Waar erger je je aan? #16

Dat mijn haar er alleen goed uit ziet op de dag dat ik het gewassen heb en de rest van de week op niet haar was dagen is het eigenlijk best wel een disaster haha.

2 likes

42 likes

Ja!! Zo liep ik terug naar huis!!

7 likes

Scharrel bleef slapen. Geen oog dichtgedaan, omdat hij ineens als een zaagmachine snurkt :sob:

1 like

Ik had vanochtend dat er een kraai op mijn hoofd landde en toen zich afzette en weer wegvloog. Schrok me de pleuris.

28 likes

Hallo daar ben ik weer! Alle vier m’n DB treinen hadden vandaag weer vertraging dus nu kom ik 2 u later aan dan gepland met 4 overstappen extra :tada:

(als ik überhaupt ergens ga komen that is, maar ik moet nog één trein en dan ben ik overgeleverd aan de NS en daar ben ik zowaar optimistischer over)

7 likes

https://www.instagram.com/p/CzrE-NwCcEH/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Misschien is dit ook wel een T-shirt wat je wil hebben :grimacing:

3 likes

Heb ook echt 3 van de 4x gedoe als ik naar NL of weer terug ga. Maar alsnog beter dan vliegen of (in mijn eentje) met de auto :woman_shrugging:t3:

Hahaha prachtig

@kika ja kan ik me voorstellen hoor, ik vind die vertragingen ook wel te overzien als je niet teveel kritische overstappen hebt! maar anders toch wel stressvol, en ik moest nu van Warschau naar Antwerpen dus dat is in DB termen ook wel erg ambitieus

3 likes

Dat is echt een verzonnen verhaal. En de roltrap is door meerdere mensen uitgevonden.

Bovendien is een roltrap efficiënter als mensen erop stilstaan met 2 naast elkaar.

3 likes

Ik heb een oplaadbare van de action.

1 like

Ik wist niet eens dat ze oplaadbaar bestonden, je leert hier nog eens wat. Ik heb wat bij het blauwe mannetje besteld, gewoon elk weekend opladen en dan moet het goed zijn.

4 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Waar erger je je aan? #16 (Deel 10).