Waar erger je je aan? #16

Ja ik overweeg een metalen tuintafel met een soort plastic houtlook te kopen. Niet zo mooi als echt hout maar uiteindelijk wel duurzamer dan een tuintafel die meteen kromtrekt.

2 likes

Ik heb nu metaal met Polywood, en het is echt ideaal

4 likes

Ik heb dit ooit geprobeerd met mijn studenten ID, want die foto was echt crimineel. Helaas voor mij bleken ze die foto on file te hebben dus kreeg een extra nieuwe glimmende pas met die foto :sob:

9 likes

Ik sta op mijn paspoort met 1 dikke wang want ik had net mijn verstandskies getrokken :joy:

Maar eigenlijk maak ik me er ook niet zo druk om want wie bekijkt nou ooit die foto’s

8 likes

Dat je anno 2023 je als vrouw zijnde nog steeds geen dokter kunt zijn volgens sommige oudjes. :rage:

8 likes

En als ze dan gaan zitten doen ze hun pootjes triomfantelijk over elkaar heen omdat ze weten dat het gelukt is om je te irriteren :rage:

22 likes

Ja, ideaal! Wij hebben dat ook, al klinkt plastic wel heel cheap :joy: ziet er gewoon mooi uit en lijkt oprecht net echt hout.

1 like

Hebben wij ook, inderdaad echt ideaal. En vind het ook bijna net zo mooi als hout

3 likes

Hoe sommige mannen over hun vrouwen/vriendinnen praten.

12 likes

Zojuist gehoord: ‘Dat monster’

Van een man die in mijn ogen blij mag zijn dat er iemand is die hem wilt doen.

16 likes

Ja echt bah. Greep uit uitspraken van vrienden van m’n vriend:

‘‘M’n vriendin hoeft echt geen 5 kilo aan te komen, want dan kan ze gelijk d’r spullen pakken.’’
‘‘Dat dikke wijf van mij…’’

6 likes

Ik snap echt niet dat er mannen zijn die zo over hun partner praten. Dan hou toch echt niet van je partner? Maak het dan lekker uit en ga op zoek naar iemand die je wel echt aantrekkelijk vindt

16 likes

Als ik er ooit achter zou komen dat mijn vriend zo over mij zou praten, dan kan hij echt opzouten.

15 likes

Het is echt walgelijk :face_vomiting:

4 likes

En spreekt jouw vriend hen daarop aan?

8 likes

Ik vind het heel ergerlijk dat mensen lopen te ouwehoeren op mijn gewicht sinds ze weten wat ik weeg. Ben in 2 jaar best veel aangekomen maar dat is helemaal aan mij. Maar ik mocht dus laatst van mijn oma OF een koekje OF een ijsje :joy::sob: (waarop ik dan zeg, ik ben 26, als ik wil vreten koop ik zo die hele ah to go leeg op het station) Mijn zusje vond mijn handen gister echt superdik en loopt ook steeds grapjes te maken (ik denk uit onzekerheid want zelf is ze zwaarder dan ik) en iemand zei laatst “welke broekmaat heb jij?” Dus ik “broekmaat …” en toen zei ze “oh, ik dacht dat je minimaal broekmaat … had” en toen zei ze echt 6 maten groter. Zo onaardig

7 likes

Mensen die maar heel af en toe reageren op whatsapp berichten :unamused:

2 likes

Ja dat gelukkig wel, maar ze trekken zich daar echt niks van aan. Want anderen lachen er hartelijk om en dat vinden ze natuurlijk mooi. Snap sowieso nooit echt wat m’n vriend met die vriendengroep moet… Hij past totaal niet bij die gasten en hij heeft ook nog een andere vriendengroep met hele leuke mensen die nooit zulke dingen zeggen.

4 likes

Wow wtf! Ik dacht dat dit voornamelijk een babyboomer ding was maar blijkbaar toch niet :weary:

1 like

Ik heb altijd het idee dat dat ook dezelfde types zijn die in het publiek zitten bij VI.

13 likes