Ik vind het zo irritant dat bij evenementen vaak van die onnodige shit weggegeven wordt zoals notitieboekjes
Ik wil geen notitieboekjes meer met bedrijfslogo’s erop
Nog erger: notitieboekjes met uitwisbare pagina’s met een bedrijfslogo erop.
Of van die pennen die bij de derde keer klikken exploderen, echt kwaliteit.
Vind notitieblokjes en pennen nog wel oke, die gebruik ik nog wel.
mijn moeder en collega’s kregen laatste een lelijk mutsje (zo’n goedkoop fleece ding met logo erop) en een keycord (wie gebruikt die dingen nog) van hun werkgever. Veel mensen waren er nogal boos over haha
Ik zou juisg heel blij zijn met een key cord. Op werk ben ik verplicht om zichtbaar met een oasje rond te lopen als identiteit, dit hangt dan altijd aan een key cord.
Deutsche Bahn, zit in de trein naar Warschau en heb op Berlijn een half uur overstaptijd, maar had kunnen weten dat dat bij DB te weinig is
Pff ja mijn schoonmoeder doet dit ook heel erg, uberhaupt al in ieder gesprek, maar ik vind het extra storend als iemand iets aan haar wil vertellen en zij kaapt vaak het hele gesprek. Als ik (of wie dan ook) bel met “ik was net bij de huisarts en ik moet weer doorverwezen worden naar het ziekenhuis” dan kan zij gerust reageren met “ach, dat is heel erg vervelend, maar gelukkig nemen ze het serieus. Hopelijk word je snel opgeroepen voor een afspraak. Ik had trouwens bijna je telefoontje gemist want ik was bij de buurvrouw en die vertelde dat haar zus kanker heeft, echt verschrikkelijk, en toen liep ik terug naar huis en zag ik het fietsje van het buurmeisje liggen, heel gek en ook gevaarlijk want straks rijdt er een auto overheen, dus ik heb dat fietsje opgepakt en even bij ons op de oprit neergelegd en de buurvrouw een appje gestuurd en toen zag ik haar profielfoto, maar ik herkende haar daar bijna niet op, zou ze nou echt zo snel zoveel afgevallen zijn na haar maagband? Nou goed toen ging ik naar huis en zag ik net op tijd mijn telefoon op tafel liggen en ik zag dat je belde want ik kan dus nog steeds niet het geluid op mn telefoon krijgen, heel erg vervelend, wil jij daar nog eens naar kijken, wanneer komen jullie langs? Dit weekend? Wij krijgen zaterdag vrienden over de vloer, heel gezellig, we hebben gevraagd of ze willen blijven eten en dat willen ze wel dus nu ben ik even aan het zoeken naar recepten, maar ik denk dat het niet heel laat gaat worden zaterdag, dus jullie zouden best zondagochtend kunnen komen. Of 's middags, dat is ook goed, kijk maar even wat jullie het best uitkomt, nou dan ga ik nu even naar de supermarkt, leuk dat je even belde, doei!”
Ze bedoelt het niet verkeerd, ze houdt gewoon HEEL erg van praten en vertellen en delen en heeft totaal niet door dat dat voor sommige mensen averechts werkt en dat die daardoor helemaal stilvallen. Ik kan me er nu wel voor afsluiten, maar de eerste jaren (toen ik al die informatie nog probeerde op te nemen) kwam ik echt totaal uitgeput en leeggezogen thuis als ik bij mn schoonouders was geweest.
Dus in die zin snap ik wel als iemand het contact wil verbreken @Pantalones. Als je het zelf nodig hebt dat iemand jou expliciet ruimte geeft in een gesprek (door vragen te stellen, door te vragen, weet ik het) en iemand vult juist alle beschikbare ruimte door maar te blijven vertellen en vertellen en vertellen, ja dat zuigt gewoon alle energie uit je.
(ik hoef overigens geen tips over mijn schoonmoeder, ze is (verder) heel erg lief en leuk maar voor mij gewoon geen goede gesprekspartner)
Van welk perron naar welk perron moet je?
Op zich allemaal perron 12 alleen nu zegt de planner dat de trein waar ik nu in zit 3 minuten aankomt nadat de vorige vertrekt en tijdreizen wordt toch lastig. Ga zometeen wel even de conducteur zoeken en vragen of ze er evt. rekening mee kunnen houden met de overstap maar we zullen zien, anders gaat er later vadnaag gelukkig nog een andere trein naar Warschau
Dut is zó herkenbaar. Kom altijd met suizende oren thuis als we bij mijn schoonouders zijn geweest.
Laatste congres waar ik was had elke stand opeens waterflessen (geen doppers) en koffiebekers, echt een dikke upgrade
Ach ja die Doppers waren ook een tijd zo’n hype op dit soort evenementen. Ik weet nog dat ik met vriendinnen bij elkaar was en we verbaasd waren dat een van ons haar Dopper in de winkel gekocht had en er dus zelf voor betaald had
Ja ik heb pas ook een koffiebeker gekregen! Ben benieuwd hoeveel ik er daarvan kan sparen straks haha
Ik heb dus echt nog nooit ergens een dopper gekregen
Ik vind het altijd leuk om op Marktplaats te kijken wat er allemaal in de buurt te koop staat, maar elke dag moet ik langs al die postzegelverzamelingen scrollen. En het zijn er steeds zo veel.
Ik ben laatst van de trap gevallen en nu heb ik 2 grote bloeduitstortingen op mn kont. Zitten doet al pijn. Ik val nooit maar als ik dan een keer val is het altijd van een trap. Hoe moeilijk kan traplopen zijn zeg. Ben al van gewone trappen in een huis gevallen, stationstrap, een stalen nooduitgang trap, een stadiontrap echt wtf.
Mijn moeder is zo sinds ze ziek is (geweest). Het is er ingeslopen dat ik haar iedere dag even bel en gisteren zat ik te timen na hoeveel tijd ze aan mij zou vragen hoe het ging. Dat was dus na 13 minuten. Ze heeft daarvoor 13 minuten aan één stuk zitten ratelen. Echt storend.
De automatische luchtverfrisser op de wc op werk. Als hij gaat, stink je de rest van de dag naar potpourri, maar wanneer hij gaat is een verrassing.
Mijn wc bezoeken zijn nu net een Squid Game waarbij ik als een ninja onder dat ding door sluip om soms alsnog geraakt te worden
De wonderen zijn de wereld nog niet uit - heb m’n overstap gehaald! De trein naar Warschau heeft gewacht op onze trein, anders was het niet gelukt.
Goed zie jullie hier volgende week weer op de terugweg voor meer DB ergernissen!
Haha sorry dit is natuurlijk niet echt grappig maar je beschrijft het wel heel leuk