Waar erger je je aan? #16

Dat ik bijna alleen advertenties van Temu zie op Google. Opbokken.

17 likes

Wow ja, dat zei ik vanochtend nog tegen mijn vriend. Is dat een soort ali express ofzo?

1 like

Ja, maar ze leveren veel sneller en nog goedkoper/veel acties
 daarom is het ineen keer zo’n hype.

Dat ik constant aziatische XXX videos advertenties krijg op mijn Instagram. Ik vertik het om abonnement te nemen voor ad-free Insta

1 like

We maken binnenkort een grote reis met overstap en ik ben overal zo stikzenuwachtig voor. Ben normaal wel van ‘we zien wel hoe het gaat’ maar nu ben ik bang dat ik niet de goede tickets/data heb geboekt, dat we nog een ander visum nodig hebben, dat de taxi ons niet komt ophalen, en natuurlijk dat we de (vrij krappe) overstap missen. Mijn ouders en kinderen zijn mee dus dat zal er wel aan bijdragen.

2 likes

Ja vreselijk :joy:

Het ergste is nog dat ik Lesley in het verleden weleens heb ontmoet. En hij is best ok. Ik heb hem denk ik 2x gesproken, niet werkinhoudelijk maar wel soort van zakelijk.

En omdat ik dus iemand in zijn omgeving ken, krijg ik dus ook al die shit te lezen.

2 likes

Ik ben zo ziek dat ik al twee nachten max 2 uur achter elkaar heb geslapen door koorts/verstopte neus/keelpijn. Zo klaaar mee inmiddels. En ben ook nog eens alleen thuis het hele weekend waardoor ik mezelf moet verzorgen :weary:

Nederlanders op roltrappen! Zodra ze hun voet erop zetten gaat er mentaal een licht uit en komen ze tot volledige stilstand, niet meer bedenken dat je kan lopen op een roltrap of in ieder geval niet in de weg hoeft te staan voor anderen die dat wel willen

49 likes

Vooral mensen die direct nadat ze de roltrap af zijn gaan stilstaan, terwijl jij ook het einde van de roltrap nadert en daardoor precies 1 cm ruimte hebt om te staan. En dan nog boos worden ook dat die roltrap jou eraf duwt waardoor je tegen diegene aankomt. Echt loop dan door man, kweek eens wat omgevingsbesef

48 likes

Dit is echt nog irritanter op een fietsroltrap. Van die mensen die dan precies erna stil gaan staan om rustig op te stappen of nog wat in hun tas te zoeken etc. Halloo m’n fiets en ik komen er ook aan en zo krijgen we een kettingbotsing!!

8 likes

Mij is ooit een verhaal verteld dat de uitvinder van de roltrap met roltrappen de wereld wilde versnellen, maar dat dit faliekant mislukt is omdat iedereen erop gaat stilstaan. Hij zou zelfmoord gepleegd hebben. Ik heb geen idee of het waar is maar ik vertel het toch door, om mensen te laten lopen op roltrappen.

19 likes

Hahaha tegen iemand die in de weg staat " Wist je dat de uitvinder van de roltrap zm heeft gepleegd door mensen zoals jij?!"

35 likes

Staat er ook niet zo’n elektrisch bord met de tijden erop?
Dit is het domste ooit :clown_face:

3 likes

Hahah zo dom

6 likes

Zou sowieso niet mailen maar bellen als dat mogelijk is

1 like

Ik reageer veel op kamers via facebook dus dat gaat niet via een officiele makelaar. Maar mijn berichten worden nieteens geopend, terwijl ik ze altijd tag enz.

3 likes

Ik heb precies hetzelfde. Mijn ipad 2 mini kan ik hierdoor niet meer gebruiken, terwijl verder alles nog goed doet. Echt heel stom.

2 likes

Hier ook. Prima ding en gebruikte 'm met name om series te kijken in bed en in bad. Maar inmiddels doet geen enkele player het meer en kan ik die iPad weggooien. Zo zonde.

3 likes

Dat in bijna al mijn sokken een gat zit. Ik heb het idee dat sokken nu sneller slijten dan vroeger :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Allerlei kleding en vooral basis heb ik de indruk. Dunner stofje, maar 1 naad ipv een dubbele maar wel verdriedubbeld in prijs

6 likes