Waar erger je je aan? #16

Echt een van de leukste avonden ooit gehad :partying_face:

42 likes

Dat de oude bewoners op mega veel plekken hun adres niet gewijzigd hebben en er maar vanuit gaan dat wij dat door blijven sturen.

Lekker alles retour afzender, echt hoe moeilijk is het om je eigen adres te wijzigen… (niet voor obscure 1x per jaar vergeetdingen)

5 likes

Ik zou denk ik nog 1x iets doorsturen met daarbij de vermelding dat alles wat daarna nog bij jullie bezorgd wordt bij het oud papier gaat. Uit ervaring weet ik dat oude bewoners die geen noodzaak voelen iets te wijzigen dit ook niet doen, ik had tot de deurwaarder aan toe bij mijn huis staan.

2 likes

Klopt, daar had ik wel naartoe gewild maar lukte nu qua timing niet, helaas. Er zijn echter nog voldoende redenen om die omgeving binnenkort weer op te zoeken en dan hoop ik de Italiaanse winkel wel te kunnen bezoeken. :blush:

4 likes

Haarlemmerstraat. Eronder zit een AH

2 likes

Mijn ergernis is tweeledig. 1: Ze verkopen op steeds meer plekken gore automaat cappuccino ipv met zelf opgeschuimde melk. 2: je weet van te voren nooit of je 4 euro neertikt voor iets waar je daadwerkelijk zin in hebt of een bijna kokende bak met opgeloste melk. :face_with_symbols_over_mouth:

17 likes

Ik heb de afgelopen week zoveel bijna ongelukken gezien door bejaarden die geen benul meer hebben wat ze doen in het verkeer. En altijd moeten de jongere verkeersdeelnemers schuiven/aanpassen (ookal reed de bejaarde tegen de richting in) voor de bejaarden, want ze weten zich gewoon ook niet uit hun eigen gecreƫrde gevaarlijke situaties te redden.

10 likes

Dat inpakken sneller gaat dan ik dacht dus ik langer in de dozen moet leven. Gedoe

5 likes

Ja het zijn soms net kinderen maar dan met een rijbewijs of volwassen maat fiets en een attitude. Kan er ook zo moe en geĆÆrriteerd door raken. Wat dat betreft zou ik een rij test vanaf een bepaalde leeftijd echt niet gek vinden.

6 likes

Ah die ken ik, op de Hooigracht! Die heeft krappe bochten ja

1 like

Ik heb echt een goede huiddag, zag mezelf in de spiegel bij de drogist en dacht :star2: :star2:

Alleen ik ga dus niemand meer zien vandaag, sad.

12 likes

Haha hoe ergerlijk is die functie dat je berichten op whatsapp kunt wissen. Mijn ex appte me (?? laatste oppervlakkige contact was 3 jaar geleden, relatie ging 7 jaar geleden uit) en ik kon in de preview zien ā€œhey, allereerst gefeliciteerd met de geboorte van je zoon. Ikā€¦ā€ maar wilde het net gaan lezen en nu is alles verwijderd whaha wtf nu wil ik weten wat er stond?

19 likes

Kun je alsnog zien als t goed is. Mijn vriend probeerde dit laatst, ik weet slleen niet hoe…

1 like

Nopeeee.

1 like

OkƩ even weer hier want ik weet niet naar wie ik toe moet met deze gevoelens.
Er heeft nog een vriendin afgezegd (of ja er zijn nu dus 2 vriendinnen die waarschijnlijk niet kunnen maar het gaan proberen).
Ik heb deze avond al 3 x gehuild en ik heb het gevoel dat ik het beste af kan zeggen zodat ik niet nog verder teleurgesteld word door (definitieve) afzeggingen.
Maar dan heb ik alsnog die positieve ervaring niet en zeg ik ook tegen die paar vriendinnen die wel komen dat hun aanwezigheid niet genoeg is.
Ben echt boos en teleurgesteld in mezelf dat ik dacht dat ik wel een feestje kon geven, want het lukt me duidelijk niet en het geeft me alleen maar verdriet en stress en teleurstelling iedere keer als ik eraan denk.

20 likes

Black Friday en de hype er om heen die nu al begint.

6 likes

Balen zeg. Dat is evht niet leuk om te horen. Ik herken het en ga dan altijd gelijk aan mezelf twijfelen. Juist op een moment dat speciaal en leuk moet zijn voor jou als jarige
Wat ikzelf altijd prpbeer helemaal als niet uedereen elkaar kent is in kleine groepjes en tot nu toe wordt er dan altijd minder afgezegd, maar nog steeds komt het wel voor

1 like

Zeg het alsjeblieft niet af en geniet van deze avond met de vrienden/vriendinnen die er wel zijn :orange_heart: zie het als een grote stap Ʃn overwinning voor jezelf dat je het gewoon laat doorgaan.

19 likes

Deze meid mag ook weer eens een zielig verhaal ophangen ergens

Ze vergeet alleen te vertellen dat ze jarenlang blogde dat je juist maximaal moest lenen om te beleggen. Dat deed ze ook nog eens slecht, daardoor de helft van haar portfolio bestond uit een of ander biotech bedrijf wat ze met de helft verlies heeft moeten verkopen :joy: helaas blogt ze niet meer over haar eigen portfolio want ze kreeg teveel commentaar

35 likes