Waar erger je je aan? #16

Zelfscan is inderdaad daarvoor maar ook om tegemoet te komen aan de wens van klanten om sneller te kunnen afrekenen tov een reguliere kassa. Dus scannen tijdens het winkelen, meteen in de tas, betalen en naar buiten. Dat doe je nogal teniet voor vervolgens 80% van de boodschappen te moeten scannen als steekproef. Alleen neemt het percentage diefstal bij zelfscan enorm snel toe en daarom worden dit soort ingrepen nu gedaan omdat het anders een te dure grap wordt. Is niet voor niets dat een keten als Action weer zelfscans eruit aan het halen is onder de noemer was een test om te zien waar het aanslaat.

6 likes

Ik zit al een tijdje dat ik nog 2 tattoos wil. Maar ik dacht ja het is zomer en ik wil het niet bloot stellen aan veel zonlicht. Nou ik had het deze maand prima kunnen doen

7 likes

Jeetje dat is wel heel erg :scream: Ik had ook zoiets in een kamer, daar had jarenlang een kast vastgelijmd tegen de muur en in de vloer gestaan, dat heb ik zelf met muurvuller wat gefixt en overheen geverfd, ziet er nu best oke uit. Maar dit is veel erger, lijkt me dat dit gewoon opnieuw gestuct moet worden.

Of je zet ze op je billen. Tenzij je graag je bilnaad in de zon doet

2 likes

Ik heb wel een string bikini achtig iets. Of ik moet hem op mn venusheuvel zetten.

1 like

“Ingang hier” :arrow_down:
:sob:

4 likes

Dan eerder ‘mind the gap’ we willen graag wel international friendly blijven.

6 likes

Ik kende een gast die Gandalf met “you shall not pass” op z’n bil had en bij het vertellen hierover spontaan z’n broek naar beneden trok om het te laten zien :sob:

6 likes

De balkondeur van mijn kamer gaat niet goed dicht en daardoor werkt de airco niet. Dus dat moet nu gemaakt worden maar ik wilde me douchen en omkleden. En ik heb ook geen wifi op de kamer dus sta dit nu op de gang te typen :+1:t2: gelukkig maar 1300 euro betaald voor deze vakantie :skull:

3 likes

Kun je geen andere kamer krijgen waar de wifi en de airco wel werken?

4 likes

De airco werkt nu, de wifi is in alle kamers slecht helaas maar daar ben ik toch alleen maar om te slapen

1 like

Één van mn beste vrienden is sinds anderhalve maand ofzo gestopt met drinken en sport nu dagelijks, is verder niet enorm duidelijk afgevallen ofzo, maar Holy fuck hij ziet er echt zo fucking goed uit ineens, straalt helemaal.

Vind dat echt confronterend haha, ik wil ook stralen!!! Maar ik heb geen ruggengraat.

38 likes

Ik had het gisteren over onderhuidse puisten, waarbij ik opmerkte dat ik er vroeger vaak last van had, maar ondertussen al jaren niet meer.
Drie keer raden wat er vandaag aan het ontstaan is op mijn kin :sob::sob::sob:

3 likes

Dank, had ik nodig :pray:t3:

5 likes

had een broek van Rains gekocht in Groenland die nu (veel te snel) kapot is gegaan en nu zeggen ze dat ze alleen iets kunnen doen als ik terug ga naar de winkel waar ik m heb gekocht :axe::axe::axe:đŸ«  sukkels, geef gewoon nieuwe ;(

1 like

Ja echt een dom merk. Ik had een jas die na 2 keer dragen kapot was bij normaal gebruik. Kreeg ik een nieuwe en die was ook na 2 weken kapot en toen konden ze niets meer voor me doen en kon hem ook niet meer laten repareren. Doeiiii 100 euro

1 like

ai ja heb tot nu toe alleen goede ervaringen gehad met de kwaliteit juist dus dit valt me erg tegen!! maar er zit hier wel een eigen winkel dus ga daar nog even proberen đŸ«Ą

ze gaven bij mij ook al aan, zonder hiernaar te vragen, geen eigen recommended tailor/reparatie te hebben dus dat geeft ergens ook wel aan hoeveel klachten er komen denk ik hahaha

Ik heb m’n mobielscherm kapot laten vallen. Erger me er zo aan hoe lomp ik soms ben.

1 like

Je hebt ritalin toch

2 likes

Ja VERGEET IK dus steeds

Ik zweer ik ben de enige persoon die ritalin achtig iets heeft voorgeschreven gekregen en daarna DIKKER is geworden omdat ik het dan niet op tijd neem en de honger van de hele dag me inhaalt.

Echt oneerlijk.

6 likes