Waar erger je je aan? #16

fixed it

6 likes

Bedoel je Emily the strange? :grimacing::grimacing::grimacing:

Ik was daar als indie meisje in de early 00s behoorlijk fan van

9 likes

Wow memory unlocked

4 likes

Ja Mary Janes ken ik ook wel. Maar ik vind die gespen bij deze op een lelijke plek zitten, niet aan de zijkant, maar bovenop. Die bandjes over de wreef horen gewoon zo.

Ik was ook even bang dat ik onbewust een heel heftig historisch feit over het hoofd had gezien :sweat_smile:

4 likes

Sorry al vaker vermeld, maar: m’n zus en ik gaan nog steeds stuk om het feit dat ik een of andere Zuid-Limburger ipv ā€œeen tas theeā€ (een kop thee dus) een tosti gaf. Die kop van die vrouw. :joy::joy::joy: Ik dacht oprecht dat ze dat bestelde bij me.

95 likes

Ik moet ook echt vaak aan een eerdere post hierover van jou denken :joy:

5 likes

Haha altijd als we ergens lunchen en ze hebben ook een tosti op de kaart dan moet een van ons weer zeggen: wil je een tasteeee? :sandwich: Klinkt gewoon echt hetzelfde op z’n Zuid-Limburgs. :joy:

25 likes

Bij mij altijd alles wat rond en glad is. Op een of andere manier vliegt het altijd mijn handen uit

1 like

Oh ja, ik had er zo veel spul van. En hetzelfde kapsel, haha.

2 likes

Hahaha die tas thee / tosti post met voicememo is echt een van mijn favo forumposts

5 likes

Haha ik had er een tasje van (misschien heb ik die nog wel ergens :thinking:) en dat was echt mijn prized possession :joy:

Nou in BelgiĆ« is zo’n fiets niet gebruikelijk en ik heb de slechte gewoonte om op een bergaf achteruit te bewegen met de pedalen. Niet zo handig met de achteruittraprem kwam ik achter toen ik op zo’n fiets reed :smiley:

3 likes

Mensen die op Vinted alle diameters en omtrekken willen weten van een jurk die ik verkoop voor fucking 4 euro :joy:

42 likes

Dat er steeds meer zitplaatsen uit de tram worden gehaald.
Alsof het 's middags al niet vechten om een plek is.

5 likes

Ik ben flink aan het hoesten en daardoor klinkt mijn lach als die van Ron Brandsteder. Verschrikkelijk.

12 likes

Haha, al meerdere keren gehaald en gebeld zelfs!
Maar op magische wijze stond het er gisteren toch opeens op. Dus toch een beetje forumkracht!

7 likes

Echt mijn grootste ergernis van online verkopen.

4 likes

Momenteel op vakantie (stacaravan) en sinds vanmiddag buren met kleine kinderen, continu loopgeluiden. :grimacing: zo leuk

2 likes

Ik denk er al dagen over om weer eens een pony te laten knippen
Hoe krijg ik dit weer uit m’n hoofd want ik wil dit niet (of moet ik het toch doen :devilish:)

5 likes

Ja doen! Groeit wel weer aan en het weer waarbij je pony mogelijk bezweet op je voorhoofd plakt is voorlopig voorbij. Dus het ideale moment nu

1 like