Waar erger je je aan? #16

Ik snap dat je ergens moeite kan hebben als je partner heel erg aankomt maar alsnog er zo over praten echt niet oke.

3 likes

Is het nationale spreek-iemand-steeds-aan-op-Utrecht-Centraal-dag? En al ziet de ene jongen dat je aan geeft haast te hebben, gaat vervolgens een andere jongen -die ook heeft gezien dat de ander je aansprak- alsnog proberen om je aan te spreken. Ga weg.

Ja, ik zag ze net ook! Snel tussendoor geglipt, vind dat echt irritant als je net je trein uitkomt :sweat_smile:

4 likes

Omdat ik te lui was om mijn messen met de hand af te wassen, deed ik ze in de vaatwasser. Maar nu zitten er van die hardnekkige roest plekken op die met azijn niet meer weg gaan😅

1 like

Gewoon doen alsof je Duits bent en geen Nederlands / Engels spreekt. Beetje jammer wel als zij wel Duits kunnen😅

1 like

Ik had in een bepaalde facebookgroep om advies gevraagd voor acne en nu reageren allemaal meiden: just make an appointment with your gyno

Juist
 jullie wonen duidelijk niet in Nederland :joy: ik heb nog nooit een gynaecoloog gezien

4 likes

Sowieso, wat moet een gynaecoloog met acné of begrijp ik het dan niet helemaal?

3 likes

Zijn hebben verstand van hormonen denk ik? Wat vaak wel een rol speelt in het ontstaan van acne.

Van mijn gynaecoloog kreeg ik de Diane pil toen deze opeens overal werd verbannen. Kwam voor een spiraal maar dit was ook prima.

1 like

Owh dat zou kunnen ja, dacht eerder aan een dermatoloog maar zal liggen aan de oorzaak van de acné dan denk ik.

1 like

Krijg direct flashbacks naar mijn oude bijbaan waar een groepje mannen heel denigrerend over hun vrouw/vriendin aan het praten waren. Inclusief details over hun seksleven. Was echt niet ok

3 likes

Ja omdat die meiden denken dat het hormonaal is

1 like

Ik heb echt het gevoel dat er onder vrouwen een anti pil beweging is ontstaan. Alles komt door de pil.

6 likes

Dat ik nu al bingo wings heb ontwikkeld. Ik ben 32 en heb echt de armen van mijn 69 jarige tante :sob:

1 like

tiet pijn

6 likes

Nou ik krijg nu inderdaad tips: stop met de pil. Maar dat wil ik helemaal niet

2 likes

De marechaussee ziet je pasfoto wel gewoon in kleur

1 like

Zo, er zijn zoveel meiden die ik ken gestopt met de pil de laatste tijd! Inclusief ikzelf dus geen oordeel verder maar dat was op advies van een arts. Niet dat het perse iets slechts is om te stoppen met de pil, maar wel bijzonder hoe dat ineens is ontstaan.

3 likes

Ja misschien. Maar ik vind mn acne daar niet heftig genoeg voor. Ik dacht gewoon o misschien is hier in duitsland nog een goede facewash ofzo om te proberen. Want ik heb in Nederland ook al zoveel geprobeerd. Maar bedankt, hahaha

1 like

Nou bij mij vragen ze altijd nog door: ach waarom niet? Kom je hebt toch wel ff tijd?
Heb geen zin in geneuzel dus dan kies ik voor de ‘kan niet verstaan’ optie

2 likes

Ik ging net iets schoonmaken op de grond op m’n balkon, ik dacht ff op m’n hurken te gaan zitten. Schraap ik met mijn bil zo langs de hoek van mijn metalen balkontafeltje af, hele bloedende schram op mijn bil :sob: Heb er maar een pleister opgeplakt maar het zit precies aan de onderkant van m’n bil waar zo’n vouw zit, lekker handig weer

5 likes