Waar erger je je aan? #16

Ik hoor dit ook echt in mn hoofd haha

3 likes

Ik ken alleen kots in m’n hart :sweat_smile:

7 likes

Ieuw ja, maar dit vind ik nog een niveau erger omdat dit ergens impliceert dat een vader anders voelt over zijn kind?

4 likes

Er zit echt een mega hardnekkige mug/vlieg whatever in mijn kamer, maar het is er eentje die blijft zoemen. Normaal sla je ze weg en dan ben je er wel vanaf maar deze blijft geluid maken en ik begin een soort krankzinnig te worden want ik heb mezelf nu wijs gemaakt dat dat geluid in mijn hoofd zit en niet echt is.

2 likes

Hoop dat ie inmiddels dood is dan!

2 likes

Fietsen met een achteruittraprem. Levensgevaarlijk

1 like

Enige wat ik kan bedenken is als je gewone remmen gewend bent en dan ineens op een fiets met achteruittrapremmen gaat fietsen. Maar dan nog, daar wen je snel genoeg aan toch.

3 likes

@Vaiana :joy:

2 likes

Pfffrt slaat nergens op. Fietsen met terugtraprem zijn superieur. Fietst veel natuurlijker dan met handremmen

6 likes

Ha allebei fout, ik heb nog nooit fietsers zien remmen.

24 likes

Ja dat, maar ik kan er niet aan wennen. Handrem kun je ingedrukt houden terwijl je je voet aan de grond zet en bij een terugtraprem stopt die hele fiets met remmen zodra je een voet aan de grond zet en als het fietspad net een beetje afloopt rol je door en moet je nog een beetje met je schoenzolen remmen. Ik fiets ook nooit op zo’n fiets, heb zelf altijd handremmen gehad, maar dit is dus een leenfiets. Wel heel fijn dat ik er eentje meekreeg hoor, maar vind het doodeng

4 likes

was laatste tijd veel naar een artiest (laufey) aan het luisteren tot ik zag dat ze deze schoenen aanhad op tour

zo vreselijk, kan nu echt moeilijker van de muziek genieten hahahahaha

23 likes

Veterlaarzen/-schoenen met een rits

7 likes

Hahahah gadverdamme! Ik heb geen voetenfobie maar volgens mij ben ik hier wel bang voor.

4 likes

Ik snap je helemaal. Los van de lelijkheid van deze ballerinaschoenen, waarom zit die gesp midden op de wreef? Dat maakt ze nog irritanter.

4 likes

Nou ja ik ben er wel aan gewend maar als je een beetje doorfietst en heel plotseling moet remmen is het wel echt lastiger om zo’n terugtrapbeweging te maken (ook beetje afhankelijk van waar je trappers/voeten op dat moment zitten) dan met je handen te remmen. Heb al wel een paar keer gehad dat dat echt maar net goed ging.

Oh en dat laatst mn ketting er afvloog tijdens het fietsen en ik wel blij was dat ik toen niet plotseling hoefde te stoppen want dan heb je geen enkele rem meer behalve je voeten haha

5 likes

Ooh ik ben zo blij dat ik niet de enige ben die me aan haar ergert haha. Ik ken haar ook nog vaag van vroeger en ze komt uit een mega gegoed gezin dus echt the worlds smallest violin voor haar

2 likes

Ik zat de hele dag thuis te wachten op werklui die iets zouden maken. Zie ik net dat ze een half uur geleden voor de deur stonden maar de deurbel het niet deed :sweat_smile: Baal zo want ik wacht al 3 weken op deze reparatie.

Ik vind dit echt een van de lelijkste trends van nu :sob:

3 likes

Balletcore :sob:

Spot bij hippe studenten nu wel steeds vaker beenwarmers.

2 likes