Waar erger je je aan? #16

Ik vind het heel ergerlijk dat mensen lopen te ouwehoeren op mijn gewicht sinds ze weten wat ik weeg. Ben in 2 jaar best veel aangekomen maar dat is helemaal aan mij. Maar ik mocht dus laatst van mijn oma OF een koekje OF een ijsje :joy::sob: (waarop ik dan zeg, ik ben 26, als ik wil vreten koop ik zo die hele ah to go leeg op het station) Mijn zusje vond mijn handen gister echt superdik en loopt ook steeds grapjes te maken (ik denk uit onzekerheid want zelf is ze zwaarder dan ik) en iemand zei laatst “welke broekmaat heb jij?” Dus ik “broekmaat …” en toen zei ze “oh, ik dacht dat je minimaal broekmaat … had” en toen zei ze echt 6 maten groter. Zo onaardig

7 likes

Mensen die maar heel af en toe reageren op whatsapp berichten :unamused:

2 likes

Ja dat gelukkig wel, maar ze trekken zich daar echt niks van aan. Want anderen lachen er hartelijk om en dat vinden ze natuurlijk mooi. Snap sowieso nooit echt wat m’n vriend met die vriendengroep moet… Hij past totaal niet bij die gasten en hij heeft ook nog een andere vriendengroep met hele leuke mensen die nooit zulke dingen zeggen.

4 likes

Wow wtf! Ik dacht dat dit voornamelijk een babyboomer ding was maar blijkbaar toch niet :weary:

1 like

Ik heb altijd het idee dat dat ook dezelfde types zijn die in het publiek zitten bij VI.

13 likes

Waarschijnlijk zien ze hun vriendin ook niet als partner maar als gratis dienstmeid.

3 likes

Ik win. Ik had t weekend voor mn paspoort fotos mn pony dronken geknipt…

Samenvatting

Zelfs zwart wit is dit niet te redden.

47 likes

Op dit Duitse jaren 80 kapsel na heb je wel de perfecte smize onder de knie :clap:

39 likes

Ik verwacht ook niks anders dan met dat soort teksten

4 likes

Ik ben een praktiserende thuis-nudist en soms bellen er mensen aan die ik niet verwacht. Altijd een overweging snel iets aan te schieten, maar vaak wil ik dat niet. Maar of ze blijven bellen of ik word gek van mijn nieuwsgierigheid.

7 likes

Good to know, gelukkig was die van mij geen hoofdprijs maar zonde is het wel. Dank je wel, nu aanbiedingen maar in de gaten houden

1 like

Ik snap dat je ergens moeite kan hebben als je partner heel erg aankomt maar alsnog er zo over praten echt niet oke.

3 likes

Is het nationale spreek-iemand-steeds-aan-op-Utrecht-Centraal-dag? En al ziet de ene jongen dat je aan geeft haast te hebben, gaat vervolgens een andere jongen -die ook heeft gezien dat de ander je aansprak- alsnog proberen om je aan te spreken. Ga weg.

Ja, ik zag ze net ook! Snel tussendoor geglipt, vind dat echt irritant als je net je trein uitkomt :sweat_smile:

4 likes

Omdat ik te lui was om mijn messen met de hand af te wassen, deed ik ze in de vaatwasser. Maar nu zitten er van die hardnekkige roest plekken op die met azijn niet meer weg gaan😅

1 like

Gewoon doen alsof je Duits bent en geen Nederlands / Engels spreekt. Beetje jammer wel als zij wel Duits kunnen😅

1 like

Ik had in een bepaalde facebookgroep om advies gevraagd voor acne en nu reageren allemaal meiden: just make an appointment with your gyno

Juist… jullie wonen duidelijk niet in Nederland :joy: ik heb nog nooit een gynaecoloog gezien

4 likes

Sowieso, wat moet een gynaecoloog met acné of begrijp ik het dan niet helemaal?

3 likes

Zijn hebben verstand van hormonen denk ik? Wat vaak wel een rol speelt in het ontstaan van acne.

Van mijn gynaecoloog kreeg ik de Diane pil toen deze opeens overal werd verbannen. Kwam voor een spiraal maar dit was ook prima.

1 like

Owh dat zou kunnen ja, dacht eerder aan een dermatoloog maar zal liggen aan de oorzaak van de acné dan denk ik.

1 like