Ja zou je me ook laten gaan met deze reden als je mijn manager was?
In het kader van āvakantievoorbereidingā, zeker!
Ik ben best wel makkelijk
Ik kan wel janken, mijn vader wil hier langskomen en omdat hij heel slecht is met computers en telefoons zou ik een airbnb voor hem boeken. We hebben een mooie uitgekozen, en ook een van de weinigen die nog beschikbaar is en dicht bij mij ligt, maar nu zegt de eigenaar dat ik niet voor een ander mag boeken. Ik snap die regels hoor, maar mijn vader kan dit gewoon niet zelf en mijn broertje is de mont blanc aan het beklimmen dus die kan voorlopig ook niet helpen. Ik vind dit erg storend en KUT
Misschien wel, maar ik ben ook niet bij hem in de buurt nu. Hij gaat het nu aan een vriend vragen maar ik hoop dat ie een beetje opschiet voordat die airbnb geboekt is⦠hij moet ook gewoon een keer op computercursus š„¹ hij is 57 geen 87
is het in dat geval niet makkelijker/handiger om een hotel te boeken (mocht het qua prijs vergelijkbaar zijn)? vooral omdat de communicatie bij een airbnb soms zo onhandig is en je veel meer afhankelijk bent van je telefoon/ICT capaciteiten
Ja misschien wel maar hij wil zelf een airbnb, dat deed hij met mijn moeder wel vaker en die snapte het wel. Maar ik denk ook dat als we te laat zijn met deze airbnb dat plan b is
Dat ik me brak voel na het eten van rauwe knoflook
context?
Rompertjes met āfuture wiveā en āfuture hisbandā. Wtf
Zoals het er staat. Als ik rauwe knoflook eet (dus bijv in een yoghurtsausje of iets) voel ik me de dag erna soms echt brakkig. Dacht dat dit een algemeen ding was.
Brakkig heb ik nog nooit gehoord. Maar ik ken wel meer mensen die slaperig worden van rauwe knoflook.
Een vriendin kan juist niet slapen na het eten van knoflook. Gek dat dat zoveel invloed kan hebben en zo verschillend is haha!
Ik heb dit ook, eet ook liever geen rauwe knoflook. Heel lekker op het moment zelf, maar rest van de avond en volgende ochtend word ik echt naar van die nasmaak en het gevoel in mān maag.
Vaak helpt het al wel om ze even in gekookt water te leggen voor ik het in eten verwerk, dan heb ik het al veel minder.
Ik heb er ook last van bij rauwe knoflook en als ik rauwe uien eet. Slaap dan ook meestal slecht.
Dat ik me heb laten overhalen naar het Mega Piraten Festijn te gaan. Kaartjes zijn ook al gekocht dus kan niet meer terug
Ik ben er jaren geleden ook geweest. Echt niet mijn muziek smaak maar het was toen echt heel gezellig. Waarschijnlijk omdat de verwachting nogal laag was Hoop dat je ook een leuke avond krijgt
Artikelen op het internet zonder datum waarop het geplaatst is.
Dit!!! Vond het echt minder erg dan verwacht als je je instelt op een avondje lallen en slechte muziek. Prima leuk gehad toen Gewoon aan over geven, dan komt het goed!!! Hahaha, alvast veel plezier! @Whistle
Ik word al 2 dagen wakker met mega hoofdpijn
Er komt iemand met een natte hond de trein in, dus nu stinkt het hier naar natte hond.