Waar erger je je aan? #16

Echt een bijdehante post voor een bedrijf dat nota bene tompoes vibrators verkoopt

67 likes

Oohja die vibrator… cumpoes

6 likes

Ik dacht dit een reactie op @Monster was en vond het al wat gek hahaha

Je formuleert zelf gewoon slecht, want in al je posts heb je het alleen maar over die 22 woningen die zonder urgentie zijn gegeven en nergens over de rest. Dus ja dan ligt het toch echt aan jou dat dat zo geïnterpreteerd wordt als jij nergens refereert aan al die andere mensen en huizen.

13 likes

Het is dus niet zo dat alleen mensen met urgentie en statushouders voorrang krijgen. Sommige woningen zijn ook gelabeld voor bepaalde doelgroepen (senioren, jongeren, grote gezinnen). Dus zij krijgen dan op sommige woningen ook weer voorrang op andere ‘gewone’ zoekers. Wat ook wel eerlijk is als je als uitgangspunt neemt dat een woning wel zoveel mogelijk passend moet zijn bij de doelgroep. Maar zeer kut voor de gewone woningzoekende die achteraan aansluit.

4 likes

Dat het steeds over tompoezen en alle varianten daarop gaat.

32 likes

Dat ik me een uur geleden heb aangemeld voor een nieuwsbrief in ruil voor een kortingscode maar de mail nog niet heb ontvangen. Ik moet nu bestellen ok? :unamused:

6 likes

Die scheur in mijn lip die is ontstaan door het weer. Kan niet eens normaal een broodje eten :smiling_face_with_tear:

1 like

Ja of dat ze pas na ontvangst van de code zeggen dat er een minimum bestelbedrag is :exploding_head:

4 likes

We begonnen net allemaal de hoop te verliezen dat er iets spannends zou gebeuren bij XX vandaag en toen… gebeurde het!

Emily kwam mijn kantoor binnengevlogen, helemaal enthousiast en buiten adem! “Het is gebeurd,” zei ze. Nadat ze weer op adem was gekomen, flapte ze eruit: “XX heeft zojuist een bestelling bij ons geplaatst!” Op dat moment werd mijn glimlach groot en wist ik precies wat er stond te gebeuren!

De confetti viel uit de lucht, de muziek begon te spelen en op dat moment wist iedereen in het gebouw wat er net gebeurd was!

Heeft u ooit zo’n fragment gezien uit de show van Oprah waar ze gratis auto’s uitdeelt aan het publiek en iedereen uit zijn dak gaat? Dat is eigenlijk de reactie die uw bestelling net veroorzaakte!

Deze draak van een bestel bevestiging kreeg ik vandaag :skull:

19 likes

Ik zou m’n bestelling annuleren. Direct.

27 likes

Was deze van Burga van de telefoonhoesjes toevallig? Ik geloof dat dit me bekend voorkomt :expressionless:

5 likes

Jep :weary:

1 like

Mijn collega zuigt zo erg aan haar bidon, wordt er gek van. En dat vóór 8u ‘s ochtends 🫨

7 likes

Nee, niet eens. Gewoon zo’n sport ding.

2 likes

Mijn vriend en ik voeren altijd katten en/of honden op vakantie. En nu hebben we super veel katten in onze tuin maar ze laten zich allemaal niet aaien :face_with_symbols_over_mouth:

10 likes

Ik switch van ziekenhuis als werkgever, hebben ze me eerst bruto minder aangeboden dan bij mijn huidige werkgever (‘je houdt er netto meer aan over’). Ik ben toch niet achterlijk, vind het echt gewoon bijna beledigend.

8 likes

Wat heb je gezegd?

3 likes

Ik dacht heel veel maar heb gezegd dat ik niet akkoord ben, er dan niet kom werken en ik momenteel ook een prima werkplek heb (scheelt alleen reistijd voor mij).

26 likes

De fucking verbouwing hier. Zo klaar mee

1 like