Waar erger je je aan? #16

Oo dit heb ik ook (maar dan met auto-onderdelen). Zo irritant. Hoop dat je ooit een gebruiker kan negeren oid

2 likes

Wauw is dit een schoonmoeder ding ofzo? Vreselijk

1 like

Niet te doen dat treinen in duitsland. ICE is wel goed maar de rest is altijd een verrassing, of die uberhaupt komt, en of die op het juiste spoor komt of ze veranderen weer van spoor. Het kan nooit normaal. Zelfs de DB app is kut. Heb een jaar bijna met die treinen moeten reizen. Een hel.

5 likes

Dit doet een collega ook! Iemand begint over onderwerp A en collega neemt het over verteld allemaal dingen overzichzelf en eindigd bij onderwerp Z. Terwijl de rest zoiets heeft van nou ik had nog wat uitgebreider over onderwerp A willen kletsen maar we hebben weer naar jouw levensverhaal moeten luisteren. En je komt er ook NIET tussen. Heel bijzonder.

8 likes

Dat zou idd heel fijn zijn als dat zou kunnen.

2 likes

Ben bijna 28 maar lig nu alsnog in bed met die pijn die we vroeger ā€œgroeipijnā€ noemden. Maar ben sinds m’n 13e geen cm meer gegroeid :smiling_face_with_tear:

3 likes

De buren

Na je 25e is dat krimppijn.

24 likes

Hahahaha sad

3 likes

Ik heb een keer met mijn schoonmoeder 2 uur lang in de auto gezeten en toen getimed wat de langste periode was dat ze stil was tussen de ratelbuien. 27 seconden :thumbsup:

8 likes

Dit is een heel accurate weergave van mijn eigen moeder. Ik weet niet hoe ik het vroeger volhield, maar sinds ik niet meer thuis woon, lijk ik het zo veel moeilijker te vinden.
Ben meestal compleet overprikkeld als ik haar heb gesproken of gezien. En mijn kind is ook altijd heel druk nadat hij daar geweest is…

Helaas kan ze ook onmogelijk aanvoelen wanneer ze al veel te lang gebleven is (meestal wordt kort bezoekje er eentje van 6-7 uur)… Enkel heel bot zijn helpt dan helaas, maar dat krijg ik niet over mijn hart.

Al mijn partners hebben het er ook lastig mee, dus zien we mijn ouders zo min mogelijk, wat ik dan eigenlijk wel weer heel jammer vind.

2 likes

En als ze via die dingen gaan bellen dan schreeuwen ze steeds.

2 likes

Dat de tong van converse constant zo, of nog erger, opzij schuift. Blijf die dingen maar recht aan het trekken. Gebeurt ook echt alleen bij converse heb ik het idee

20 likes

Ja echt mijn ergernis ook daarom draag ik ze nauwelijks :joy:

1 like

Heb ook weleens dr martens met hetzelfde probleem gehad, heel irritant :rage:

Mijn sk8-hi Vans deden dit ook maar tegenwoordig zitten die lipjes vast met een dun stukje stof gelukkig

1 like

Ik had gister een super milde anti-Israel post op insta gedeeld en heb inmiddels al 3 DMs (op een gesloten profiel; dus geen vreemden) met ā€œje bent een antisemietā€.

Echt rot op joh

9 likes

ik snap gewoon echt niet dat er op dit punt letterlijk genocide wordt gepleegd en dat dat alsnog iemands eerste reactie is

8 likes

Visuele migraine 🪩

8 likes

Ik zei ook alleen dat ze moesten oprotten uit Eurovisie :pleading_face::pleading_face: Niet dat Israƫl geen bestaansrecht heeft of iets anders enorm controversieels.

Ze zijn niet eens Europees. Waarom moeten we ÜBERHAUPT naar Israël kijken in EUROPA? ONS feestje, niet dat van hun.

Australiƫ staat overigens ook op glad IJS, nog een keer incident en ik ga brieven schrijven naar het ESC.

15 likes