Waar erger je je aan? #16

Gewoon allemaal altijd uit m’n buurt blijven.

28 likes

O ik kijk ook echt niet uit naar de herfst/ winter als mensen dan met hun natte winterjas die ze voor het laatst gewassen/ gestoomd hebben in 1998 binnen komen. Echt zo een zelfde geur :nauseated_face:.

11 likes

Bij dit soort reacties heb ik altijd de drang om te reageren haha.

Love alle honden in de trein! Nat of droog!

24 likes

ja eens graag kinderen de trein uit, mensen die video’s kijken op speaker, mensen die koffers in de gangpaden zetten, mensen die hard de prullenbakdeksels dichtslaan, broodjes salami eten, naar rook stinken, etc etc

honden mogen blijven :heart:

44 likes

Ja, ik wil dit gewoon in mijn trein.

15 likes

Ik heb een kastje om zodat mijn bloeddruk 24 uur gemeten kan worden maar ik ben zo gefocust op dat ding dat mijn bloeddruk helemaal door het plafond lijkt te gaan. Gelukkig nog maar 22 uur te gaan :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik heb nu 1 week van de 3 vakantie gehad en zoals het er nu uitziet zijn alleen de laatste 4 dagen “lekker” wat een pech ook :sob:

2 likes

Ah naar is dat he. Het helpt echt als je niet tussendoor steeds naar het kastje kijkt! Bij mij gaat m’n bloeddruk de eerste uren ook altijd door het dak en na een paar uur “wen” je er wel aan en wordt ie weer normaal.

3 likes

Maar echt niet! Heb dit nog nooit eerder gehad, ga nu maar proberen het kastje te negeren en iets van mij af (zo ver dat gaat) positioneren.

1 like

JA

9 likes

Momenteel met snotterende kinderen in een treinstel. Ik HAAT dat geluid van hoesten en dat je dan zo’n stuk slijm hoort. BLIJF THUIS motherfuckers.

13 likes

Ik haat schoolvakanties

8 likes

Ik had echt een tering drukke werkdag waarbij ik een aantal mensen moest bellen en die namen allemaal niet op. En nu dat ik eindelijk thuis ben gaat iedereen opeens terugbellen en appen. Krijg lekker allemaal de tering!!!

27 likes

ik heb deze net helemaal gezien en vind haar ook een aantal vreemde en dubieuze kronkels maken? vooral haar take over consent

1 like

Nee dat is naar vanavond verplaatst ivm de huidige weersomstandigheden :sob:

6 likes

Hahaha o nee wat erg dat ik dit gedeeld heb, even voor de duidelijkheid: ik sta hier niet achter!!! Ik heb voornamelijk opgelet bij de NPC-filmpjes omdat ik het niet kende, haar mening is verder helemaal aan me voorbij gegaan.

Zie nu dat ze ook een filmpje heeft op haar kanaal over hoe Jordan Peterson goed is voor jongemannen. :smiling_face_with_tear: :smiling_face_with_tear: :smiling_face_with_tear: Ben duidelijk uit de roulering op youtube.

4 likes

haha nee ik was in dezelfde trap gevallen, dacht eerst oh interessante analyse en toen ging het opeens :chart_with_downwards_trend::chart_with_downwards_trend::chart_with_downwards_trend:

1 like

Ik heb boobtape nodig voor morgen en ik ben nu al in 3 winkels geweest waar ze alleen zwarte hebben.

1 like

hunkemoller in sittard, gisteren nog gezien daar.

1 like

Top ga ik daar morgenochtend naar toe!!

3 likes