Die stomme stay on caps op drink verpakkingen.
Kun je er gewoon vanaf trekken, blij flessen althans
Nee joh, gewoon doen alsof je het al jaren hebt. Lief lachen naar de douanier helpt ook wel eens. Tenzij je 14 LV riemen natuurlijk bij je hebt en 4 iPhones ofzo.
Ja in mijn ervaring doen ze daar dus best wel moeilijk over! Heb al eens maanden terug moeten scrollen in foto’s op mijn telefoon om te bewijzen dat ik een tas al had.
Hè wat kut.
je kunt toch gewoon de kaartjes erafhalen en idd doen alsof je het al had?
Nou ja, als je je hele fotorolletje moet uit kammen zou ik ook een probleem hebben. Dat zijn duizenden foto’s van chaos haha. Straks nog belasting over m’n oorbellen van 18 jaar oud.
jeetje ja haha, dat heb ik nog nooit gehad
en je hoeft ook alleen maar belasting te betalen als je voor meer dan 430 euro spullen hebt gekocht
dus kopen maar
Dat ik nog steeds geen koffie mag drinken ivm mijn verstandskies
Nee ik heb het over een dure tas oid. Dan vragen ze om een bonnetje of ander bewijs dat je de tas al had voor je vakantie.
Photoshop
Ja doe is dus tegenwoordig ook. Wat een gehannes dringen.
Probeee onopvallend te kleden op het vliegveld🤣Mijn zussen die vaak reizen met zwarte legging, zonnebril, LV-tas achtige outfits worden er vaak uitgeplukt voor een controle
Ja ik kan niet niet louis vuitton tas achtig uitzien want dat is mijn look helaas
Als je via Uber eats besteld ben je daar echt al snel. Door de service kosten en debiel hoge bezorgkosten en de productkosten zijn daar ook vaak 150% en als je een kleine bestelling hebt betaal je ook nog extra. Ik haat Uber eats echt met een intense passie.
Waarom niet? Ik mocht alles gewoon.
Schoolklassen in de tram
Alsof ik niet al overprikkeld van mn werk kom
Dat mensen zo achterlijk veel (stinkende) parfum dragen soms. Zat in de bios en heel die zaal stonk, proef nog steeds die bittere smaak in mijn mond gewoon.
Zo vervelend. Zouden mensen het na een tijdje niet meer doorhebben hoeveel ze dragen?
Ik heb ook een collega die een spoor achter laat in de gangen. Ik weet altijd precies waar ze is geweest.
Automobilisten die geen richting aangeven als ze op een rotonde rijden. En vervolgens afslaan en dat ik voor jan lul stilsta. Hoe moeilijk is het om je richtingaanwijzer aan te zetten? Dat leer je toch ook met rijles.