Waar erger je je aan? #16

Bij mij altijd alles wat rond en glad is. Op een of andere manier vliegt het altijd mijn handen uit

1 like

Oh ja, ik had er zo veel spul van. En hetzelfde kapsel, haha.

2 likes

Hahaha die tas thee / tosti post met voicememo is echt een van mijn favo forumposts

5 likes

Haha ik had er een tasje van (misschien heb ik die nog wel ergens :thinking:) en dat was echt mijn prized possession :joy:

Nou in België is zo’n fiets niet gebruikelijk en ik heb de slechte gewoonte om op een bergaf achteruit te bewegen met de pedalen. Niet zo handig met de achteruittraprem kwam ik achter toen ik op zo’n fiets reed :smiley:

3 likes

Mensen die op Vinted alle diameters en omtrekken willen weten van een jurk die ik verkoop voor fucking 4 euro :joy:

42 likes

Dat er steeds meer zitplaatsen uit de tram worden gehaald.
Alsof het 's middags al niet vechten om een plek is.

5 likes

Ik ben flink aan het hoesten en daardoor klinkt mijn lach als die van Ron Brandsteder. Verschrikkelijk.

12 likes

Haha, al meerdere keren gehaald en gebeld zelfs!
Maar op magische wijze stond het er gisteren toch opeens op. Dus toch een beetje forumkracht!

7 likes

Echt mijn grootste ergernis van online verkopen.

4 likes

Momenteel op vakantie (stacaravan) en sinds vanmiddag buren met kleine kinderen, continu loopgeluiden. :grimacing: zo leuk

2 likes

Ik denk er al dagen over om weer eens een pony te laten knippen
Hoe krijg ik dit weer uit m’n hoofd want ik wil dit niet (of moet ik het toch doen :devilish:)

5 likes

Ja doen! Groeit wel weer aan en het weer waarbij je pony mogelijk bezweet op je voorhoofd plakt is voorlopig voorbij. Dus het ideale moment nu

1 like

Krijg je sowieso spijt van.

17 likes

Mijn man drinkt graag Rivella, dat is ook heel bijzonder blijkbaar, we hebben een keer meegemaakt dat ze een literfles uit de kelder trokken, maar liefst 4 jaar over datum :nauseated_face:

2 likes

Het zal vast hetzelfde smaken.

14 likes

image

5 likes

Ik irriteer me zo enorm aan mensen die met de auto nét voor je de voorrangsweg op draaien waar jij op rijdt en dan vervolgens als een fucking slak gaan rijden. 9 van de 10 keer ook aardappels met 0 verkeersinzicht, waardoor je maar beter ver afstand kunt houden :unamused:

6 likes

Ik zit in een hotel op dit moment. Gisteren om half 8 in de avond ging het evacuatie alarm af, stond al netjes buiten en kon niet meer horen dat we weer naar binnen mochten.

Vannacht om half 5 ging het alarm weer af. Was te moe om goed te horen wat er werd omgeroepen. Wat ik gelukkig wel kon verstaan was dat het weer oke was. Ik heb erna niet meer geslapen dus ben nu echt kapot.

1 like

Ik had een jurk besteld en ook de bijpassende haarband. Hebben ze de verkeerde kleur geleverd :face_with_symbols_over_mouth:

6 likes