Nee dat is naar vanavond verplaatst ivm de huidige weersomstandigheden ![]()
Hahaha o nee wat erg dat ik dit gedeeld heb, even voor de duidelijkheid: ik sta hier niet achter!!! Ik heb voornamelijk opgelet bij de NPC-filmpjes omdat ik het niet kende, haar mening is verder helemaal aan me voorbij gegaan.
Zie nu dat ze ook een filmpje heeft op haar kanaal over hoe Jordan Peterson goed is voor jongemannen.
Ben duidelijk uit de roulering op youtube.
haha nee ik was in dezelfde trap gevallen, dacht eerst oh interessante analyse en toen ging het opeens ![]()
![]()
![]()
Ik heb boobtape nodig voor morgen en ik ben nu al in 3 winkels geweest waar ze alleen zwarte hebben.
hunkemoller in sittard, gisteren nog gezien daar.
Top ga ik daar morgenochtend naar toe!!
Ik pas op de katten van mijn moeder en dat zijn echt moordenaars, maar net vond ik gewoon 2 dode muizen in hun opgerolde kleed
ik vind muizen totaal niet vies, maar ik heb liever geen dode dieren in mijn leven ![]()
De Hema heeft beige
Ja normaal wel maar mijne alleen nog maar zwart. Weet niet wat iedereen hier met z’n borsten heeft gedaan maar er is flink met tape geplakt
Ja meid t is zomer dus lekker strak in t netje toch
En extra tape omdat het loslaat met al die regen ![]()
Ik heb al jaren platform all stars die ik nooit draag omdat ik er zulke giga blaren door krijg door die stiksels bij de tenen. Ik heb voor mn gevoel alles geprobeerd: sportsokken, dunne sokken, sokken zonder teennaad, badstof zooltje, juist geen badstof zooltje, weken ingelopen alles. Elke keer giga schuurplekken en blaren. Vind ze zo leuk en kan hier zo chag van worden ![]()
Misschien van te voren op de plekken die schuren van die hansaplast tape plakken? Heb dat wel eens op het forum gelezen geloof ik.
Goeie tip, thanks! Ga ik eens proberen!
Verkouden dus had vannacht super erg verstopte neus, heb nu otrivin duo en nu is mn neus aan het wegbranden??? Wat een pijn. Maar wel open dus ok
Die continue terror tablet imitatie bij ex on the beach. Ik ben gewoon ervan overtuigd dat het 40% van het programma is bijna. Waarom MOET dat ook echt iedere keer? We weten nu toch onderhand wel hoe dat ding klinkt echt omg zo fucking irritant, waarom kijk ik hier ook naar ![]()
First world problem, dacht mijn fitbit oplader mee te hebben genomen op vakantie, maar het is zo’n mini usb. Onhandig dat die fitbit oplader zo’n bijzonder ding is, dus die is de komende twee weken gewoon leeg.
Geen stap meer zetten en je laten dragen. Al kan je het nog een beetje zien op je telefoon.
stinkende mensen in de trein!!! hoe krijg je het voor elkaar om om 9 uur 's ochtends al mensen misselijk te maken met je geur? hoezo krijgen stinkende mensen geen boete voor overlast ofzo gadverdamme. snap ook echt niet hoe je ZO vies kan ruiken, niet gewoon zweet ofzo maar gewoon zo’n onhygiënische doordringende geur
Door niet gedoucht te hebben en geen schone kleding aan te trekken ![]()