Waar erger je je aan? #16

Wow ja dit is ook een hele specifieke geur ja

Ik zie hier maar 2 mogelijkheden, die zich bevinden in de extreme uithoeken van het comfort-spectrum.

1. Een fake fur fluffy zadelhoes. Moet je dan wel meeslepen.
  2. Staand fietsen. Meteen een goeie workout.
4 likes

Ik heb het gevoel dat veel mensen niet begrijpen dat je oud zweet pas echt ruikt als er nieuw zweet bijkomt/de kleding vochtig wordt. Dat ze hun shirt (of sokken…) van gisteren even ruiken en denken dat ze er prima mee doorkunnen, terwijl ze na een halfuur de hele treincoupé misselijk maken. :disappointed:

5 likes

Dat er bij prime bij “kijk verder” ineens weer Law and order svu tussen staat, maar als ik dan naar de afleveringen ga kan ik helemaal niet verder kijken. Wat is dit voor dooie mus

2 likes

Ja ik heb dit ook met chicago fire! Er staan wel 2 nieuwe seizoenen bij maar die zijn niet beschikbaar :tired_face:

1 like

Ik heb dit ook, alsof het niet wil doorzetten. Vet irritant. Voel me ook heel somber terwijl ik daar normaal helemaal geen last van heb

1 like

Ik heb een zakje haribo perzik snoepjes maar op de helft van de snoepjes in dit zakje zit niet zo’n suikerlaagje. Zoveel minder lekker zonder :weary:

2 likes

de tram in den haag. zo wild zonder reden?? baron 1898 is een rustiger ritje

28 likes

Dat wordt croptops dragen

6 likes

Dit is edn bekend probleem, is ook wel eens bij Kassa of Radar een item over geweest. Geloof dat ze er niet achter kwamen waarom dit gebeurt, anders dan slechtere kwaliteit stoffen.

3 likes

Op m’n werk staat vaak de radio aan en ik kan me echt kapot ergeren aan mensen die mee doen aan quizzen en echt de meest simpele dingen niet weten, doe even je best hallo!!!

5 likes

Same maar kan dan wel zo lekker zwelgen in die pre-menstruatiekramp ofzo :confused: om het dan vervolgens echt te worden en dan is het weer creperen geblazen

3 likes

Dat ik altijd mijn best doe om leuke foto’s van andere te maken en andersom mensen het altijd voor elkaar te krijgen om bagger foto’s te maken :expressionless:

11 likes

Een bepaalde beweging die je maakt? Autorijden fietsen hurken ik roep maar random dingen hoor haha, maar iets waardoor het daar sneller slijt? Of altijd ergens tegenaan komt

1 like

Moet echt mijn koffer pakken voor een werktripje maar weet even niet zo goed waar te beginnen. Dus lig al een uur op bed te niksen. Waarom ben ik zo :tired_face:

2 likes

Bij mij komt dat door mijn riem.

2 likes

Draag je het vaak zo? Want volgens mij kan dit komen van de knoop vd broek die er tegen aan schuurt.

3 likes

Mijn kat ligt zo lief tegen me aan, maar ik zie dat het weer gaat regenen dus ik moet mijn warme bed uit om nog iets van het balkon te halen :rage:

1 like

Kut PostNL. Ik zou een brievenbuspakketje krijgen. Gister mail dat het bezorgd zou zijn, maar ik heb helemaal niks gekregen.

En ze zijn ook onbereikbaar, waardoor ik niks kan doen. Gister na een uur in de wacht maar opgegeven. Vanochtend toen ze open gingen om 8:30 meteen gebeld en sta nu (9:18) nog steeds in de wacht.

Ook via chat lukt t niet. Eerst waren er 54 wachtenden voor me en inmiddels 63, dus dat loopt op ipv af.

Gelukkig ging het om slechts 15 euro wat ik besteld had en niet 50 ofzo, maar toch. Vind het echt slecht dat zo’n bedrijf onbereikbaar is.

1 like

Heel vaak worden die pakketjes al afgetekend de dag voordat ik ze echt krijg. Zou zelf nog even een dagje afwachten.

12 likes