel vaak geld te vinden, dus mijn persoonlijke review is wel een punt hoger dan die van @FrauHelga: 1/10.

Die garage onder de Vue-bioscoop heeft ook van die stootkussens bij de uitrit, wat een rotbocht. Tegenwoordig ga ik vaker naar de Singelgarage.

6 likes

Check mijn parkeerskill in Karpeton.

Zal maar niet zeggen of ik er daarna nog schadevrij uitkwam

Ik parkeer nu standaard bij de Molen van Piet.

21 likes

Ja Singelgarage is wel het beste als je het niet erg vind de Ritsevoort door te lopen de stad in, daar hebben wij ook ons abonnement en onze auto altijd staan.

3 likes

Griffith observatorium of Hollywood/Walk of fame?

2 likes

Als er nog kaarten zijn, ga naar een wedstrijd van de Dodgers (honkbal). Ik vond dat echt mega leuk om mee te maken!

2 likes

Mijn vriend wil echt nooit vantevoren over dingen nadenken/het erover hebben, het is altijd “zien we dan wel”. Dus ik moet mijn vooronderzoek maar weer voor me houden.

2 likes

Aan garage en vrouw zijn. Blijkbaar ben je dan een makkelijk doelwit die je alles kan wijs maken. Vanmiddag m’n auto voor onderhoud afgegeven. Alles vooraf besproken. Kwam ik na afgesproken tijd terug om m’n auto op te halen, moest ik eerst 30 min wachten “want meneer had het zo druk”. Vervolgens kreeg ik te horen wat de diagnose was van de auto ipv dat het al gemaakt was. Dat laatste was beloofd en dat eerste wist ik al. Ik ben echt uit m’n stekker gegaan met een heel rij aan mensen achter mij.
Voelde me een enorme Gerda/Karen. Eindstand er wordt spoedoperatie uitgevoerd ( ik ben al gebeld dat het af is), korting op de prijs en ik heb voor een dag een leenauto op hun kosten. Het jammere is wel dat het een automaat is en een Twingo’s wat aanvoelt als een kermisattractie.

33 likes

Die kussens op de pilaren zijn daar om de regenbogen van autolak eronder te verbergen. Op de hoeken zijn ze gelukkig wel te aanschouwen :rainbow:

4 likes

Ik nodig hierom altijd mn vrienden alleen of per twee uit. Dan voelt het voor mensen meer alsof je hen spectief uitnodigt en zeggen ze minder snel af. Denk ik. Ten minste, dit ken ik van mezelf wel. Als er heel veel mensen zijn uitgenodigd denk ik eerder “ben druk/moe weer ik veel” terwijl als we met 2 of 3 zijn ik meer motivatie heb om te komen. Is natuurlijk wel lastig als al je vrienden weer vrienden van elkaar zijn. Dan kan je dit niet echt doen.

5 likes

Thanks voor de reacties. Ik ben nu op het strand van santa monica en ga hier straks ook winkelen.

Uitzicht bij holleywood sign heb ik vorige keer al gezien, neemt niet weg dat het een mooi uitzicht is.

Edit: maar oef vind het toch pittig alleen te zijn. Maarja dan wel half janken op her stand. Top.

7 likes

Ik had 2 dingen in 2 verschillende webshop besteld, met 2 verschillende verzenders. Allebei m’n bestellingen blijken kwijt te zijn. Hoe dan?!

Automobilisten als het regent. Is het droog geven ze regelmatig nog voorrang aan fietsers ookal komen ze van rechts, maar als het regent gaan de zelfs normale voorrangsregels niet meer op. Vriend jij zit droog doe gewoon even normaal.

8 likes

Oh deze ervaring heb ik met een parkeergarage (Haarlemmerstraat) in Leiden. Echt vreselijk iedere keer weerđŸ„č

3 likes

Ja vreselijk die haha
Ik parkeer meestal ook aan de overkant van t water daar. Noorderkade heet dat geloof ik? Wel stukje verder lopen naar de stad

Nu je in alkie was, ben je ook bij mercato italiano geweest? Of ben je daar al eerder geweest? Weet nog dat jij toen ook graag erheen wilde toen iemand erover postte.

1 like