Dit gebeurt best regelmatig, waarschijnlijk heb je hem deze week alsnog in huis. Zou even tot vrijdag wachten en dan weer contact opnemen.
Ik had dit laatst ook en twee dagen later werd het alsnog bezorgd.
Ik heb toen op de site gekeken en daar stond ook dat de meeste brievenbuspakketjes alsnog binnen twee dagen bezorgd worden. Geen idee wat er dan mis gaat en wel irritant dat je dan een mail krijgt (had ik toen ook), maar zou het even afwachten of het nog komt vandaag of morgen.
@Merel @Fredje en @George oh dat wist ik niet. Wat een domme communicatie van ze dan. Dan wacht ik het nog even af en hoop ik dat het nog komt! Thanks, toch wat gerust gesteld nu .
Herkenbaar, net een broek aangetrokken waarvan de zakken nog nat zijn
Ik heb weken lopen kwakkelen mijn gezondheid en nu voel ik me weer niet fit
Ik heb dit ook heel lang heel vaak gehad. En ik denk dat ik erachter ben wat het is.
Ik leun vaak tegen het aanrecht als ik kook of mijn handen was. Bij mij is dat ongeveer op navelhoogte. Een T-shirt wrijft dan tussen je broek/rits/riem/hard puntje van je spijkerbroek en dan krijg je gaatjes.
Ik probeer er nu aan te denken voor het koken mijn shirt in mijn broek te doen of niet te leunen en het is nu een heel stuk minder.
Mijn vriend heeft dit ook niet, maar is ook langer dan ik ben.
Edit: kwam pas nog een doorboord exemplaar tegen en bedacht me dat de laatste keer dat ik die aanhad was op een festival waar er de hele dag een fannypack tegenaan heeft geschuurd.
Het ligt vaak ook nog aan de kwaliteit. Bij het ene shirt heb je het veel eerder dan bij een ander
Ja dunner en slechtere kwaliteit eerder, maar ook in mijn dikkere t-shirts zoals bijvoorbeeld mijn zwarte COS shirt (echt dikke stijve stof) hebben dit. Juist als het een duurder en kwalitatief beter shirt is is het extra balen.
Ik had het zelfde gister. Om 12 uur kregen we post en ik kreeg savonds een mail met je pakket is om 16 uur met de post gekomen. Heb dit wel vaker gehad dat het in mn app staat maar de volgende dag pas komt dus ik wacht gewoon nog even.
Had ik mn boodschappen vakkundig netjes precies passend in mn tas gekregen, moet de AH medewerker 11 producten scannen
Zo irritant is dat. bij de AH bij mân vriend om de hoek moet je de laatste tijd steeds ALLE producten scannen en ze hebben ook nog maar één bemande kassa dus dat schiet ook niet op. Ik pak nu maar gewoon niks meer in daar voordat ik betaald heb
Ja, word je toch niet goed van, ik pak het nu ook niet meer in. Het hele idee (en grote voordeel) van zelfscannen is dat je het meteen kan inpakken tijdens het boodschappen. Dat gooien ze dan om, terwijl de gewone kassaâs zijn verwijderd :â)
Ik denk eigenlijk dat het hele idee achter een zelfscan kassa is dat er geen personeel nodig is, niet dat je klanten hun boodschappen al kunnen inpakken voordat ze betaald hebben.
Ja tuurlijk is het een economische reden vanuit supermarkten, lekker goedkoop. Maar even vanuit de klant geredeneerd zijn ze nu alle voordelen en tijdswinst eruit aan het slopen terwijl het alternatief ook bijna is verdwenen.
Maar goed ik blijf lekker zelfscannen zodat ik niet met mensen hoef te praten.
Zelfscan is inderdaad daarvoor maar ook om tegemoet te komen aan de wens van klanten om sneller te kunnen afrekenen tov een reguliere kassa. Dus scannen tijdens het winkelen, meteen in de tas, betalen en naar buiten. Dat doe je nogal teniet voor vervolgens 80% van de boodschappen te moeten scannen als steekproef. Alleen neemt het percentage diefstal bij zelfscan enorm snel toe en daarom worden dit soort ingrepen nu gedaan omdat het anders een te dure grap wordt. Is niet voor niets dat een keten als Action weer zelfscans eruit aan het halen is onder de noemer was een test om te zien waar het aanslaat.
Ik zit al een tijdje dat ik nog 2 tattoos wil. Maar ik dacht ja het is zomer en ik wil het niet bloot stellen aan veel zonlicht. Nou ik had het deze maand prima kunnen doenâŠ
Jeetje dat is wel heel erg Ik had ook zoiets in een kamer, daar had jarenlang een kast vastgelijmd tegen de muur en in de vloer gestaan, dat heb ik zelf met muurvuller wat gefixt en overheen geverfd, ziet er nu best oke uit. Maar dit is veel erger, lijkt me dat dit gewoon opnieuw gestuct moet worden.
Of je zet ze op je billen. Tenzij je graag je bilnaad in de zon doet
Ik heb wel een string bikini achtig iets. Of ik moet hem op mn venusheuvel zetten.
âIngang hierâ