Oh wat kut!! Echt zo stom. Ook dat ze bij jou beginnen over een hoes en bij mij over behandelen van de tafel, bijzonder.
Ik heb te grote / grotere sokken gekocht dan mijn eigenlijke maat (gaat altijd in die range van maten) en ik erger mij er aan dat ik dit niet eerder heb gedaan. Ik had laatst sokken aan van mijn vriend (in die maat groter) en dat zat zo veel beter. Had ook regelmatig last van een ingroeiende teennagel en vraag mij af of dit ook minder zal zijn.
Dan zou ik proberen om een beetje bij ze te aandringen, zeker met die beschrijving van @Evenveel kan dat echt niet. Ik had dit ook met mijn loungeset van Kwantum en ik heb uiteindelijk na flink heen en weer mailen 175 euro teruggestort gekregen. Daar stond ook bij dat het hout niet behandeld hoefde te worden en inmiddels hebben ze die tekst ook aangepast.
Mijn god, ik moet nog steeds aan de deurbel wennen. Ik had gewoon een zachte deurbel/geluid in het vorige appartement. In dit huis is het zo keihard. Met van die koperen staven of wat het ook is. Ben gewoon bijna bang voor het geluid inmiddels er wordt zo een kast bezorgd en ik ben nu al bang voor hoe ik automatisch toch weer ga schrikken.
Ik ging vandaag voor pasfotoâs en ik dacht echt âdit word mn momentâ. Allemaal tiktokâs gekeken over make up op paspoort fotoâs, was er helemaal klaar voor. En die foto is wederom fucking lelijk geworden.
Maar Karl, je kan nooit fatsoenlijk op die krengen staan.
Het is gewoon alsof het universum gewoon weet dat die foto de komende 10 jaar op dat pasje staat.
En dan bedenkt, laten we dit gewoon flink verneuken, gewoon voor shits and giggles
Misschien valt het nog mee op je paspoort omdat ie in zwart wit gaat zijn.
Wat ging er mis?
Ik had ook mijn makeup gedaan aan de hand van die tutorials en toen is die foto er ook heel lelijk
uitgekomen. Bleek dat in die vestiging waar ik mijn id moest aanvragen maar een lamp aanstond en het licht enkel van boven kwam waardoor ik eruitzag als een geest. Toen ben ik mijn id âkwijtgeraaktâ en heb ik een nieuwe laten maken in een andere vestiging en die foto was wel mooi
Hier hetzelfde! Net 1 jaar oud en nu al super lelijk terwijl ik het wel in een hoes heb gedaan tijdens de winter. Ik ga maar eens kijken voor een kunststof tafel oid
Dat ik gister vrij was. Blijkbaar heeft een collega tegen mn leidinggevende gezegd âyou are a bitch i hate youâ gezegd. Daar had ik graag bij willen zijn.
Mijn telefoon is kapot. Ik eerst helemaal blij want hij leek het nog te doen nadat ik hem even op mijn knie had getikt (scherm bleef zwart, was niet zichtbaar kapot en zag dat ie het nog wel deed via mijn horloge). Wil ik hem opladen; werkt dat niet meer. Kutzooi. Nu heb ik heel weinig percentage om alles over te zettenđȘ Ga straks nog een draadloze oplader proberen. Duim voor mij!
I said it before and Iâll say it again: een houten tafel nóóit afdekken
Ik heb een bijbaan gehad in tuinmeubelen en een houten tafel heeft echt veel onderhoud nodig. Acacia is al geen geweldige houtsoort. Als je ze koopt zijn ze vaak al behandeld maar als je 'm mooi wilt houden moet je 'm echt minstens 2 keer per jaar helemaal opschuren en opnieuw oliën. Iets waar veel mensen geen zin/tijd voor hebben, ik zou een houten tafel dus ook echt afraden!
Tegenwoordig kun je ook online je paspoort foto aanvragen, met een zelfgekozen foto. Ik moest een tijdje terug een paspoort aanvragen en heb toen gewoon 100 fotoâs genomen tot ik dacht deze voldoet aan de eisen (wat ook nog wordt gecheckt) en ziet er niet al te afzichtelijk uit haha
Waarom moeten mensen tegenwoordig face timen als ze iemand bellen? Zit in de bus en iedereen kan mee âgenietenâ met een gesprek. Hou die verdomde telefoon gewoon aan je oor en bel elkaar gewoon.
Ik hoor, als ze toch aan het bellen zijn, dan liever het hele verhaal dan een eenzijdig gesprek
drama missen op werk is zooo gaar. met oprechte deelneming.
Ik kijk heel verschrikt met grote ogen en mijn mond lijkt/is scheef. En mijn bronzer zit aan een kant lager dan de andere kant, wat die scheve mond dan weer accentueert
Nouja mijn vorige was best wel balkan crimineel dus dit is wel een omschakeling voor mij maar hoop dat het zwart witte nog wat voor me gaat doen zoals @Alpacamybags zegt
Ja die tip had ik al gezien op tiktak was namelijk wel in me opgekomen om te doen.
Ik moet vooraan maar zo â â naar de douanier gaan kijken.
Ik kijk op mijn laatste paspoortpasfoto of ik of aan een schildklierziekte lijdt waarbij je van die grote ogen hebt of als een psychiatrisch patient uit een jaren '50 film uit de VS. Met een vleugje oostblokcrimineelâŠ