Ik vind dit heel fijn altijd. Meteen afgerekend dus na het eten niet opzoek naar iemand om te betalen, als je wil splitten kan iedereen zelf bestellen en afrekenen. En die telefoon leg ik na het bestellen als nog weg dus eigenlijk geen last van. Maar ik kan me idd wel voorstellen dat mensen het minder gezellig vinden. Ik ben ook van de zelf scan dus ik doe sowieso veel om contact te ontlopen
Ik vind het ook zeker ongezellig. Maar wat jij zegt over dat als je klaar bent je direct kan gaan en niet eerst 20 minuten bezig bent voordst iemand je de rekening komt brengen echt zo relaxed.
Ik heb dit ook regelmatig op een route die ik vaak fiets. Ik snap het ook niet. Er is letterlijk een stoep gedeelte waar je naast elkaar kan lopen. Waarom zou je dan op het fietspad lopen waar scooters je voorbij zoeven. Misschien van die Gerdaās die lekker offroad in de ~natuur~ willen wandelen. Wel heel bijzonder.
Mijn zus zit in haar bridezilla modus. Alles wat momenteel niet helemaal goed gaat met de bruiloft moet ik maar fixen. Nog een maand
Ik heb een proefabonnement op de Volkskrant digitaal en zaterdag editie + magazine. Het abonnement loopt nu 4 weken en ik heb alleen de eerste zaterdag editie ontvangen en de klantenservice is ook niet vriendelijk.
Had me er juist op verheugd de zaterdag editie bij de koffie te kunnen lezen.
Same, ik loop steeds voor jan lul naar de brievenbus
Er zijn geen bezorgers. Kwalijk dat volkskrant die abonnementen blijft verkopen want ze weten dat zelf ook
Vanavond eerste uitje samen zonder baby en nu verkouden en niet fit. Hoop dat een uurtje op de bank wonderen doet.
Nu komen ze ook met NFC chips
Werd er gewoon agressief van toen ik een voorstel van een bedrijf kreeg voor een samenwerking. Het is denk ik een klein percentage van de mensen die Ʃcht graag die qr codes wilt houden
Waarom maar tot 30 jaar
Kan ff een Nederlandse winkel een deal sluiten en de Paris Hilton keukenspullen verkopen plz? Ipv al die depri keukenspullen verkopen. Alles hier is zo saai
Of gewoon weer Patty Brard alles luipaardprint.
Hahaha jaaa! alles behalve saai antraciet
Nou dat verklaart dan een hoop, ga denk ik ook niet verlengen. Kan waarschijnlijk ook op het digitale abonnement van mijn ouder meelezen dus heeft ook niet veel zin en stom dat ze het nog wel aanbieden.
Het werkt ook tegen penis- en anuskanker, en keelkanker, dus mannen mogen ook meedoen van mij!
Heb de hik
Mijn droom is gewoon een BCC oid beginnen met alleen maar elektrische apparaten in leuke kleuren of printjes.
Heb boodschappen besteld en opgehaald bij de AH, kom ik er nu achter dat ze 1 van mn 2 zakken pepernoten vergeten zijn!!!
Als ik ga klagen hierover, krijg ik die dan gewoon nog? Geloven ze dat?
Nee dan krijg je wrs wel gewoon dat geld retour, maar wordt niet nageleverd
Automobilisten die over 30km in de tweede rijbaan van rechts moeten rijden voor de afslag en daar dan alvast 30km lang sloom op gaan rijden