Er heeft iemand een insect geplet in het bibliotheekboek en dat laten zitten
Ik ervaar dat op de plekken waar ik kom totaal niet. Staan altijd de alcoholvrije opties (mocktails, ‘gin’ tonics) gewoon op de laatste paar jaar. Ben vaak verbaasd over de hoeveelheid opties.
Dan heb je dus dezelfde keuze als mensen die alcohol drinken
Jeetje wat kan jij zeuren soms
Omg heb een gat gemaakt in het hek met de buurvrouw zodat de katten ook naar mijn balkon (en evt huis) kunnen maar opeens hebben ze besloten dat mijn balkon de kattenbak is??? Er liggen echt 8 drollen lol
Aan die radio/spotify reclame van Van Haren waarin een vrouw een weegschaal van haar man krijgt, en haar man haar vertelt dat ze al genoeg schoenen heeft (en dat laatste is volgens de reclame dan het ergste ).
Terug naar de misogynie en fatphobia van ‘vroeger’.
HEMA die de warmtedekens voor dit weekend in de sale doet en vervolgens de gehele voorraad laat reserveren waardoor de winkelvoorraad online niet duidelijk is. Heb heel Groningen afgefietst vanmorgen voor het dekentje waar ik nu graag onder had willen legen, maar dus niet heb kunnen bemachtigen.
En ik was er nog speciaal vroeg mijn bed voor uitgekomen ook. 🥹
Maar wat zou je dan willen? Want met fris en mocktails kom je toch al een heel eind?
Of bedoel je verse sap bijv? Dat zie je wel vaak bij ontbijt buffets (weet niet of dit altijd vers is)
@Shadina ja inderdaad dit. Dit is wel best zeiken om het zeiken.
Ik denk dat het vooral is afgestemd op vraag en aanbod. Gok dat de meeste mensen die in de avond gaan dineren geen smoothie bij hun risotto hoeven (ik noem nu maar even wat). En veel restaurants hebben contracten met partijen dus ze verkopen of de coca cola labels of juist pepsi/sisi en wat daar bij hoort. Hier alsnog best een aantal plekken die bijv. frisdranken van fritz verkopen met niet standaard smaken. Wellicht moet je op zoek gaan naar andere plekken om uit te gaan eten
En 's avonds is het gewoon te druk om steeds op bestelling smoothies te gaan maken. Als je 200 man moet serveren is dat echt too much
Inkoop is ook horror
Dat bij alles wat ik google er automatisch zwangerschap wordt aangevuld ik google pijnlijke heupen (na hardlopen moest er nog bij) en gelijk is het pijnlijke heupen zwangerschap STOP.
Maar dan kies je daar toch ook je eetplek op uit, althans zou ik wel doen. Ik noemde maar even een voorbeeld he want wat jij noemt is ook weer heel specifiek. Vind niet dat je een gemiddelde bistro of eetcafé binnen kunt wandelen en dan zelf gefermenteerde drankjes of andere niet-standaard non alcohol kunt verwachten.
Hieraan gerelateerd: nu ik zwanger ben valt het me ook op dat er eigenlijk bijna nergens in de horeca alcoholvrije wijn geschonken wordt. Ik drink dat nu best af en toe thuis, gewoon omdat het net ff wat specialer voelt dan het zoveelste frisdrankje terwijl de rest aan een borrel zit, maar als je in de horeca zit kan dat dus nooit (en ik kom wel op redelijk gevarieerde plekken alleen niet in de randstad misschien scheelt dat). Bier drink ik niet, maar dat is er dus wel altijd 0,0 overal, gek eigenlijk.
Ik erger me kapot aan dat hele kut dekentje hahaha. Het houdt echt niet op met alle berichten erover op elk social media platform mijn god
Mensen op hun telefoon in de sportschool. Gisteren ook, ik zag dat iemand een apparaat bezet hield want zij zat zó lang op dr telefoon. Na minstens 10 minuten heb ik toch maar gevraagd hoeveel setjes ze nog moest. Nog 4, oke geen probleem, ik ben 30 minuten andere dingen gaan doen, kom ik terug zit die meid op dr telefoon nog steeds op het zelfde apparaat. Ga lekker thuis snapchatten.
Ik ben ook zeer geinfluenced haha.
Maaaarrrr voor de liefhebbers uit Groningen, Marum heeft ze nog. En een mevrouw zei Drachten ook.
Ik snap ook niet dat zulke mensen 0 besef hebben hoe aso ze bezig zijn. Sport gewoon even door!
Ik vind de rode alcoholvrije wijn lekkerder dan witte, bij de Appie hebben ze er eentje die best ok is, iets met sangre de torro heet die. Maar het haalt het nooit bij gewone wijn wat mij betreft, zoals ik zei drink ik het eigenlijk alleen omdat het net ff wat specialer voelt als de rest aan een borrel zit, en er zit vrij veel suiker in volgens mij dus ik houd het meestal bij 1 glas.
Overigens is niet alle alcoholvrije wijn echt alcoholvrij, zeker als je zwanger bent of om een andere reden echt 0 alcohol wil/mag, altijd achterop het etiket kijken want soms staat er iets van <0,25% ofzo ipv echt 0,0.
Ik blijf dit forever spammen maar tijdens mijn zwangerschap kreeg ik deze fles van @Madam-Mikmak en het was zo lekker! Ik koop hem nog steeds wel eens.
Ooh ja deze had ik ook kado gekregen op mijn werk, die was indd echt lekker