Waar erger je je aan? #16

Ja of bestek in een restaurant. Hoeveel mensen hebben die al wel niet aangeraakt met hun mond :stuck_out_tongue:

5 likes

Wij zijn er hierdoor zelfs mee gestopt. Ineens vaak buiten tijdvak, veel artikelen niet bestelbaar etc. Zo irritant

2 likes

Maud Wiemeijer als zomercolumnist van de Volkskrant. Al die ‘columns’ zijn zo cringe en HME en alsof ze geschreven zijn door iemand van 14, en ik kan er niet over uit dat dit in de Volkskrant terecht is gekomen.

3 likes

Wat is HME?

2 likes

Ik heb honger, maar ga over een uur lunchen met een vriendin dus wil nu niks eten

1 like

Ik zit op nieuwe medicatie met als bijwerking kriebelhoest en het is ook echt de raarste en irritantste hoest die ik ooit heb gehad, komt ook uit het niets elke keer. Duurt nu ook al de hele week.

Godver ik ben in een tuincentrum, mandje helemaal volgeladen, blijk ik geen saldo te hebben op mn betaalrekening en lukt het niet om geld over te maken vanwege een storing :mad::mad:

Heb je Rabobank? Ik zet ook altijd al m’n geld behalve wat ik nodig heb voor de basis boodschappen op m’n spaarrekening, en als ik dan toch een grotere uitgave wil doen gebruik ik m’n creditcard of boek ik terug van m’n spaarrekening. Maar ik zit sinds kort bij de Rabo en die spaarrekening ligt er vaker uit dan dat ie het doet.

2 likes

Ja, Rabobank inderdaad. Ik heb meestal wel wat op mn betaalrekening staan, dus heb vaak niet zoveel last van die storingen. Vandaag stond ik ver in de min haha. Heb een half uur in een tuinset gelounged en toen was de storing voorbij gelukkig

4 likes

Naarmate je meer vezels eet, moet je ook zorgen dat je meer gaat drinken.

4 likes

Fijn dat het nog opgelost is! Ik laat tegenwoordig ook wat meer geld op m’n gewone rekening staan, maar het valt me op hoe vaak het storing is bij Rabo tov Abn waar ik eerst zat.

1 like

Vliegende mieren

3 likes

Ja ineens mega veel van die dingen

Ik erger me zoooo aan mezelf. Ik had een ideetje wat ik heb bedacht om te doen en nu weet ik al niet meer waar ik moet beginnen want ik heb 0,0 eigen inspiratie en ik ben alles behalve creatief. Dus nu heb ik er al geen zin meer in en denk ik laaaat maar :joy:

Soms ben ik echt een lege ziel jonge

2 likes

Sommige mensen vertikken het om iets aardigs te zeggen of complimenten te geven
 “oh je hebt een nieuwe broek” “oh je haar is geverfd” “heb je die tas nieuw” en dan geen oh leuk of iets achter. En al ben ik onzeker, ik weet vrijwel zeker dat het echt niet afschuwelijk is.

16 likes

Merken die zeggen tot 40% korting te geven, maar als je op de site kijkt kom ik maar tot 15%. Ja doei, dan niet he

8 likes

Screenshot_20230810_191441_Instagram~2
Ik denk de hele tijd dat dit het corona tekentje is terwijl ik die app niet eens heb

4 likes

Dat kut alarm in die reclame van de postcodeloterij
:angry:

2 likes

Ik kan niet meer slapen

1 like

De conductrice die ram chagrijnig de 1e klas binnenkomt en meteen roept ‘ehhhh ja hebben wij wel allemaal een kaartje voor 1e klas?? Niet de bedoeling om hier te gaan zitten omdat het druk is he!!!’ Mens vraag gewoon iedereens kaartje als je vermoed dat niet iedereen hier mag zitten ipv dat je meteen zo boos gaat doen :smiling_face_with_tear:

12 likes