Waarom maar tot 30 jaar
Kan ff een Nederlandse winkel een deal sluiten en de Paris Hilton keukenspullen verkopen plz? Ipv al die depri keukenspullen verkopen. Alles hier is zo saai
Of gewoon weer Patty Brard alles luipaardprint.
Hahaha jaaa! alles behalve saai antraciet
Nou dat verklaart dan een hoop, ga denk ik ook niet verlengen. Kan waarschijnlijk ook op het digitale abonnement van mijn ouder meelezen dus heeft ook niet veel zin en stom dat ze het nog wel aanbieden.
Het werkt ook tegen penis- en anuskanker, en keelkanker, dus mannen mogen ook meedoen van mij!
Heb de hik
Mijn droom is gewoon een BCC oid beginnen met alleen maar elektrische apparaten in leuke kleuren of printjes.
Heb boodschappen besteld en opgehaald bij de AH, kom ik er nu achter dat ze 1 van mn 2 zakken pepernoten vergeten zijn!!!
Als ik ga klagen hierover, krijg ik die dan gewoon nog? Geloven ze dat?
Nee dan krijg je wrs wel gewoon dat geld retour, maar wordt niet nageleverd
Automobilisten die over 30km in de tweede rijbaan van rechts moeten rijden voor de afslag en daar dan alvast 30km lang sloom op gaan rijden
Je krijgt dan het bedrag terug in de vorm van “korting” op je volgende bestelling, niet alsnog een extra zak pepernoten helaas. Klagen is wel makkelijk via de app!
Vaak is het ook uit onmacht omdat niemand nog in de horeca wilt werken.
Even snel een mandarijntje eten zit er vaak niet in inderdaad
Ik was laatst mn coronaprik halen en bij binnenkomst kreeg ik de vraag of ik voor de HPV prik kwam. I wish, ik ben te oud geef me dat ding
Ik vind het stom dat je overal crompoucen kunt kopen, maar dat je nergens meer zo’n ordinair puddingbroodje kunt vinden. Ik wil het niet op een croissant, het hoort op zo’n smerig wit puntje met heel veel poedersuiker
jezus wat is dat biohack project een kutprogramma
Bakker bart!
ik word echt woest van de host
nieuwe BEC unlocked
hij draagt een steen aan zo’n goor leren koordje, vreselijk
Ik haal ze gewoon bij de appie