Een middelvingerplant
Tweede ergernis van vandaag, maar sinds vandaag maakt mijn buurman opeens super veel lawaai. Vooral in de vorm van keihard muziek draaien (vanaf 08.30) en de tv heel hard aan hebben. Ik woon hier nu een paar weken en hoor nu pas voor het eerst geluiden van hiernaast. Ik hoop echt dat dit even iets tijdelijks is ofzo want ik heb echt geen zin om erheen te moeten gaan. Die woning is ook nog eens in een ander complex (maar zit wel met de muur tegen mijn muur aan) dus meh. Dacht het nog wel zo goed getroffen te hebben hier qua rust en leefgeluiden van mensen om me heen
Ja of een selfie, zie dat tegenwoordig echt te vaak op LinkedIn.
Is uberhaupt pas volgend weekend ook. Alsof je ook niet even iets op zou hangen als het wel zo is. En als dr niks staat dan is t ook niet.
Ik twijfel dus of ik een black friday korting ga doen. Meeste van mn klanten komen uit de VS dus vandaar dat ik t wel overweeg, en mn verkopen kunnen wel weer even een boost gebruiken. Verschilt misschien ook dat ik geen fysieke producten verkoop.
Ahh hoop ook dat het bij een dag blijft, een dag in de paar weken is nog wel te overleven
Bij mij zijn de buren thank god al een tijdje minder lawaaiierig s’avonds en s’nachts maar overdag is het soms nog wel erg, maargoed is al een verbetering. Is ook gewoon gehorig hier, vooral rondom verwarmingen? Weet niet waarom maar daar hoor je het meeste geluid doorheen. Soms gewoon gepraat als we beide tegelijk in de keuken staan.
Pff zo vervelend he. We weten allemaal dat appartementen over het algemeen gehorig zijn, dus waarom niet wat meer rekening met elkaar houden qua volume. Ik ben nu ook een soort van genoodzaakt om de tv ook maar aan te zetten (niet zo hard dat het per se overstemt maar meer om het geluid op de achtergrond te vervagen), maar ik wil helemaal niet de tv de hele dag aan.
Heb jij je buren hier op aangesproken?
Ja zo’n 10 keer maar ze wonen ook met veel kinderen die schreeuwen, harde muziek opzetten, met deuren slaan, weet ik het allemaal. Vaak genoeg aangesproken maarja zij zeggen dat het allemaal gewoon mag tot 10 uur. Ook een keer de complexbeheerder naar ze toegestuurd. Maar goed nu is het nog steeds soms irritant maar niet meer op dat level (behalve dan dat ze soms de muziek een half uur/uur aanzetten op level mijn vloer trilt ervan maargoed).
Illegaal vuurwerk. Ik hoop dat iedereen die dat dit jaar afsteekt heel zn hand verliest. ( en dat niemand om diegene heen iets overkomt natuurlijk)
Jammer dat @Soy.peor dit jaar niet meedoet aan Secret Santa. Want dat had ze dit zeker gekregen
Precies de reden dat ik niet mee doe.
Verveel me maar ook geen energie om wat te doen.
Ik reageer elke dag op tientallen appartementen en studio’s en ik hoor gewoon NIKS. En hierover klagen heeft echt geen nut want iedereen weet dat dit zo is maar wow wat is het waanzinnig kut om hier middenin te zitten?!?
Heb je wel al een tussentijdse oplossing gevonden?
Mijn schoonzus heeft allemaal vintage design meubels in huis, prachtig maar Jesus ik kan nergens lekker zitten.
Had me zo verhoogd om vanavond de veggie McKroket te eten maar hij is al weer uit het assortiment gehaald
ik zag gisteren tompouce tteokbokki en ik ben nog steeds boos
Ik had laatst een pubquiz en ik wist als enige van 3 teams wat tteokbokki is (al schreef ik het anders) maar echt slay
omg echt?? zij missen iets in hun leven
Ik dacht vanochtend wakker te worden met een kater, wat later buikgriep bleek te zijn en ik ben zo ziek geweest de hele dag. Echttt vreselijk en zo zonde van mijn vrije weekend